Σελίδα 3 από 6 ΠρώτηΠρώτη 12345 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 21 έως 30 από 52

Θέμα: E30 M10 CARBURETOR

  1. #21
    Εγγραφή
    16-01-10
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    949
    Thanked
    748
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    ενταξει το εβαλα στη θεση του αλλα γενικα ολα τα σωληνακια ειναι χαλαρα απο τον καιρο...και την ζεστη και δεν νομιζω να κανουν την δουλεια για την οποια προοριζονταν....τι θεμα ειναι γιατι εκεινο το εμβολακι κανει το ρελαντι να παιζει?

  2. #22
    Εγγραφή
    19-04-10
    Περιοχή
    Πειραιας
    Μηνύματα
    718
    Thanked
    1240
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    χωρις να εχω γνωση στο θεμα, υποψιαζομαι οτι κατι εχει να κανει με το αυτοματο "τσοκ" δλδ οταν ειναι κρυο το μοτερ να σου κραταει ποιο ψηλα το ρελαντι και εσενα ισως δεν παιρνει σωστα εντολη και σου ανεβαζει στροφες χωρις λογο, ισως να λεω και βλκιες

    ας απαντησει κανενας που εχει γνωση στο θεμα

  3. #23
    Εγγραφή
    16-01-10
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    949
    Thanked
    748
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    https://www.realoem.com/bmw/showpart...80&hg=13&fg=05

    to νουμερο 14 ειναι αυτο που κανει το υψηλο ρελαντι να παιζει...αυτο το μοτερακι...αλλα το θεμα ειναι γιατι?

  4. #24
    Εγγραφή
    16-01-10
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    949
    Thanked
    748
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    οταν λεμε two barrel καρμπιρατερ τι εννουμε?
    πχ οι ε200 οι μερσεντες του 90 λενε οτι εχουν διπλο καρμπιρατερ..
    και ο μ10 ειναι το ιδιο?διπλο καρμπιρατερ?

  5. #25
    Εγγραφή
    16-01-10
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    949
    Thanked
    748
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    εχω ακριβως το ιδιο καρμπιρατερ και προβλημα με τον τυπα!
    τελικα δεν ειναι ενα απλο καρμπιρατερ
    https://www.onsdorp.net/bmw/bmw_316_carburettor.html

  6. #26
    Εγγραφή
    16-01-10
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    949
    Thanked
    748
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    εβαλε αλλο καρμπ αλλα το προβλημα δεν εξαφανιστηκε που σημαινει οτι ειναι γενικο προβλημα ή καπου αλλου ειναι το προβλημα!

  7. #27
    Εγγραφή
    16-01-10
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    949
    Thanked
    748
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    λοιπον οταν βγαζω το σωληνακι 1 απο το μηχανημα με το εμβολακι που τραβαει τη ντιζα και κανει το ρελαντι να παιζει δεν γινεται τιποτα....ειναι σαν να μην το τραβηξα ποτε
    το σωληνακι αυτο παει καπου μεσα στην καμπινα διπλα απο τη μπαταρια.....δεν ξερω που και γιατι
    οταν ομως βγαλω το σωληνακι νουμερο 2 (υο οποιο καταληγει καπου κατω απο το καρμπιρατερ) τοτε το εμβολακι σταματαει να ανεβοκατεβαινει και το ρελαντι μενει στισ 1100 στροφες


    αληθεια στην εισαγωγη του αερα εχει ενα μηχανιματακι αυτο εδω...ξερετε τι κανει?
    εκει παει και ενα σωληνακι απο τον παπα



    αα και κατι αλλο...η πεταλουδα μενει καπως αρκετα ανοιχτη ανοιχτη στο ρελαντι....οταν την στερεωσα λιγο πιο κατω με ενα συρματακι τοτε παλι το ρελαντι σταθεροποιηθηκε καπου στισ 1100...παιρνει ρυθμισμα η πεταλουδα?μηπως καποιος απο τους παπαρες που το εχουν πειραξει να την εχουν χαλασει?
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη DIMITr|S : 18-08-11 στις 13:31

  8. #28
    Εγγραφή
    16-01-10
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    949
    Thanked
    748
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    απο οσο ξερω σε αυτο το αμαξι το καρμ δεν ρυθμιζεται..πως στο διαολο το εχουν ανεβασει?

  9. #29
    Εγγραφή
    16-01-10
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    949
    Thanked
    748
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    τι νουμερο μπουζια να βαλω στον μ10?τι προτεινει ο κατασκευαστης?

  10. #30
    Εγγραφή
    16-01-10
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    949
    Thanked
    748
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    αυτο εδω ξερετε τι ειναι?ποσο κανει?
    ειναι απο ε21 και σταζει βενζινη μολις δουλευει ο κινητηρας

Σελίδα 3 από 6 ΠρώτηΠρώτη 12345 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP