Αν το Csl φορούσε τα μαμά λάστιχα όπως και το φυσητηρι, υπάρχει θέμα υπέρ του τουρμπο.
Εγώ θα σταθώ στο γεγονός του πόσο καλό αμάξι ήταν το 46αρι και όχι στο ποσό προχώρησε η αυτοκινητοβιομηχανια μπροστα.
Είναι σχεδόν γελοίο να προσπαθείς και να παλεύεις, για να μπορέσεις να περάσεις αμάξι το οποίο κατασκευαστηκε 11 χρόνια πίσω. ΚΑΙ ΤΙ ΑΜΑΞΙ...αμάξι το οποίο φτύνει την επόμενη γενιά για πλακα, με ένα σετ φρένα και τπτ αλλο, ενώ το powerband του, δεν είναι και ότι καλύτερο, αφού προσπαθείς να δουλεύεις συνέχεια ψηλά. Πραγμα που δεν συμβαίνει στο τουρμπισιο και μπορεί να συγχωρήσει λάθη λόγο των 17 παραπάνω κιλών ροπής του.
Τι θα προτιμούσα? Δεν τίθεται καν θεμα...το CSL είναι το πιο αλητικο αμάξι που έχει βγει από το ντιβιζιον μέχρι σήμερα.