E60_Arkadia (21-06-10), Konstantinos E60 (21-06-10), NickE60 (21-06-10), PANOS-E60 (21-06-10), Stefanos_Cool (21-06-10)
Ακριβώς έτσι, όπως τα προανέφερε ο Νικόλας πιο πάνω. Επίσης διαφορές υπάρχουν στα ημιαξόνια 80χ38mm στο 2200 και 86χ38mm στο τρίλιτρο, όπως επίσης και στις βίδες που δένουν το ημιαξόνιο πάνω στο "κουπάκι" του διαφορικού 8mm του 2200 έναντι 10mm της τρίλιτρης. Επίσης και στο βήμα του διαφορικού 2,93 έναντι 3,38 για την manual έκδοση και 3,73 για την automatic έκδοση. Έχει επίσης διαφορά στον εύκαμπτο σωλήνα που ενώνει το φιλτροκούτι με την εισαγωγή όσο αναφορά την διάμετρο. Ηλεκτρικά, σασμάν κεντρικός, πολλαπλή εξαγωγής και ολόκληρο το σύστημα της εξάτμισης είναι ίδια (βγάζεις και ζαναβάζεις). Τέλος μια χαρτογράφηση και πλέον το αυτοκίνητό μας βαφτίστηκε σε Μ54Β30!!! Και χωρίς χαρτογράφηση δουλεύει αρκετά καλά μιας και ο εγκέφαλος διορθώνει αρκετά (απλά έχει κάποια στιγμιαία και ανεπαίσθητα κομπιάσματα σε απότομο σανίδωμα του γκαζιού, από ορισμένες στροφές, πάντως είναι μια χαρά οδηγήσιμο). Οπότε για έλα σιγά σιγά να αναβαθμιζόμαστε οι Μ54άρηδες στα 3λίτρα να μου πείται και μένα εντυπώσεις αν είναι να το κάνω![]()
E60_Arkadia (21-06-10), Konstantinos E60 (21-06-10), NickE60 (22-06-10), nikos-Mpacket (21-06-10), PANOS-E60 (21-06-10)
Δημητράκη, με τον πόνο μας παίζεις πρωί - πρωί ???
![]()