Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 115

Θέμα: m3 e46...σταθεροτητα στην εθνικη..

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Έχω άποψη για το Ζ4 από του Γιώργου στην πίστα των Σερρών. Το αμάξι άνετα χαρακτηριζεται ως σκοτωστρα, ακόμα και σε χέρια έμπειρου οδηγου.

    Δεν ξέρω τι εμπειρία είχες νασο, αλλά είμαι σίγουρος ότι σε δημόσιο δρόμο, δεν υπάρχει περίπτωση να δεις το πόσο επικίνδυνο αμάξι ειναι.

    Καμμια σχέση με το 46αρι. Το 46αρι είναι παιδικό μπροστά στην ζετα, η οποία απαιτεί πολλά κιλά @@ για να την πας όριο.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  2. The Following 6 Users Say Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    Bitz (21-03-14), chrisgiapz3 (21-03-14), EVERGET (20-03-14), Leonidas_E39 (25-03-14), nik200 (20-03-14), Ptboul (21-03-14)

  3. #2
    Εγγραφή
    16-06-10
    Περιοχή
    Όλα μας τα λεφτά στους Quandt...!
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.967
    Thanked
    5352
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    Έχω άποψη για το Ζ4 από του Γιώργου στην πίστα των Σερρών. Το αμάξι άνετα χαρακτηριζεται ως σκοτωστρα, ακόμα και σε χέρια έμπειρου οδηγου.

    Δεν ξέρω τι εμπειρία είχες νασο, αλλά είμαι σίγουρος ότι σε δημόσιο δρόμο, δεν υπάρχει περίπτωση να δεις το πόσο επικίνδυνο αμάξι ειναι.

    Καμμια σχέση με το 46αρι. Το 46αρι είναι παιδικό μπροστά στην ζετα, η οποία απαιτεί πολλά κιλά @@ για να την πας όριο.
    Είχα οδηγήσει ένα για να το αγοράσω πριν 2 χρόνια. Μόνο και μόνο η αστάθειά του στην ευθεία και η τάση του να σε βγάζει εκτός πορείας σε κάθε ανωμαλία με είχε ξενερώσει αρκετά....σκέψου να το είχα στρίψει κιόλας....
    "There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]


  4. #3
    Εγγραφή
    31-05-10
    Περιοχή
    Χανιά
    Μηνύματα
    6.372
    Thanked
    7555
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    https://www.bmwfans.gr/forum/showpos...90&postcount=1

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο chief Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αυτο που μου εκανε τη μεγαλυτερη εντυπωση ηταν το κρατημα του (M5).
    Σε καποια φαση περνουσαμε πανω απο μια γεφυρα η οποια ειναι και στροφη με 220-230 χιλιομετρα και ενιωθα οτι το αμαξι μου δεν κρατουσε αλλο παρόλο που εμεινα με το γκαζι στο πατωμα. Ενιωθα οτι θα φυγει και παρακαλουσα να τελειωσει η στροφη.
    Δεν ξερω, ισως να ειναι τα λαστιχα που εχω στο αμαξι αλλα ψιλοχεστηκα απ τον φοβο μου.
    Το Μ5 ηταν περιπου δυο αμαξια μπροστα μου στη στροφη και οχι μονο το εβλεπα να κρατάει με τοσα χιλιομετρα, αλλα συνεχιζε να επιταχυνει.
    Απιστευτο κρατημα για τοσο μεγαλο αμαξι !!
    _____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________

    RTFM


  5. The Following User Says Thank You to nikos1400 For This Useful Post:

    nik200 (20-03-14)

  6. #4
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.336
    Thanked
    7400
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    οι ιαπωνες σε ενα σχετικο video...που δυστυχως εδω δεν εχω βρει με υποτιτλους..ειχαν βγαλει και αυτοι το αμαξι ασταθες στα πολλα...και σαφως πιο καλο και το mercedes και το audi..που οσο και αν ακουγεται περιεργο...η αισθηση ειναι αυτη κατ-εμε


  7. The Following 2 Users Say Thank You to nik200 For This Useful Post:

    HLIAS - E36 (20-03-14), mark e92 (26-03-14)

  8. #5
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.336
    Thanked
    7400
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    τα λαστιχα που φοραω ειναι michelin pilot supersport...δηλαδη τα λαστιχα που φοραει και το 458 στην πρωτη του τοποθετηση απο το εργοστασιο...αν κανουν δουλεια στο 458..προφανως θα κανουν και στο πιο ταπεινο μ3....επισης εχω αλλαξει και σινεμπλοκ στην γεφυρα με powerflex...και ζαντες csl με 265/30/19 πισω....

  9. The Following User Says Thank You to nik200 For This Useful Post:

    doctore (21-03-14)

  10. #6
    Εγγραφή
    31-12-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    4.443
    Thanked
    21234
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nik200 Εμφάνιση μηνυμάτων
    τα λαστιχα που φοραω ειναι michelin pilot supersport...δηλαδη τα λαστιχα που φοραει και το 458 στην πρωτη του τοποθετηση απο το εργοστασιο...αν κανουν δουλεια στο 458..προφανως θα κανουν και στο πιο ταπεινο μ3....επισης εχω αλλαξει και σινεμπλοκ στην γεφυρα με powerflex...και ζαντες csl με 265/30/19 πισω....
    Κατά τη γνώμη μου ο σκελετός που έχουν τα PSS δεν ταιριάζει για Μ3.
    Το Μ3 θέλει PS2 ή Cup.
    Tα PSS μπαλονάρουν στα πολλά χιλιόμετρα.

    Επίσης και τα Continental M3 δίνουν ασάφεια και ανασφάλεια στα πολλά χιλιόμετρα.

  11. The Following User Says Thank You to doctore For This Useful Post:

    nik200 (21-03-14)

  12. #7
    Εγγραφή
    28-02-13
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    32
    Μηνύματα
    2.186
    Thanked
    5580
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nik200 Εμφάνιση μηνυμάτων
    οι ιαπωνες σε ενα σχετικο video...που δυστυχως εδω δεν εχω βρει με υποτιτλους..ειχαν βγαλει και αυτοι το αμαξι ασταθες στα πολλα...και σαφως πιο καλο και το mercedes και το audi..που οσο και αν ακουγεται περιεργο...η αισθηση ειναι αυτη κατ-εμε

    https://www.youtube.com/watch?v=j-od3ByIel4
    Η Μercedes όπως και να το κάνουμε είναι Mercedes...

    Για την Audi ας μην ήταν 4κίνητο και ας προσπαθούσε να πιάσει τα άλλα 2... Την ευστάθεια την χαρίζει η άριστη κατανομή κίνησης...
    ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΒΟΥΡΚΩΣΑΝΕ,

    ΟΤΑΝ BMW ΜΟΥ ΔΩΣΑΝΕ...!!!

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP