Σελίδα 5 από 6 ΠρώτηΠρώτη ... 3456 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 41 έως 50 από 52

Θέμα: E30 M10 CARBURETOR

  1. #41
    Εγγραφή
    16-01-10
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    949
    Thanked
    748
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    ειναι για μοτερ ε30 μοτερ μ10 καρμυρατερ και εχει αυτο το πραγμα σιγουρα αλλα δ ξερω που ειναι. Το ρελαντι δ ρυθμιζεται απο το καρμυρατερ .δ ρυθμιζεται γενικα.ελεγχεται απο αυτη τη μοναδα

  2. The Following User Says Thank You to DIMITr|S For This Useful Post:

    Ptboul (08-08-13)

  3. #42
    Εγγραφή
    16-01-10
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    949
    Thanked
    748
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    παραθετω μερικες φωτογραφιες απο διαφορες οψεις του μοτερ μηπως και βρει κανεις πιο ειναι..μηπως ειναι αυτο π εχω κυκλωσει?




  4. #43
    Εγγραφή
    25-11-11
    Περιοχή
    Piraeus
    Μηνύματα
    2.957
    Thanked
    8074
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Οπως ανοίγεις το καπώ, βλέπεις πολλαπλή εισαγωγής .
    Πάνω αριστερά . Ανάμεσα σε πολλαπλή εισαγωγής και καπάκι.
    Ενα κυλινδρακι που απο πίσω παίρνει το φυσακι , μπροστα σωλήνα , δεξια σωλήνα . Καλό καθάρισμα φίλε ... Μάλλον για αυτο την ψάχνεις
    Μάλλον αυτό εννοεί ο Σπύρος είναι το part 13 με κωδικό 13411709898

  5. The Following User Says Thank You to wheelman For This Useful Post:

    skaros (08-08-13)

  6. #44
    Εγγραφή
    16-01-10
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    949
    Thanked
    748
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο wheelman Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μάλλον αυτό εννοεί ο Σπύρος είναι το part 13 με κωδικό 13411709898
    αυτο δεν ειναι το δικο μου μοτερ...εμενα ειναι το μ10 με το καρπυρατερ

  7. #45
    Εγγραφή
    30-06-12
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    279
    Thanked
    432
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Γιατι δεν περνας απο καποιον καρμπυρατερα γνωστη να τον ρωτησεις να στο δειξει?
    Αθηνα εισαι?

  8. #46
    Εγγραφή
    16-01-10
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    949
    Thanked
    748
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    δεν ειμαι αθηνα και το αυτοκινητο εχει δεχτει βανδαλισμου απο καρμπυρατεραδες...πιο πιθανο ειναι να βρω εγω τη λυση παρα αυτοι...δεν ειναι ενα απλο καρμυρατερ που στριβεις βιδουλες και ρυθμιζεις.....εχει πολλα ηλεκτρονικα που κανουν αυτη τη δουλεια και δεν εχουν ιδεα απο αυτα

  9. #47
    Εγγραφή
    07-06-13
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    407
    Thanked
    1198
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Εαν εισαι κοντα στην Χαλκιδα υπαρχει καρμυρατερας αστερι.

  10. #48
    Εγγραφή
    16-01-10
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    949
    Thanked
    748
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    το σωληνακι 9 παει διπλα στην μπαταρια και μπαινει μεσα στην καμπινα..ξερει κανεις που συνδεεται?
    ανοικσα το ντουλαπακι και ειδα πισω οτι δεν οδηγη πουθενα ειναι ετσι αφημενο
    https://www.realoem.com/bmw/diagrams/g/h/7.png
    \\\\

  11. #49
    Εγγραφή
    27-04-10
    Μηνύματα
    1.291
    Thanked
    1233
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Φιλε μην ασχολεισαι καθολου,εινα παααρα πολυ δυσκολο και περιπλοκο να ρυθμισεις και να φτιαξεις το συγκεκριμμενο καρμπυρατερ,εχω το ιδιο μοτερ στο Ε28 και μονο ενας μου το ρυθμιζει,καθαριζει και γενικα ειναι ο μετρ σε αυτα τα καρμπ.Σε οσους και αν το ειχα παει οταν ειχα καποιο προβλημα,ποτε δεν μου το εφτιαξαν παρα το χειροτερεψαν.Ειναι ηλεκτρονικο το δικο μου με εγκεφαλο στο ντουλαπακι του συνοδηγου...Τωρα δουλευει ακριβως στις 750 στροφες και ειναι τελειως αθορυβο το μοτερακι,στην καμπινα νομιζεις οτι ειναι σβηστο..5 series rullesss

  12. The Following User Says Thank You to E60_Arkadia For This Useful Post:

    Ptboul (13-08-13)

  13. #50
    Εγγραφή
    16-01-10
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    949
    Thanked
    748
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    εχω μια απορια που θα ηθελα να μου τη λυσει καποιος αν γνωριζει!!!δυο βασικα
    σε αμαξι με καρμπυρατερ αν κατεβαινεις μια κατηφορα με σβηστη μηχανη αλλα με ταχυητα στο κιβωτιο δλδ εχεις φρενα κλπ κλπ τι μπορει να παθει η μηχανη ειναι κακο να το κανεις?
    γτ σκεφτομαι στο δικο μου ειναι καρμπ μ10 οταν κατεβαινω κατηφορα με ταχυτητα μεσα κοβεται η παροχη καυσιμου τελειως(εξακριβωμενο) οταν ειναι πανω απο 1500 στροφες
    αρα αν σε αλλο καρμπυρατερατο σβησεις που ειναι το κακο για τη μηχανη(με ταχυτητα στο σζμαν) πρωτον και δευτερον καυσιμο θα περναει οταν εχουμε μηχανικη αντλια?

Σελίδα 5 από 6 ΠρώτηΠρώτη ... 3456 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP