ta zf ειναι πιο κοντα και πιο ανθεκτικα σε ζορι! τα μοχλικα τα προσαρμοζεις στ μετρα σου οπω εγραφε ο φιλος απο πανω!
ta zf ειναι πιο κοντα και πιο ανθεκτικα σε ζορι! τα μοχλικα τα προσαρμοζεις στ μετρα σου οπω εγραφε ο φιλος απο πανω!
Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....
μπορω να σου πω πρακτικα επειδη το εχω ζησει μ50 μοτερ με το ζφ σαζμαν με 323 διαφορικο πανω σε ε34 σε διαφορα με το ε21 με μ50 μοτερ getrag σαζμαν απο 323 μ20 και 410 διφορικο,το ε34 ηταν πιο κοντο,μακαρι να μπορουσα να βαλω το ζφ αλλα δεν με επερνε στο τουνελ!σορυ αν σου χαλαω το post αλλα δεν μπορω να το εξηγησω διαφορετικα!
opsyktikos (07-04-14)
Τα Getrag δεν αντεχουν στην πιεση, πολυ μετρια σε αισθηση αλλα κυριως σε αξιοπιστια. Τρεις φορες το ειχα αλλαξει στον Μ50. Τα ZF 310/320 ειναι κορυφαια σασμαν σε ολα τα επιπεδα και μαλιστα ειναι πιο αξιοπιστα ακομα και απο 6αρια οπως του Μ3 EVO.
Επισης μη σε μπερδευει η θεωρητικα ανεπαισθητη διαφορα της ταξεως του 0,002 στις σχεσεις με το Getrag γιατι μπορει σε χαλαρη οδηγηση να μην ειναι ιδιαιτερα ορατη σε "κυνηγητα" ομως τη βλεπεις.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikoZ3 : 07-04-14 στις 11:39
Stunt Mike (07-04-14)