Οτι καταγραφεται διαγραφεται...
Τα καταγραφουν σε δυο τρεις μεριες τα αλλαζουν σ ολες.
Δυστυχως δεν εντοπιζονται.
Οτι καταγραφεται διαγραφεται...
Τα καταγραφουν σε δυο τρεις μεριες τα αλλαζουν σ ολες.
Δυστυχως δεν εντοπιζονται.
Κι όμως υπάρχουν στον εγκέφαλο, όπου εμφανίζονται σαν ιστορικό μαζί με κάποια νέα βλάβη που θα καταγραφεί. Αλλιώς δεν, σβήνουν μόνο με φορματ και επανεγκατάσταση του προγράμματος.
'Ετσι πήρα το 46αρι πριν 2 χρόνια με 69000χλμ, αλλά ο Καζάκος με τις διαρροές που είχε το μοτέρ από διάφορες τσιμούχες μου πε φυσιολογικό αλλά μετά τις 180 - 200.000 χλμ.
Το αμάξι του 2005, σε άριστη κατάσταση, μας είχε πει ότι το χε αραγμένο και ένα χρόνο μπλά μπλά. Όταν όμως άναψε ένα λαμπάκι και το βάλαμε στο GT1, τότε στο ιστορικό έδειξε στα 187000 χλμ, πρόβλημα με αισθητήρα στροφάλου.
Ζήσε το σήμερα. Για το αύριο δεν ξέρεις.
gant (10-05-14)
strof (11-05-14)
γιαυτό αγοράζει κανεις μεταχειρισμένο και όχι καινούργιο ρισκάροντας πάντα κάποια πράγματα.
τίποτα δεν μπορείς να κάνεις μετά την απομάκρυνση απο το ταμείο.
ούτε και να αποδείξεις αν τα ΧΛΜ είναι όντως γυσρισμένα και απο ΠΟΙΟΝ? τον έμπορο? ή τον προηγούμενο ιδιοκτήτη για να το δώσει στον έμπορο πιο έυκολα?
οτι πήρες πήρες δυστυχώς ή ευτυχώς...
όσο για τα ΚΜ γενικά προσωπικά δεν δίνω σημασία γιατί ένα αμάξι στην Ελλάδα δεν κάνει γενικά πολά ΚΜ. τα σημερινά αμάξια αντέχουν πολλές εκατοντάδες ΚΜ.
θα έχει σαπίσει το αμάξωμα πριν παραδώσει πνέυμα ο κινητήρας λόγω ΚΜ...
αυτό που θα έπρεπε να σε απασχολεί είναι αν το αμάξι είναι εισαγωγής ή Ελληνικό.
A8hnaios (11-05-14)
Δυστυχώς Μάρκο, ούτε αυτό ισχύει απόλυτα, ναι μεν οι πιθανότητες είναι πολύ μικρότερες αλλά υπαρκτές.Κάποιοι όχι απλά φακιρηδες έγιναν, έχουν πλέον ενωθεί με το σύμπαν πνευματικά προσπαθώντας να βγάλουν άκρη!