Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 52

Θέμα: Συντηρηση Μ3 (σινεμπλοκ,αφρος ΒΜW etc)

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    05-02-10
    Περιοχή
    Παγκρατι
    Μηνύματα
    526
    Thanked
    530
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο pilot Εμφάνιση μηνυμάτων
    τα χλμ ειναι λιγα και δεν νομιζω να χρειαζεται silent blocks κλπ..ουτε απο πατωμα νομιζω αν και ενας ελεγχος δεν κανει κακο, εξαλλου με το πατωμα ποτε δεν ξερεις..το φιλτρακι του βανος καλο ειναι να αλλαχτει και να το βαλεις στο προγραμμα οπως λεει και ο Μητσος..ειναι πολυ απλο και φθηνο αλλα κανει σημαντικη δουλεια..

    Θα σου συνηστουσα να αλλαξεις βαλβολινες σαζμαν/διαφορικου(αν δεν το εχεις κανει) και ειδικα στο διαφορικο μονο αυτες με το FM Booster..

    Τελος με ενα πληρες διαγνωστικο ελεγχο, MAF-ποτενσιομετρα-πληρες τεστ VANOS θα δειξει αν χρειαζεται τιποτε...αλλα εφοσον δεν το ''ταλαιπωρεις'' και με τα χλμ που εχει δεν νομιζω να εχεις εκπληξεις!
    ευχαριστω φίλε ... θα τα κοιταξω ολα αυτα που ανέφερες... πολυ χρησιμα! απλα για τα σινεμπλοκ επειδη ειναι λεπτη εργασια και δυσκολη ελεγα με την ευκαιρια να βαλω και τον αφρο για το πατωμα ....νομιζω πως ειτε κανει κανεις τον αφρο ειτε τα σινεμπλοκ με οποιαδηπτε σειρα νομιζω πως ειναι ευκαιρια να κανει και το αλλο ...ειναι ευκαιρια να γινουν μαζι αυτα ..σωστα?

  2. #2
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    7.731
    Thanked
    17909
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nikos-M3 CS Εμφάνιση μηνυμάτων
    ευχαριστω φίλε ... θα τα κοιταξω ολα αυτα που ανέφερες... πολυ χρησιμα! απλα για τα σινεμπλοκ επειδη ειναι λεπτη εργασια και δυσκολη ελεγα με την ευκαιρια να βαλω και τον αφρο για το πατωμα ....νομιζω πως ειτε κανει κανεις τον αφρο ειτε τα σινεμπλοκ με οποιαδηπτε σειρα νομιζω πως ειναι ευκαιρια να κανει και το αλλο ...ειναι ευκαιρια να γινουν μαζι αυτα ..σωστα?
    αν δεν υπαρχει λογος να αλλαχτουν μην τα αλλαζεις..απλα κανε εναν ελεγχο στο πατωμα..αν κατι απο τα δυο χρειαστει, που επαναλαμβανω δεν το νομιζω, τοτε σαφως τα κανεις και τα δυο..
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  3. #3
    Εγγραφή
    05-02-10
    Περιοχή
    Παγκρατι
    Μηνύματα
    526
    Thanked
    530
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο pilot Εμφάνιση μηνυμάτων
    αν δεν υπαρχει λογος να αλλαχτουν μην τα αλλαζεις..απλα κανε εναν ελεγχο στο πατωμα..αν κατι απο τα δυο χρειαστει, που επαναλαμβανω δεν το νομιζω, τοτε σαφως τα κανεις και τα δυο..
    να μην κανω τον αφρο ετσι και αλλιως ..προληπτικα για να ενισχυσω το πατωμα? ... βεβαια αν ο ελεγχοσ δεν δειξει κατι μεχρι τωρα ...τοτε δεδομενου και της χρησης που κανω (νορμαλ οδηγηση)... λογικα δεν νομιζω να εχω ποτε προβλημα .....!!

  4. The Following User Says Thank You to NickM3CS For This Useful Post:

    zaharias (19-03-14)

  5. #4
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    7.731
    Thanked
    17909
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Κοιτα..η προληψη ειναι καλυτερη απο την θεραπεια αυτο ειναι σιγουρο! Και εγω θα το κανω καποια στιγμη..σιγουρα η χρηση που εχει το αυτοκινητο παιζει ρολο αλλα με το πατωμα ποτε δεν μπορεις να εισαι σιγουρος..κακο παντως δεν κανει αν το φτιαξεις.
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP