Σελίδα 2 από 5 ΠρώτηΠρώτη 1234 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 11 έως 20 από 47

Θέμα: αλήθειες και ψέμματα για το μη αναρτώμενο βάρος

  1. #11
    Εγγραφή
    31-05-10
    Περιοχή
    Χανιά
    Μηνύματα
    6.372
    Thanked
    7555
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nikos1400 Εμφάνιση μηνυμάτων
    κραταω αυτο
    Lighter wheels & tires do have a very small additional benefit due to the lower amount of power required to rotate them (true of all rotating components), but this is not due to their classification as unsprung weight.
    The unsprung vs. sprung weight percentage greatly affects wheel control, but its importance is almost entirely limited to un-even surfaces, or conditions where the attitude of the vehicle changes (such as through G forces). This is most important in off-road and pavement road racing, somewhat less important in dirt track, and has almost no value in drag racing. As the importance of suspension travel for proper wheel control diminishes, the value of reducing the unsprung proportion of the total car weight is lessened, and becomes zero if the suspension travel is zero.
    Cars requiring precise control of wheel movement, where a low percentage of unsprung weight is an advantage, will have faster lap times and higher top speeds, not because unsprung weight reduction improves acceleration or top speed, but because traction is improved.
    Οι ελαφρυτερες ζαντες και τα λαστιχα εχουνε οντως ωφελος, χαρη στη λιγοτερη δυναμη που απαιτειται για να τα «γυρισει», και οχι λογω της ιδιοτητας τους ως «μη αναρτωμενο βαρος».
    Ο λογος μη-αναρτωμενο/αναρτωμενο βαρος εχει σημαντικο αντικτυπο στον ελεγχο της κινησης των τροχων, αλλα η σημαντικοτητα του σχεδον περιοριζεται μονο σε ανωμαλα εδαφη, ή συνθηκες οπου η συμπεριφορα του αυτοκινητου εναλλασεται (οπως σε αλλαγες δυναμης G επιταχυνσης). Αυτος ειναι πιο σημαντικος σε εκτος δρομου αγωνες ή σε αγωνες σε συνθηκες δρομου (οχι πιστα), σχετικα λιγοτερο σε αγωνες dirt-track, και ελαχιστη σε αγωνες ντραγκστερ.
    Οσο λιγοστευει η απαιτηση για ελεγχο της κινησης του τροχου μεσω διαδρομης της αναρτησης, η αξια της μειωσης του μη-αναρτωμενου βαρους μικραινει, και μηδενιζεται οταν η διαδρομη της αναρτησης ειναι μηδενικη.

    Αυτοκινητα που απαιτουν καλυτερο ελεγχο κινησης του τροχου, οπου το μικρο μη-αναρτωμενο βαρος ειναι προτερημα, θα εχουνε καλυτερους χρονους γυρου και καλυτερες τελικες ταχυτητες, ΟΧΙ επειδη το χαμηλο μη-αναρτωμενο βαρος βελτιωνει την επιταχυνση ή την τελικη, αλλα επειδη βελτιωνεται η προσφυση.


    Αν εκανα λαθος καπου διορθωστε.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη nikos1400 : 19-04-14 στις 15:26
    _____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________

    RTFM


  2. The Following 2 Users Say Thank You to nikos1400 For This Useful Post:

    Bassakos (19-04-14), ghost-rider (19-04-14)

  3. #12
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    θρακομακεδονες
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    1.970
    Thanked
    1891
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    χονδρικα ...καθε 1 κιλο μη αναρτωμενης μαζας αντιστοιχει σε 8 κιλα μεσα στο οχημα.
    δηλαδη αν αφαιρεσεις 5 κιλα μη αναρτωμενης μαζας, θα ειναι σαν να εβγαλες μεσα απο το αμαξι περιπου 40 κιλα.

  4. #13
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    1.540
    Thanked
    1946
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο paganis Εμφάνιση μηνυμάτων
    χονδρικα ...καθε 1 κιλο μη αναρτωμενης μαζας αντιστοιχει σε 8 κιλα μεσα στο οχημα.
    δηλαδη αν αφαιρεσεις 5 κιλα μη αναρτωμενης μαζας, θα ειναι σαν να εβγαλες μεσα απο το αμαξι περιπου 40 κιλα.
    αυτό ακριβώς είναι που δεν ισχύει.
    αν έχεις κάποιο επιστημονικό άρθρο που το υποστηρίζει βάλε το.
    φαντάσου ότι βρήκα 1:2, 1:10, 1:8, και όλοι το έχουν ακούσει από κάπου.
    δεν υπάρχει καμία διαφορά μεταξύ αναρτώμενου και μη αναρτώμενου βάρους σύμφωνα με το άρθρο και την κοινή λογική

  5. #14
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    θρακομακεδονες
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    1.970
    Thanked
    1891
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    αν επιμενεις πως δεν ισχυει....βαλε εσυ καποιο επιστημονικο αρθρο ,που το αποδεικνυει.
    προσωπικα, εχοντας αρκετες δοκιμες στο δρομο, αφαιρωντας ή προσθετοντας βαρος στο αμαξι(φρενα, αναρτησεις,ζαντες, εξοπλισμο, καθισματα κτλ)...εχω καταληξει πως καπου εκει ειναι η αναλογια.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη paganis : 19-04-14 στις 18:45

  6. #15
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    1.540
    Thanked
    1946
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    νομίζω πως αυτό έκανα εξ'αρχής.
    επίσης έχω την εντύπωση πώς φαίνεται το άρθρο στο πρώτο ποστ.
    δε θα έγραφα την άποψή μου γιατί δεν είναι θέμα αίσθησης.

  7. #16
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    θρακομακεδονες
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    1.970
    Thanked
    1891
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    αν εχεις ενα bmw 500 αλογα...ναι το να βαλεις βαρυτερες ζαντες και μεγαλυτερα φρενα, δεν θα αλλαξει δραματικα το αποτελεσμα.
    αν εχεις ομως ενα αμαξι 150-160 αλογων και καμια 850αρια κιλα το να χασεις 10κιλα απο τις ζαντες-λαστιχα-φρενα...ειναι σαν εβγαλες πολλα περισσοτερα απο την καροτσα.
    το εχω δοκιμασει πολλακις και η πραξη αυτο δειχνει...

  8. #17
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    1.540
    Thanked
    1946
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    αυτό λοιπόν που λέει το άρθρο είναι ότι έχει μια μικρή επίπτωση η μείωση της περιστρεφόμενης μάζας όπως πχ γίνεται με το βολάν.
    δεν έχει να κάνει η βελτίωση αυτή με το μη αναρτώμενο βάρος, αλλά με το περιστρεφόμενο

  9. #18
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    θρακομακεδονες
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    1.970
    Thanked
    1891
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    δεν ειναι Γιαννης...ειναι Γιαννακης...

  10. #19
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    1.540
    Thanked
    1946
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    υπάρχουν και κάποιοι που καταλαβαίνουν τη διαφορά.
    δεν πόσταρα για ανούσιες αντιπαραθέσεις αλλά για εποικοδομητικά ποστ.

  11. The Following User Says Thank You to stefm5 For This Useful Post:

    gnx (20-04-14)

  12. #20
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    θρακομακεδονες
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    1.970
    Thanked
    1891
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    εποικοδομητικο ποστ...θα ηταν ενα ποστ μεταφρασμενο εξαρχης στα ελληνικα...με δικες σου αποψεις επι του θεματος και οχι ενα αντεγραμμενο κατεβατο που σε καποιους μοιαζει ακαταλαβιστικο.
    οσο για την διαφορα που ανεφερες...αν εξαιρεσεις μερος της κινουμενης αναρτησης και των δαγκανων...ολα τα υπολοιπα περιστρεφονται και ειναι το μεγαλυτερο ποσοστο του βαρους της μη αναρτωμενης μαζας.
    επισης αν δεν καταλαβαινεις πως πχ οι ελαφρυτεροι τροχοι εχουν το πλεονεκτημα στην αλλαγη της κινητικης καταστασης..τοσο στην επιταχυνση οσο και στην επιβραδυνση ...νομιζω μια επαναληξη στους νομους του Νευτωνα, δεν θα εβλαπτε.

Σελίδα 2 από 5 ΠρώτηΠρώτη 1234 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP