με απλα λογια,
οταν ελαφρωνουμε το αναρτομενο βαρος στην αναρτηση (φρενα-ζαντες-λαστιχα)
, κερδιζουμε σε ανεση και κρατημα μιας και οι αδρανειες ειναι μικροτερες ,
οποτε η αναρτηση δουλεβει καλυτερα και προλαβαινει να "διαβασει"
ποιο γρηγορα της ανωμαλιες και τον ιδιο τον δρομο
οταν ελαφρωνουμε το περιστρεφομενο βαρος εχουμε κερδος και εκει
ξανα λογο αδρανειας η ενεργεια που απαιτειται ειναι μικροτερη για την περιστροφη
(ζαντες-λαστιχα και γενικα οτι περιστρεφεται οπως τροχαλιες στροφαλου , βολαν κτλ κτλ)
απλα το βαρος των ελαστικων ,ζαντων και οι δισκοπλακες εχουν 2πλη επιδραση λογο θεσης
και στην λειτουργια της αναρτησης (μετακινηση πανω-κατω)
και στην επιταχυνση-επιβραδυνση (μεριστροφικη κινηση )
απλα νομοι της φυσικης










Απάντηση με παράθεση
