Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 11

Θέμα: Σασμαν Ε36

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    25-10-12
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    20
    Thanked
    32
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    ta zf ειναι πιο κοντα και πιο ανθεκτικα σε ζορι! τα μοχλικα τα προσαρμοζεις στ μετρα σου οπω εγραφε ο φιλος απο πανω!

  2. #2
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο opsyktikos Εμφάνιση μηνυμάτων
    ta zf ειναι πιο κοντα και πιο ανθεκτικα σε ζορι! τα μοχλικα τα προσαρμοζεις στ μετρα σου οπω εγραφε ο φιλος απο πανω!
    Πιο κοντα δεν ειναι.....για την ακριβεια εχουν μακρυτερη 1η-2α,ιδια 3η-5η και κοντυτερη 4η απο τα Getrag.Αλλα ειναι απειροελαχιστη η διαφορα.....Τελικα εχω βεβαια ενα μοχλικο για 6κυλινδρο σασμαν οποτε δεν θα'χω θεμα....
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  3. #3
    Εγγραφή
    25-10-12
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    20
    Thanked
    32
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    μπορω να σου πω πρακτικα επειδη το εχω ζησει μ50 μοτερ με το ζφ σαζμαν με 323 διαφορικο πανω σε ε34 σε διαφορα με το ε21 με μ50 μοτερ getrag σαζμαν απο 323 μ20 και 410 διφορικο,το ε34 ηταν πιο κοντο,μακαρι να μπορουσα να βαλω το ζφ αλλα δεν με επερνε στο τουνελ!σορυ αν σου χαλαω το post αλλα δεν μπορω να το εξηγησω διαφορετικα!

  4. #4
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο opsyktikos Εμφάνιση μηνυμάτων
    μπορω να σου πω πρακτικα επειδη το εχω ζησει μ50 μοτερ με το ζφ σαζμαν με 323 διαφορικο πανω σε ε34 σε διαφορα με το ε21 με μ50 μοτερ getrag σαζμαν απο 323 μ20 και 410 διφορικο,το ε34 ηταν πιο κοντο,μακαρι να μπορουσα να βαλω το ζφ αλλα δεν με επερνε στο τουνελ!σορυ αν σου χαλαω το post αλλα δεν μπορω να το εξηγησω διαφορετικα!
    Τα σασμαν των Μ20 ειναι πολυυυυυ πιο μακρια(σε σχεσεις) απο των Μ50....λαθος συγκριση.....μονο η μαρκα ειναι ιδια,οι κωδικοι ειναι διαφορετικοι...
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  5. The Following User Says Thank You to Stunt Mike For This Useful Post:

    opsyktikos (07-04-14)

  6. #5
    Εγγραφή
    12-06-10
    Μηνύματα
    131
    Thanked
    174
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Τα Getrag δεν αντεχουν στην πιεση, πολυ μετρια σε αισθηση αλλα κυριως σε αξιοπιστια. Τρεις φορες το ειχα αλλαξει στον Μ50. Τα ZF 310/320 ειναι κορυφαια σασμαν σε ολα τα επιπεδα και μαλιστα ειναι πιο αξιοπιστα ακομα και απο 6αρια οπως του Μ3 EVO.
    Επισης μη σε μπερδευει η θεωρητικα ανεπαισθητη διαφορα της ταξεως του 0,002 στις σχεσεις με το Getrag γιατι μπορει σε χαλαρη οδηγηση να μην ειναι ιδιαιτερα ορατη σε "κυνηγητα" ομως τη βλεπεις.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikoZ3 : 07-04-14 στις 11:39

  7. The Following User Says Thank You to NikoZ3 For This Useful Post:

    Stunt Mike (07-04-14)

  8. #6
    Εγγραφή
    25-10-12
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    20
    Thanked
    32
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stunt Mike Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τα σασμαν των Μ20 ειναι πολυυυυυ πιο μακρια(σε σχεσεις) απο των Μ50....λαθος συγκριση.....μονο η μαρκα ειναι ιδια,οι κωδικοι ειναι διαφορετικοι...
    σωστος!

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP