Σελίδα 6 από 12 ΠρώτηΠρώτη ... 45678 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 51 έως 60 από 115

Θέμα: m3 e46...σταθεροτητα στην εθνικη..

  1. #51
    Εγγραφή
    19-05-12
    Μηνύματα
    118
    Thanked
    51
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Πιο κοντή που στα πολλά ειναι χειροτερο..
    Πάντως και η 330 μου στην Τρίπολη ανετα στριβει με 220-230+ στις καμπες

  2. #52
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.201
    Thanked
    4060
    Rides
    5

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο arci Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πιο κοντή που στα πολλά ειναι χειροτερο..
    Πάντως και η 330 μου στην Τρίπολη ανετα στριβει με 220-230+ στις καμπες
    Είσαι λάθος

  3. #53
    Εγγραφή
    19-05-12
    Μηνύματα
    118
    Thanked
    51
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ως προς το πιο κοντη η στο οτι στα πολλά ειναι χειροτερο;

  4. #54
    Εγγραφή
    31-05-10
    Περιοχή
    Χανιά
    Μηνύματα
    6.372
    Thanked
    7555
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο arci Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ως προς το πιο κοντη η στο οτι στα πολλά ειναι χειροτερο;
    μαλλον οτι πιο κοντη παει να πει "χειροτερο στα πολλα".
    _____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________

    RTFM


  5. #55
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.330
    Thanked
    7383
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stef_E46m3cabrio Εμφάνιση μηνυμάτων
    Να καταθέσω κι εγώ τον οβολό μου.

    Καταρχήν να πω ότι γενικά συμφωνώ ότι υπάρχει το πρόβλημα και ότι είναι κάτι που είχα διαπιστώσει κι εγώ από τους πρώτες μήνες οδήγησης και μάλιστα μου φαινόταν δύσκολο να το πιστέψω. Να πω τώρα και ποιες είναι οι αιτίες κατά τη γνώμη μου:

    - Πρώτο και βασικότερο τα σινεμπλοκ. Κάντε μία απλή αναζήτηση σε όλα τα bmw forum παγκοσμίως για το ίδιο θέμα και θα πάρετε παντού την στάνταρ απάντηση: αν έχεις θέμα αστάθειας θέλεις καινούρια σινεμπλοκ. Από προσωπική εμπειρία, όταν μετά από 100χιλ χιλιόμετρα και κάμποσο drift τα σινεμπλοκ ήθελαν όλα αλλαγή, το αυτοκίνητο έμοιαζε μετά τα 140 να επιπλέει στο δρόμο. Δεν ξέρω αν το περιγράφω καλά, ενώ ήμουν σε καλή στεγνή άσφαλτο ένοιωθα ότι οδηγούσα στη βροχή.

    - Δεύτερο θέμα είναι το βάρος. Αυτό το σχολιάζω σε σχέση με κάποιες συγκρίσεις που έγιναν με το Ε92 και με Μ5. Αν δεν κάνω λάθος, το βάρος δεν είναι παράγοντας αστάθειας, μάλλον το αντίθετο. Όσο πιο βαρύ είναι το αυτοκίνητο, τόσο πιο σταθερά θα πατάει (με προϋπόθεση βέβαια ότι δεν κάνεις τρελοτιμονιές, βλ. μετατόπιση βάρους, οπότε το περισσότερο βάρος γίνεται εχθρός σου). Άρα το γεγονός ότι το Ε46 είναι πιο ελαφρύ δεν το βοηθάει. Η σωστή λύση προφανώς είναι η αεροτομή που για μένα είναι ιεροσυλία από αισθητική άποψη.

    - Πέραν όμως από αυτά, το θέμα νομίζω του Ε46 είναι ότι έχει κατασκευαστεί με πολλές και αντικρουόμενες απαιτήσεις. Δεν γίνεται να τα έχεις όλα. Μιλάμε για αυτοκίνητο (που κατασκευάστηκε πριν 15 χρόνια) το οποίο είναι πολύ γρήγορο στην πίστα, είναι ιδανικό για drift, και είναι ιδανικό και για ένα απλό γρήγορο ταξίδι. Προφανώς κάπου πρέπει να γίνονται συμβιβασμοί για να τα έχεις όλα.
    πολυ καλη απαντηση και ευστοχη....

    στην περιπτωση μου ομως....που ειμαι τρελλα ψυρας με το στησιμο-πατημα του αυτοκινητου και εχω στησει το αμαξι ουσιαστικα 3 φορες στα 3 χρονια που το εχω (παντα αυστηρα με μαμα ρυθμισεις..)..και εχω αλλαξει και τα σινεμπλοκ της γεφυρας..κρατωντας τα αλλα..μια και ηταν σε μια χαρα κατασταση..δικαιολογειται αυτη η μερικη ασταθεια???

    επισης θα συμφωνησω οτι δεν γινεται να τα εχεις ολα...πχ..το mini cooper..φοβερο στο στροφιλικι αλλα για στριφτο με 200 σε μετριο οδοστρωμα...για να μην παω σε ακομα πιο παλια αμαξια-βλεπε rallye....

  6. #56
    Εγγραφή
    07-01-11
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    28
    Thanked
    24
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    νομιζω οτι δεν προκειτε να βγει συμπέρασμα ετσι.
    Ο Νικος παρατήρησε μια συμπεριφρά σε συγγεκριμένες συνθηκες με αρκετά χλμ και
    με μαμα αναρτήσεις (τι χλμ έχουν κανει ?).
    Υπάρχει καμπή που την παιρνεις άνετα με 230 και άλλη οριο στα ιδια χλμ.
    Μονο στις ιδιες συνθήκες θα μπορούσαμε να κάνουμε συγκριτικο.
    Εχω οδηγήσει αρκετα αυτοκίνητα, σχεδόν ολα κοντά στην τελική παρουσιάζουν νευρικότητα.
    Τελος μπορεις να βάλεις καλη ανάρτηση που θα σου διορθωσει τις αδυναμίες της μαμα ανάρτησης, χωρίς να χάσεις μεγάλο μέρος της ανεσης.

  7. #57
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.330
    Thanked
    7383
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    για δειτε και αυτο το αρθρο...που ισως μας διαφωτισει γιατι τα m3 μας...δεν αποδιδουν οπως πρεπει...παρατηρηστε οτι τα 3 απο τα 7 προβληματα εχουν να κανουν με την αναρτηση!!!!

    https://www.carthrottle.com/7-reason...e46-m3-part-1/

  8. The Following 3 Users Say Thank You to nik200 For This Useful Post:

    BILL007 (27-03-14), EVERGET (26-03-14), mark e92 (26-03-14)

  9. #58
    Εγγραφή
    23-02-11
    Μηνύματα
    4.595
    Thanked
    2747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Μήπως η λύση είναι ενα csl καπώ ?

  10. The Following User Says Thank You to mark e92 For This Useful Post:

    steliosm46 (26-03-14)

  11. #59
    Εγγραφή
    22-11-10
    Περιοχή
    Pella
    Ηλικία
    39
    Μηνύματα
    1.353
    Thanked
    2154
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο mark e92 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μήπως η λύση είναι ενα csl καπώ ?
    Κανει δουλεια!!

  12. #60
    Εγγραφή
    16-06-10
    Περιοχή
    Όλα μας τα λεφτά στους Quandt...!
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.967
    Thanked
    5352
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο compact m3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    νομιζω οτι δεν προκειτε να βγει συμπέρασμα ετσι.
    Ο Νικος παρατήρησε μια συμπεριφρά σε συγγεκριμένες συνθηκες με αρκετά χλμ και
    με μαμα αναρτήσεις (τι χλμ έχουν κανει ?).
    Υπάρχει καμπή που την παιρνεις άνετα με 230 και άλλη οριο στα ιδια χλμ.
    Μονο στις ιδιες συνθήκες θα μπορούσαμε να κάνουμε συγκριτικο.
    Εχω οδηγήσει αρκετα αυτοκίνητα, σχεδόν ολα κοντά στην τελική παρουσιάζουν νευρικότητα.
    Τελος μπορεις να βάλεις καλη ανάρτηση που θα σου διορθωσει τις αδυναμίες της μαμα ανάρτησης, χωρίς να χάσεις μεγάλο μέρος της ανεσης.
    Aκριβώς! Εδώ είναι η ουσία: Άλλο να στρίβεις τις ανοιχτές καμπές της Αττικής οδου και άλλο να παλεύεις να στρίψεις στην άθλια άσφαλτο κάποιων εθνικών αρτηριών με τις ανάποδες κλίσεις.

    Για να μην δημιουργούνται εντυπώσεις ότι τα Μ3 δεν στρίβουν στα πολλά, διότι έτσι ακριβώς βγαίνουν στα φόρουμ διάφορα "urban legends", θα πρέπει να επισημάνουμε με το φιλαράκι μου το Νίκ ότι γενικά εμείς οι κάτοχοι Μ3 υπερβάλουμε και περιμένουμε από το Μ3 να κάνει παπάδες. Το αμάξι στρίβει, τόσο καλά και καλύτερα από τα περισσότερα παραδείγματα που αναφέρθηκαν συγκριτικά στο thread. Εντάξει δεν στρίβει στα πολλά σαν 458 italia που δημιουργεί 140kg αρνητική άντωση στα 200km/h...who cares?
    "There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]


  13. The Following 8 Users Say Thank You to EVERGET For This Useful Post:

    BILL007 (27-03-14), chrisgiapz3 (27-03-14), doctore (26-03-14), nik200 (26-03-14), nikos1400 (26-03-14), pilot (26-03-14), stef_E46m3cabrio (26-03-14), Vasilis M3 (30-03-14)

Σελίδα 6 από 12 ΠρώτηΠρώτη ... 45678 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP