
Αρχικό μήνυμα απο
stef_E46m3cabrio
Να καταθέσω κι εγώ τον οβολό μου.
Καταρχήν να πω ότι γενικά συμφωνώ ότι υπάρχει το πρόβλημα και ότι είναι κάτι που είχα διαπιστώσει κι εγώ από τους πρώτες μήνες οδήγησης και μάλιστα μου φαινόταν δύσκολο να το πιστέψω. Να πω τώρα και ποιες είναι οι αιτίες κατά τη γνώμη μου:
- Πρώτο και βασικότερο τα σινεμπλοκ. Κάντε μία απλή αναζήτηση σε όλα τα bmw forum παγκοσμίως για το ίδιο θέμα και θα πάρετε παντού την στάνταρ απάντηση: αν έχεις θέμα αστάθειας θέλεις καινούρια σινεμπλοκ. Από προσωπική εμπειρία, όταν μετά από 100χιλ χιλιόμετρα και κάμποσο drift τα σινεμπλοκ ήθελαν όλα αλλαγή, το αυτοκίνητο έμοιαζε μετά τα 140 να επιπλέει στο δρόμο. Δεν ξέρω αν το περιγράφω καλά, ενώ ήμουν σε καλή στεγνή άσφαλτο ένοιωθα ότι οδηγούσα στη βροχή.
- Δεύτερο θέμα είναι το βάρος. Αυτό το σχολιάζω σε σχέση με κάποιες συγκρίσεις που έγιναν με το Ε92 και με Μ5. Αν δεν κάνω λάθος, το βάρος δεν είναι παράγοντας αστάθειας, μάλλον το αντίθετο. Όσο πιο βαρύ είναι το αυτοκίνητο, τόσο πιο σταθερά θα πατάει (με προϋπόθεση βέβαια ότι δεν κάνεις τρελοτιμονιές, βλ. μετατόπιση βάρους, οπότε το περισσότερο βάρος γίνεται εχθρός σου). Άρα το γεγονός ότι το Ε46 είναι πιο ελαφρύ δεν το βοηθάει. Η σωστή λύση προφανώς είναι η αεροτομή που για μένα είναι ιεροσυλία από αισθητική άποψη.
- Πέραν όμως από αυτά, το θέμα νομίζω του Ε46 είναι ότι έχει κατασκευαστεί με πολλές και αντικρουόμενες απαιτήσεις. Δεν γίνεται να τα έχεις όλα. Μιλάμε για αυτοκίνητο (που κατασκευάστηκε πριν 15 χρόνια) το οποίο είναι πολύ γρήγορο στην πίστα, είναι ιδανικό για drift, και είναι ιδανικό και για ένα απλό γρήγορο ταξίδι. Προφανώς κάπου πρέπει να γίνονται συμβιβασμοί για να τα έχεις όλα.