Vasilis M3 (30-03-14)
θωμα κατι αλλο αξιοπεριεργο...που εχω ακουσει απο εσενα αλλα και μερικους αλλους...το οποιο θα ηθελα να συζητησουμε...
εχεις αναφερθει σε μουτρα με το m3..εμενα προσωπικα ακομα και με ρημαδια μπροστα...ειχε την ταση να βγαλει μουτρα...αλλα ποτε ουσιαστικα δεν εβγαζε...τωρα που εχω και καλα λαστιχα μπροστα το αμαξι ειναι τρομερα "pointy"...δηλαδη θεωρω οτι πρεπει να το εκβιασω τρομακτικα-να το οδηγησω με προσθιοκινητο τροπο ή να ειμαι ξεκρεμαστος τελειως απο ροπη-δηλαδη λαθος για να συμπεριφερθει ετσι..για αλλη μια φορα το διαφορικο κλεβει την παρασταση και το ψιλοροπο μοτερ σε αναγκαζει να οδηγησεις ετσι...το m3 οδηγειται "ξεκολημενο"...και δεν εννοω drift φυσικα..και ετσι αποδιδει..ή τουλαχιστον ετσι δουλευει σε εμενα..
και για να επιστρεψω στο θεμα..αυτο ειναι και το προβλημα ελαφρως για μενα στα πολλα..ποτε δεν μου εβγαλε μουτρα..το αμαξι οπου του λες παει..αλλα ο πισω αξονας...εχει αλλη γνωμη ωρες ωρες...
Το Μ3 είναι αμάξι που εύκολα μπορείς να αποφορτισεις το μπροστά του μέρος. Γενικά πιστεύω ότι είναι αμάξι που θέλει μικρες-κοφτες τιμονιες. Από εκεί και πέρα, υπάρχουν στροφές, όπου ανάλογα με τις συνθήκες δεν σου επιτρέπεται να κάνεις κάτι τέτοιο και εκει τη πατας.
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
Εγω πιστευω οτι ο καθενας μας πιστευει οτι καπου ή καποτε εχει εξαντλησει τα ορια του και τα ορια του αυτοκινητου σε δημοσιο δρομο.
Πραγμα που ειναι λάθος.
Οσοι εχουν μπει σε πιστα και εχουν οδηγησει πραγματικά γρηγορα (οχι βολτα η στο 60-70% των δυνατοτητων τους) καταλαβαινουν ποσες αδυναμιες εχει το αμαξι τους.
Θα ηθελα να δω ενα Μ3 Ε46 με εργοστασιακες ρυθμισης αναρτησης και με καθημερινα λαστιχα να εκανε δυο γρηγορους γυρους στις Σερρες.
Ειμαι περιεργος να δω αν απ την υποστροφη θα εμενε το μπροστα αριστερό λάστιχο ή αν οντως στο οριο για να βγει χρονος θα ηταν τοσο απολαυστικό στην οδηγηση.
Εγω δε το νομιζω.
Ο Θωμας απ οτι ξερω ειχε οδηγησει ενα Ζ4, και ηταν και πολυ κοντα σε χρονους Μ3 και ηταν και καλυτερο στη πιστα οδηγικά.
Η ααληθεια ειναι οτι,
Το Μ3 στην εργοστασιακή του μορφή, δεν ειναι αμαξι που φτιαχτηκε για να πηγαινει στο οριο σε πιστες και σε ορεινες διαδρομες. Ειναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ αμαξι που κανει παρα πολλα. Ειδικα για την ηλικια του. Ομως το να πιστευουμε οτι κανει περισσοτερα απ οσα φτιαχτηκε ειναι λαθος.
Το οτι αποσταθεροποιητε και τρομαζει τον οδηγο σε καμπες με πολλα χιλιομετρα για μενα ειναι φυσιολογικό. Αυτο ελειπε δηλαδη, να περιμενουμε απο ενα αμαξι σχεδον δεκαπενταετίας, με 1600 κιλα να πηγαινει με 240 σαν τρενο σε στροφες.
Τι ειναι δηλαδη ? Κανα σουπερ-καρ των 300χιλιαδων με την προηγμενη τεχνολογια και τα αεροδυναμικά ?
Οσον αφορα τη συγκριση σε ορεινη διαδρομη με ενα Eβο, να πω οτι δε νομιζω να υπαρχει θεμα.
Εχω γραψει πριν δυο-τρεις μηνες οτι πηγα με φιλους μου με Εβο και Ιμπρεζα σε γρηγορη βολτα στα βουνα και δυσκολευτικα πολυ να ειμαι κοντα τους.
Ολοι ημασταν με καθημερινα λάστιχα και ειναι παιδιά που αν και εμπειροι οδηγοι, ειμαι αρκετα πιο γρηγορος απ αυτούς στη πιστα αφου συμμετεχουμε μαζι στο πρωταθλημα Time Attack.
Στο βουνό και στα σημεια που γληστρουσε, ή ειχε αναπωδες κλισεις τα τετρακινητα με το γκαζι στο πατωμα, εφευγαν σφαιρα στις εξοδους την ιδια ωρα που εγω προσπαθουσα να περιορισω το γκαζι. Αν δεν ειχα και τα μεγαλα φρενα θα ειχαμε μεμοριςςςςςς.
Φυσικά εξαρταται και απο τη διαδρομη στο τι βολευει ενα αμαξι.
Στις περισσοτερες πιστες του κοσμου, και σε επισημες μετρησεις εργοστασιακων αυτοκινητων, το Εβο9 ειναι πιο γρηγορο απ το Μ3 Ε46. https://fastestlaps.com/
Και ειναι λογικό, αφου ειναι γρηγορο σαν Μ3Ε46, και ειναι120-150 κιλα πιο ελαφρυ και σε αρκετα σημεια η τερακινηση του το βοηθάει πολύ..
Μετα απ αυτό, πως ειναι δυνατόν σε ορεινη διαδρομη, σε δρομο που γλυστρα, με αναπωδες κλισεις και ανωμαλιες να μπορεσει ενα Μ3 να πιασει ενα Ιαπωνικό τετρακινητο ?
Πως να το κανουμε δηλαδη? Δεν υπαρχει περιπτωση να γινει αυτο με ισαξιους οδηγους.
Γνωμη μου ειναι οτι το 46αρι ειναι ενα πολυ καλο all around αυτοκινητο ακομη και σημερα.
Ομως πιστευω οτι σε καταστασεις που πλησιαζουν το οριο εχει αρκετες αδυναμιες οπως όλα τα αυτοκινητα παρόμοιας κατασκευαστικης φιλοσοφίας.
M3 CSL
Bitz (29-03-14), chrisgiapz3 (28-03-14), Civileng (29-03-14), fast-enough (02-04-14), fotis (28-03-14), ghost-rider (28-03-14), imolarot (31-03-14), Leonidas_E39 (31-03-14), Loukas (28-03-14), m3e36 (28-03-14), mitsos_chania (28-03-14), mormon (28-03-14), nik200 (28-03-14), nikos1400 (28-03-14), Nino (28-03-14), Panos 316T (28-03-14), PANOS-E60 (28-03-14), pilot (28-03-14), steliosm46 (28-03-14), Stunt Mike (28-03-14), Thomelef (28-03-14)
Τι αλλο να πω....τα ειπες ολα και χαιρομαι που συμφωνουμε (στο θεμα του εβο)!
insane in the ///Midbrain
chief (28-03-14)
Πες τα Χριστόφορε γιατί με αυτά που διαβάζουμε θα μας πέσουν τα μαλλιά...
Αν μπείτε σε @@ρατο οδηγό με Evo, ακόμα και σε μαμά μορφή θα σας φύγουν τα σφραγίσματα. Που να ακολουθήσει η Μ3 σε ορεινή κλειστή διαδρομή;;; Αφού δεν έχει φτιαχτεί για αυτό...και ειδικά στην Ελλάδα και με την άσφαλτο που έχουμε, που να πάει...;;;
εγω παλι το αντιστοιχης χρονολογιας evo που το εβαλα στο fastest laps..οπως ο χριστοφορος προτεινε βλεπω οτι ειναι σαφως πιο αργο και στις πιστες...
https://fastestlaps.com/comparisons/...i_evo_vii.html
τα συμπερασματα δικα σας..
Άσε ρε που τα χρειάζεσαι με 230 και θες να περάσεις και EVO.,..
Τα έβο με 230 στρίβουν στο Island.
Πάντα φιλικά nik200 ε;
nik200 (28-03-14)
λογικό είναι φυσικά να συγκρίνουμε αντίστοιχης χρονολογίας οχήματα..το 46ρι ουσιαστικά είναι μοντέλο 1999...![]()
Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.
Leonidas_E39 (31-03-14)