Σελίδα 4 από 5 ΠρώτηΠρώτη ... 2345 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 31 έως 40 από 47

Θέμα: αλήθειες και ψέμματα για το μη αναρτώμενο βάρος

  1. #31
    Εγγραφή
    19-04-10
    Περιοχή
    Πειραιας
    Μηνύματα
    718
    Thanked
    1240
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stefm5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    ποιός άλλος το λέει φίλε εκτός από το φίλο σου το μπάμπη;
    γιατί εγώ δεν ξέρω κάποιον.
    ο μπαμπης ο σουγιας, ο τασος ο λεπιδας και τοσοι ακομα....
    δεν το ξερες? μα καλα που ζεις?
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Bassakos : 20-04-14 στις 01:09

  2. #32
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    1.540
    Thanked
    1946
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    https://www.thetruthaboutcars.com/20...y-matter-much/

    κι άλλη τροφή για έριδες

  3. The Following User Says Thank You to stefm5 For This Useful Post:

    nikos1400 (20-04-14)

  4. #33
    Εγγραφή
    19-04-10
    Περιοχή
    Πειραιας
    Μηνύματα
    718
    Thanked
    1240
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    nice!

  5. #34
    Εγγραφή
    31-05-10
    Περιοχή
    Χανιά
    Μηνύματα
    6.372
    Thanked
    7555
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stefm5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    https://www.thetruthaboutcars.com/20...y-matter-much/

    κι άλλη τροφή για έριδες
    Surprisingly, Lotus, which knows a thing or two about chassis dynamics, said that tires and suspension tuning have a greater impact on ride and handling than adding the 68 lbs per wheel that the Protean system weighs. That sounds like heresy in an automotive world that has chanted “reduced unsprung mass” as a mantra for the past 50 years, at least. Reducing the mass of the parts of the car not supported by the suspension, in other words the mass of the suspension itself, has long been considered essential to better handling. Since theyΆre mounted in the wheel, hub motors are on the wrong side of the unsprung mass equation. Lotus says that while adding weight to the wheel has an effect on ride and handling, that effect can be offset by normal suspension tuning procedures.

    _____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________

    RTFM


  6. The Following User Says Thank You to nikos1400 For This Useful Post:

    Bassakos (20-04-14)

  7. #35
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stefm5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    από τεχνικό βιβλίο αλέξη.
    για πες
    Σχετικά με το μη αναρτώμενο βάρος.
    Ο λόγος να το χαμηλώσεις είναι για να έχεις καλύτερη λειτουργία της ανάρτησης.
    Οι κατασκευαστές εδώ και πολλά χρόνια προσπαθούν να το μειώσουν γι αυτόν ακριβώς το λόγο (βλέπε ψαλίδια αλουμινίου κτλ).

    Το περιστρεφόμενο βάρος είναι ένα ακόμη πιο σημαντικό στοιχείο.
    Είναι η λεγόμενη ροπή αδράνειας (moment of inertia) και εξαρτάται από το βάρος (και την κατανομή του βάρους) σε ένα περιστρεφόμενο και κινούμενο αντικείμενο.
    Στο αυτοκίνητο (ανάρτηση) έχουν ροπή αδράνειας οι ζάντες, λάστιχα, δίσκοι.
    Το πόσο μεγάλη ροπή αδράνειας έχουν επηρεάζει πόσο εύκολα αλλάζει κατεύθυνση το αυτοκίνητο, πόσο καλά δουλεύει η ανάρτηση.
    Θα δεις σε ακριβές ζάντες η μεγάλη προσπάθεια είναι το στεφάνι της ζάντας να είναι πολύ ελαφρύ, και αυτό γιατί η ροπή αδράνειας αυξάνεται αν το βάρος βρίσκεται σε μεγαλύτερη ακτίνα.
    Έτσι όταν βάζουμε πάρα πολύ μεγάλους δίσκους (που δεν χρειάζονται) κάνουμε το αυτοκίνητο χειρότερο.
    Η ροπή αδράνειας επηρεάζει και πόσο εύκολα επιταχύνει ή επιβραδύνει το αυτοκίνητο.

    Δεν ξέρω το πόσο κατανοητό είναι τα παραπάνω.
    Το να περιστρέψεις τον εμπρός τροχό από ποδήλατο με μεγάλη ταχύτητα και μετά να στρίψεις το τιμόνι (πόσο πιο δύσκολο είναι σε σχέση με το άν ο τροχός είναι ακίνητος) φαντάζομαι θα το έχεις κάνει.

  8. The Following 4 Users Say Thank You to alexk For This Useful Post:

    nikos1400 (20-04-14), paganis (20-04-14), Panos 316T (20-04-14), stefm5 (20-04-14)

  9. #36
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    1.540
    Thanked
    1946
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    παιδιά συζητάμε τα αυτονόητα. το θέμα όμως εξ αρχής είναι το μέγεθος της επίπτωσης κι όχι η ύπαρξή της.

    αγόρασα το αμάξι με όμορφες 19άρες ρέπλικα και η πρώτη κίνηση που εκανα ήταν να βάλω σφυρήλατες 18άρες για όλους τους ευνόητους λόγους

  10. #37
    Εγγραφή
    19-04-10
    Περιοχή
    Πειραιας
    Μηνύματα
    718
    Thanked
    1240
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    τι ακριβως θελεις να κανεις στο αμαξι σου?
    να βαλεις μεγαλυτερα φρενα σωστα? γιατι αμαξι μηλαμε?
    εαν συζητας για το Μ5 (κρινοντας απο Nick name σου)
    δεν νομιζω οτι θα καταλαβεις καποια διαφορα πρως το χειροτερο

  11. #38
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    1.540
    Thanked
    1946
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Bassakos Εμφάνιση μηνυμάτων
    τι ακριβως θελεις να κανεις στο αμαξι σου?
    να βαλεις μεγαλυτερα φρενα σωστα? γιατι αμαξι μηλαμε?
    εαν συζητας για το Μ5 (κρινοντας απο Nick name σου)
    δεν νομιζω οτι θα καταλαβεις καποια διαφορα πρως το χειροτερο
    ναι το θέμα είναι τα μεγαλύτερα και συγχρόνως βαρύτερα φρένα.
    σκέφτομαι για φρένα από Μ5 Ε60

  12. #39
    Εγγραφή
    19-04-10
    Περιοχή
    Πειραιας
    Μηνύματα
    718
    Thanked
    1240
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    λεγοντας Μ5 εννοουσα οτι εχεις στην κατοχη σου Μ5
    μην γνωριζοντας τις τιμες των Μ5 Ε60 φρενων, εαν δεν θες να μπεις
    σε αυτην την διαδικασια αλλαγης σε βαρυτερα φρενα

    μπορεις να βελτιωσεις τα δικα σου με καλυτερα υλικα τριβης
    καλυτερα υγρα φρενων, σωληνακια υψηλης, καλυτερες δισκοπλακες κτλ


    με αλλαγη σε καλυτερο τακακι απο το εργοστασιακο
    καλυτερα υγρα φρενων και σωληνακια υψηλης θα δεις διαφορα
    ψαξτο λιγο το θεμα

  13. #40
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    98
    Μηνύματα
    1.575
    Thanked
    2228
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σχετικά με το μη αναρτώμενο βάρος.
    Ο λόγος να το χαμηλώσεις είναι για να έχεις καλύτερη λειτουργία της ανάρτησης.
    Οι κατασκευαστές εδώ και πολλά χρόνια προσπαθούν να το μειώσουν γι αυτόν ακριβώς το λόγο (βλέπε ψαλίδια αλουμινίου κτλ).

    Το περιστρεφόμενο βάρος είναι ένα ακόμη πιο σημαντικό στοιχείο.
    Είναι η λεγόμενη ροπή αδράνειας (moment of inertia) και εξαρτάται από το βάρος (και την κατανομή του βάρους) σε ένα περιστρεφόμενο και κινούμενο αντικείμενο.
    Στο αυτοκίνητο (ανάρτηση) έχουν ροπή αδράνειας οι ζάντες, λάστιχα, δίσκοι.
    Το πόσο μεγάλη ροπή αδράνειας έχουν επηρεάζει πόσο εύκολα αλλάζει κατεύθυνση το αυτοκίνητο, πόσο καλά δουλεύει η ανάρτηση.
    Θα δεις σε ακριβές ζάντες η μεγάλη προσπάθεια είναι το στεφάνι της ζάντας να είναι πολύ ελαφρύ, και αυτό γιατί η ροπή αδράνειας αυξάνεται αν το βάρος βρίσκεται σε μεγαλύτερη ακτίνα.
    Έτσι όταν βάζουμε πάρα πολύ μεγάλους δίσκους (που δεν χρειάζονται) κάνουμε το αυτοκίνητο χειρότερο.
    Η ροπή αδράνειας επηρεάζει και πόσο εύκολα επιταχύνει ή επιβραδύνει το αυτοκίνητο.

    Δεν ξέρω το πόσο κατανοητό είναι τα παραπάνω.
    Το να περιστρέψεις τον εμπρός τροχό από ποδήλατο με μεγάλη ταχύτητα και μετά να στρίψεις το τιμόνι (πόσο πιο δύσκολο είναι σε σχέση με το άν ο τροχός είναι ακίνητος) φαντάζομαι θα το έχεις κάνει.

    Μια διόρθωση, αυτό που αναφέρεις δεν είναι η ροπή αδράνειας, ο όρος είναι λίγο ελλειπης, λέγεται ΠΟΛΙΚΗ ροπή αδράνειας. Το τονίζω γιατί είναι 2 τελείως διαφορετικές φυσικές έννοιες. Η πολική ροπή αδράνειας ουσιαστικά είναι το μέτρο του πόσο δύσκολα μπορεί ένα αντικείμενο να αλάξει την κινητική του κατάσταση σε κάποιον άξονα ΜΗ παράλληλο με τον άξονα περιστροφής.
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 850CSI Εμφάνιση μηνυμάτων
    αληθινο ρινγκ ειναι η εγνατια καβαλας
    Out for all that I can get

Σελίδα 4 από 5 ΠρώτηΠρώτη ... 2345 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP