Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 115

Θέμα: m3 e46...σταθεροτητα στην εθνικη..

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    σε διαδρομή δευτέρας -τρίτης, το μιτσουμπίσι έχει πολύ καλύτερες εισόδους, αρκεί να έχει καλή ταχύτητα πρίν τη στροφή. η υπερβολή είναι αυτή που θα κάνει το αμάξι να χάσει.

    αντίθετα με το Μ3, θα κρατηθείς εύκολα μέσα στη στροφή αν δεν αποφορτήσεις το μπροστινό του μέρος με αποτέλεσμα να σου βγάλει μούτρα. αυτό είναι και το πρόβλημα με το μιτσουμπίσι, τα μούτρα που μπορεί να βγάλει πολύ πιο εύκολα σε μια πολύ κλειστή στροφή. το Μ3 θα μπορέσεις πιο εύκολα να το ρεγουλάρεις, χωρίς αυτό όμως να σημαίνει ότι μπορεί να μπεί πιο γρήγορα.

    το θέμα είναι η επαναληψιμότητα στο να παίρνεις σωστά τις στροφές. εκεί που ίσως τα βρεί πραγματικά σκούρα το μιστσουμπίσι είναι σε κατάβαση.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  2. #2
    Εγγραφή
    19-05-10
    Περιοχή
    ATHENS-GREECE
    Μηνύματα
    1.855
    Thanked
    3075
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Εκει που τα βρηκα εγω πραγματικα σκουρα-κυνηγιομουνα Πηλιο με 9αρι-εγω με την Μ3 Ε46 τοτε,ητανε στην καταβαση Θωμα οπου αναψανε τα φρενα λογω χλμ και βαρους ενω το 9αρι με καλυτερα φρενα μπρος-πισω δεν κουραστηκε καθολου ενω εγω ειχα χαροπαλεψει 1-2 φορες.Βεβαια ητανε και τα 2 θεονορμαλ εντελως.....ουτε φιλτρα ουτε εξατμισεις ουτε τιποτα.Η Μ3 Ε46 μου ητανε πολυ πιο δυνατη ξεκαθαρα απο 9αρι εβο απειραχτο βεβαια.
    insane in the ///Midbrain

  3. The Following User Says Thank You to m_power_lunatic For This Useful Post:

    nik200 (27-03-14)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP