Εγω το μονο που ξερω ειναι οτι το ντριφταδικο περασε με 190 μεσα απο εσακι στη Μαραθωνος,ενω το Μ3 Ε46 κοτεψε!!![]()
![]()
![]()
![]()
Εγω το μονο που ξερω ειναι οτι το ντριφταδικο περασε με 190 μεσα απο εσακι στη Μαραθωνος,ενω το Μ3 Ε46 κοτεψε!!![]()
![]()
![]()
![]()
Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....
Αυριο μεσημερι ραντεβου στην Ανθουσα!!θα σου πιω το αιμα!!!χαχαχαχαχαχα
Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....
Μπορει να μην εχω αποψη για την Μ3 εκδοση Ε36,αλλα εχω δει 316 Ε36 να "χορευει" στα καλα καθουμενα,ακριβως μπροστα μου, στην εθνικη οδο Λαρισας - Πλαταμωνα!!!
....το πως το "μαζεψε" ουτε και αυτος το καταλαβε!!!
......ειμασταν με χαμηλη ταχυτητα (100- 110χιλ.) πισω απο ενα φορτηγακι,και πηγε να βγαλει λιγο μουρη να δει αν ερχεται κανενας απο το αντιθετο ρευμα,απαλα το εκανε δεν ειδα κατι περιεργο,ημουν πισω του με ενα Πουντο και ευτυχως ειχα αποσταση και ΕΥΤΥΧΩΣ δεν ερχοταν κανενα οχημα απο απεναντι!!!!....."διπλωσε" πολυ και ειχε πιασει και το αλλο ρευμα....."ανεξηγητα" θα γινοταν το κακο.....
...να φανταστητε οτι ηταν αφορμη αυτο τοτε (πριν 10 χρονια) να λεω οτι BMW δεν προκειτε να παρω.......
Είχε απολύτως καραφλά λάστιχα, διαλυμένα σινεμπλόκ και αναρτήσεις αν ισχύουν όσα λες, περί καλών καθουμένων...
Ε36 M44Β19
aristent (20-03-14), Bazil Van Sinner (21-03-14)
H αληθεια ειναι οτι δεν σταματησε και συνεχισαμε την πορεια μας κανονικα,οποτε δεν ξερω τι εφταιξε.....σιγουρα ομως ηταν τρομαγμενος(40-50χρονων ηταν ο οδηγος,μονος του μεσα στο οχημα χωρις επιβατες)καποια στιγμη τον ειδα οταν τον προσπερασα,αφου πηγαινε πολυ σιγα πλεον.....
chrisgiapz3 (21-03-14), nik200 (20-03-14)
Ίσως ξεφεύγω λίγο απ το θέμα, αλλά επειδή μου είχε προκαλέσει εντύπωση θέλω να το αναφέρω.
Ε36 δίλιτρο έφυγε πριν χρόνια κοντα στην Λαμία στην ευθεία με 170, σταματώντας στιςος μπαριέρες, αφού έφαγε όλη την αριστερή πλευρά του.
Ο οδηγός έμπειρος, χρόνια αγωνιζόμενος με εσκορτ ΜΚ2 αλλά και συνεταίρος σε συνεργείο ΒΜW.
Έψαξε όλο το οδόστρωμα να δεί τι συνέβει και δεν βρήκε τίποτα. Τα μηχανικά μέρη και φυσικά τα λάστιχα βρέθηκαν κανονικά.
Φυσικά και υπήρχε το αίτιο, αλλά να που δεν μπόρεσε να δοθεί μια λογικοφανής εξήγηση.
Ζήσε το σήμερα. Για το αύριο δεν ξέρεις.
chrisgiapz3 (21-03-14), nik200 (20-03-14)
Γυρνώντας από Φλώρινα από Εγνατία, τερμάτισα το αμάξι 5-6 φορες.
Το δικό μου τα 290 πάρα κοντερισια τα κατεβάζει επιδη είναι ξεκοφτιασμενο. Σε πραγματικά δεν έχω ιδέα πόσα ειναι.
However, στο ένα pull που έκανα από 230-240 για μέχρι τέρμα, είχα μπροστά μου μια πολύ ανοιχτή καμπή, όπου την έβλεπα στην κυριολεξία σαν ευθεία. Το αμάξι ακολούθησε οριακά την πορεία του. Το ένιωσα ότι μπαίνει δεν μπαίνει, ενώ ειμουν σίγουρος ότι δεν θα είχε κανένα πρόβλημα. Πραγματικά ένιωσα τα @@ μου να γίνονται κόκκοι αλατιού, ενώ απο τη μέση και κάτω είχα μουδιασει από το χάσιμο που έφαγα. Τα χιλιόμετρα ήταν πάνω από 270, σχεδόν πήγαινε για 280 όταν ξεκίνησε η στροφή.
Για να εξηγήσω κιόλα τι έγινε, ένιωθα το αμάξι να ψαρεύει άσχημα και στο μπροστά μέρος και στο πίσω. However, επειδή ήταν από τις λίγες φορές που την έχω ακούσει τόσο άσχημα, θεωρώ ότι ήταν κακή κρίση για τη στροφή. Και το λέω αυτό, γιατί έχω πολύ μεγάλη εμπιστοσύνη στο συγκεκριμένο αμάξι για να τρέχει με μεγάλες ταχύτητες. Τανάγρα πχ ανεβαίνω με 200-210 και δεν ίδρωνε καν. Τελευταία φορά που κατεβηκα με την ελινα, αφού ούρλιαξε και κατάλαβε ότι θα βγάλουμε το κομμάτι αεροπορία, της έκανε εντύπωση το πόσο σιγουριά δίνει ακόμα και στον συνοδηγό μετά από 2-3 στροφές. Συγκεκριμένα μου είχε πει, πωπω...είχα ξεχάσει πόσο καλό αμάξι ειναι.
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
chrisgiapz3 (21-03-14), dark knight (21-03-14), giannis_compact (20-03-14), gregE36 (21-03-14), HLIAS - E36 (20-03-14), Leonidas_E39 (25-03-14), nik200 (20-03-14), Vasilis M3 (20-03-14)