Σελίδα 2 από 2 ΠρώτηΠρώτη 12
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 11 έως 13 από 13

Θέμα: Παράλληλος εγκέφαλος 320si

  1. #11
    Εγγραφή
    18-12-12
    Περιοχή
    Athens
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    687
    Thanked
    1058
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
    Στα τουρμπακια αυτα τα σκατολοιδια παιζουν με την πιεση.
    Ειτε προκειται για βενζινη ειτε για πετρελαιο συνηθως κατι κερδιζεις αλλα ως επι το πλειστον δουλςυουν ατσαλα σε σχεση με ενα σωστο προγραμμα.
    Τσεκ, καταγραφες για εκτος χαρτη λειτουργια, εξωφρενικες καταναλωσεις, αυξημενες θερμοκρασιες καυσαεριων ειναι συνηθη κρουσματα.
    Τσιγκλανε αλλα οχι ολοκληρωμενα οπως μια σωστη αναχαρτογραφηση.

    Τωρα στα ατμοσφαιρικα μαλλον θα παιζει μονο με το νευρο του γκαζιου στις περισσοτερες περιπτωσεις, απ οσο γνωριζω.
    Δλδ θα κοροιδευει κ θα νομιζει οτι ζητας παραπανω απ οτι ζητας.
    Η αρχικη ψευδεσθηση ειναι οτι κερδιζεις.
    Η αληθεια ειναι οτι κανεις μια τρυπα στο νερο κ πλεον ειναι πολυ δυσκολο να κανεις πικονομικη πορεια. Το γκαζι θα γινει πολυ νευρικο.
    τιποτα απο ολα αυτα, απλα αλλαζουν την ενδειξη θερμοκρασιας που βλεπει ο εγκεφαλος με αποτελεσμα, ο εγκεφαλος να βλεπει συνεχεια το μοτερ πιο κρυο απο οτι ειναι στην πραγματικοτητα και να δινει περισσοτερο αβανς και καυσιμα σε ολο το φασμα των στροφων. δεν κανει τιποτα παραπανω.

  2. The Following User Says Thank You to compactM3 For This Useful Post:

    Stunt Mike (16-05-14)

  3. #12
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Μολις μπηκα απο υπολογιστη.
    Το συγκεκριμενο κοροιδευει τον μαφ απ οσο καταλαβα?
    Οχι οχι και οχι.
    Για κανενα λογο.

    Αστο και οταν θα μπορεις διαθεσε το ποσο που απαιτει ενα προγραμμα.

  4. #13
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο compactM3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    τιποτα απο ολα αυτα, απλα αλλαζουν την ενδειξη θερμοκρασιας που βλεπει ο εγκεφαλος με αποτελεσμα, ο εγκεφαλος να βλεπει συνεχεια το μοτερ πιο κρυο απο οτι ειναι στην πραγματικοτητα και να δινει περισσοτερο αβανς και καυσιμα σε ολο το φασμα των στροφων. δεν κανει τιποτα παραπανω.
    Φιλος εχει βαλει σε Α3 μαραφετι που του κλειδωσε την πιεση και του αυξησε το οριο περιστροφης(δεν ξερω τι αλλο μπορει να εκανε).
    Το αμαξι πηρε αλλα καθε φορα που το πηγαινε ψηλα αναβε τσεκ.
    Κατεγραφε περιστροφη εκτος οριων.
    Καταναλωνε ενα καρο καυσιμο.
    Και ειχε αρρυθμιες.
    Η πλακα ειναι οτι το εχωσαν σε αντιπροσωπεια (αποτελουσε γι αυτους την αναβαθμιση που στελνε το αμαξι απο τα 160 κατι αλογα κοντα στα 200) και το ειχαν χρεωσει 800 ευρω

    Μαθαμε τι ηταν οταν ξηλωθηκε για να μπει προγραμμα. Του το δωσαν στο χερι δλδ.
    Αυτο με τις θερμοκρασιες δεν το ξερω.
    Aυτο που φαινεται στο πρωτο ποστ δειχνει να παρεμβαλεται στο air flow ετσι δεν ειναι?
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη ghost-rider : 16-05-14 στις 19:15

Σελίδα 2 από 2 ΠρώτηΠρώτη 12

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP