συμφωνω απολυτα μαζι σου Νικο για το αν ειναι χρησιμο ή οχι το high.Ομως στο δικο μου θα το θελα(κολλημενος)![]()
συμφωνω απολυτα μαζι σου Νικο για το αν ειναι χρησιμο ή οχι το high.Ομως στο δικο μου θα το θελα(κολλημενος)![]()
8 στα 10 Γερμανικά έτσι βγαίνουν.Εμείς είμαστε κολλημένοι με τα High.
Εντάξει δεν θα με χάλαγε κι εμένα αν το είχα αλλά από την άλλη δεν με στεναχωρεί καθόλου που δεν το έχω. Τα πρώτα 2003-2004 μοντέλα είχαν τεράστια διαφορά στην τιμή (νομίζω +2500 στη Γερμανία) και φυσικά πολλοί δεν το επέλεγαν.
Και το δικό μου είναι φορτωμένο στα options από το εργοστάσιο, αλλά ο τύπος που το είχε στη Γερμανία είχε επιλέξει μονοζωνικό... και λογικά είχε πράξει..
Στα νέα (facelift) αν δεν κάνω λάθος το High είναι στάνταρντ (τουλάχιστον στη Γερμανία).
Action Man (22-04-10)
ego tha protimousa pantos metatropi M5 se full 530 look. einai pio understatement
Ξεθαβω αυτο το θρεντ μιας και μιλαει για μετατροπες σε Ε60 και ρωταω,τι αλλαγες χρειαζονται για να μπει το 3λιτρο μοτερ Μ54 σε Ε60 με τον 2.2 Μ54? Δεν με απασχολει ακομα το θεμα μιας και εχω μονο 54000χλμ αλλα ποτε δεν ξερεις..
E60_Arkadia (21-06-10), Konstantinos E60 (21-06-10), NickE60 (21-06-10), PANOS-E60 (21-06-10), Stefanos_Cool (21-06-10)
Ακριβώς έτσι, όπως τα προανέφερε ο Νικόλας πιο πάνω. Επίσης διαφορές υπάρχουν στα ημιαξόνια 80χ38mm στο 2200 και 86χ38mm στο τρίλιτρο, όπως επίσης και στις βίδες που δένουν το ημιαξόνιο πάνω στο "κουπάκι" του διαφορικού 8mm του 2200 έναντι 10mm της τρίλιτρης. Επίσης και στο βήμα του διαφορικού 2,93 έναντι 3,38 για την manual έκδοση και 3,73 για την automatic έκδοση. Έχει επίσης διαφορά στον εύκαμπτο σωλήνα που ενώνει το φιλτροκούτι με την εισαγωγή όσο αναφορά την διάμετρο. Ηλεκτρικά, σασμάν κεντρικός, πολλαπλή εξαγωγής και ολόκληρο το σύστημα της εξάτμισης είναι ίδια (βγάζεις και ζαναβάζεις). Τέλος μια χαρτογράφηση και πλέον το αυτοκίνητό μας βαφτίστηκε σε Μ54Β30!!! Και χωρίς χαρτογράφηση δουλεύει αρκετά καλά μιας και ο εγκέφαλος διορθώνει αρκετά (απλά έχει κάποια στιγμιαία και ανεπαίσθητα κομπιάσματα σε απότομο σανίδωμα του γκαζιού, από ορισμένες στροφές, πάντως είναι μια χαρά οδηγήσιμο). Οπότε για έλα σιγά σιγά να αναβαθμιζόμαστε οι Μ54άρηδες στα 3λίτρα να μου πείται και μένα εντυπώσεις αν είναι να το κάνω![]()
E60_Arkadia (21-06-10), Konstantinos E60 (21-06-10), NickE60 (22-06-10), nikos-Mpacket (21-06-10), PANOS-E60 (21-06-10)
Δημητράκη, με τον πόνο μας παίζεις πρωί - πρωί ???
![]()
Εγω περιμένω να κάνει κάποιος την 1η μετατροπή σε Ν54 bi-turbo......!!!!![]()
Για να πάρω θάρρος.......!!!!!
Εκτός αν προλάβω και την κάνω πρώτος.......![]()
Ακόμα αυτό να δω....και έληξα...