Σελίδα 1 από 6 123 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 52

Θέμα: Συντηρηση Μ3 (σινεμπλοκ,αφρος ΒΜW etc)

  1. #1
    Εγγραφή
    05-02-10
    Περιοχή
    Παγκρατι
    Μηνύματα
    526
    Thanked
    530
    Rides
    1

    Προεπιλογή Συντηρηση Μ3 (σινεμπλοκ,αφρος ΒΜW etc)

    Παιδια θα παρω αδεια την αλλη εβδομαδα και ειπα να ασχοληθω λιγο στον ελευθερο μου χρονο με το αμαξι μου ...! σκέφτομαι να αλλαξω τα
    σινεμπλοκ του αυτοκινητου για προληπτικους λόγους...
    σκεφτομαι να βάλω τα μαμα σινεμπλοκ. με την ευκαιρια λεω να αλλαξω και το CV Joint του κεντρικου άξονα (οπως εχει αναφερθει σε κάποιο
    πιό παλιό thread ..
    θα θελα τις γνωμες των πιο εμπειρων ... και αν μπορει καποιος να μου πει τι ειναι τα bushing γέφυρας και αν πρεπει να τα αλλάξω και αυτα ...
    Μήπως ειναι ευκαιρια με αφορμη την αλλαγη των σινεμπλοκ να αλλαξω και amortiser και επιπλεόν να βάλω και τον αφρο της BmW για το πάτωμα? Ο αφρος της ΒΜW
    αφορά μόνο το πίσω πατωμα?
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NickM3CS : 19-03-14 στις 12:55

  2. The Following User Says Thank You to NickM3CS For This Useful Post:

    Vasilis M3 (10-04-14)

  3. #2
    Εγγραφή
    27-12-09
    Περιοχή
    Χίος
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    3.818
    Thanked
    7295
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Αναλογως τα χλμ που εχεις και τη χρηση που του κανεις..
    Κανε εναν ελεγχο στο πατωμα τα συνεμπλοκ και το CV Joint σε τι κατασταση βρισκονται και αναλογως.. Βαλβολινες κτλ εχεις αλλαξει?
    Αμορτισερ τα μετρησες και εχουν "πεσει"? Νιωθεις κατι στην οδηγηση που δεν σου αρεσει?
    Ακους γκαπ γκουπ κτλ απο μεταδοση-πισω?
    ΧΙΟΣ-CHIOS


  4. #3
    Εγγραφή
    05-02-10
    Περιοχή
    Παγκρατι
    Μηνύματα
    526
    Thanked
    530
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο zaharias Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αναλογως τα χλμ που εχεις και τη χρηση που του κανεις..
    Κανε εναν ελεγχο στο πατωμα τα συνεμπλοκ και το CV Joint σε τι κατασταση βρισκονται και αναλογως.. Βαλβολινες κτλ εχεις αλλαξει?
    Αμορτισερ τα μετρησες και εχουν "πεσει"? Νιωθεις κατι στην οδηγηση που δεν σου αρεσει?
    Ακους γκαπ γκουπ κτλ απο μεταδοση-πισω?
    εχω κανει 63χιλ χλμ .... δεν το χρησιμοποιω πολυ το αμαξι ..μονο σ.κ, ταξιδια και εκδρομες...
    Αμορτισερ τα μετρησα περσι στην ανιτπροσωπεια και μου ειπαν πως ειναι οκ .... οποτε μαλλον δεν θα τα αλλαξω ακομα... δεν νιωθω κατι στην οδηγηση ... απλα προληπτικα ειπα να τα αλλαξω ... ειμαι στην φάση που θελω να ξοδευω καποια λεφτα για το αμαξι!! με τρωει κατι και θελω να ριξω μερικα λεφτα στο αμαξι ...!!

  5. #4
    Εγγραφή
    27-12-09
    Περιοχή
    Χίος
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    3.818
    Thanked
    7295
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nikos-M3 CS Εμφάνιση μηνυμάτων
    εχω κανει 63χιλ χλμ .... δεν το χρησιμοποιω πολυ το αμαξι ..μονο σ.κ, ταξιδια και εκδρομες...
    Αμορτισερ τα μετρησα περσι στην ανιτπροσωπεια και μου ειπαν πως ειναι οκ .... οποτε μαλλον δεν θα τα αλλαξω ακομα... δεν νιωθω κατι στην οδηγηση ... απλα προληπτικα ειπα να τα αλλαξω ... ειμαι στην φάση που θελω να ξοδευω καποια λεφτα για το αμαξι!! με τρωει κατι και θελω να ριξω μερικα λεφτα στο αμαξι ...!!
    Καλυτερα να τα ριξεις σε σημεια που ποναει το Μ3 (S54)..
    Δες το βανος σε τι κατασταση ειναι..
    Αν εισαι 2ο+ χερι μπορει να θελεις να αλλαξεις μεταλλα πχ.. (λεω εγω τωρα, δεν σημαινει πως πρεπει.. μπορει να το εχεις κανει ηδη..)
    Αλλα πριν πεταξεις χρηματα, κανε εναν καλο ελεγχο, γενικο.. στα σημεια που ξερεις οτι πασχει το Μ3 Ε46..
    Μπορει στη τελικη αυτα τα χρηματα να αξιζει να τα χαρεις αλλιως..
    ΧΙΟΣ-CHIOS


  6. #5
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.272
    Thanked
    14153
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Τον αφρό βάλε για το πάτωμα και μετά όλα τ'άλλα



  7. #6
    Εγγραφή
    05-01-10
    Περιοχή
    Ναουσα
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    4.110
    Thanked
    2483
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    φιλτρακι στο βανος.. τοσο μικρο αλλα σημαντικό. .
    εγω το άλλαζα σε καθε αλλαγη λαδιών

  8. The Following 2 Users Say Thank You to ΔημήτρηςΜ3 For This Useful Post:

    pilot (19-03-14), zaharias (19-03-14)

  9. #7
    Εγγραφή
    05-02-10
    Περιοχή
    Παγκρατι
    Μηνύματα
    526
    Thanked
    530
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο zaharias Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καλυτερα να τα ριξεις σε σημεια που ποναει το Μ3 (S54)..
    Δες το βανος σε τι κατασταση ειναι..
    Αν εισαι 2ο+ χερι μπορει να θελεις να αλλαξεις μεταλλα πχ.. (λεω εγω τωρα, δεν σημαινει πως πρεπει.. μπορει να το εχεις κανει ηδη..)
    Αλλα πριν πεταξεις χρηματα, κανε εναν καλο ελεγχο, γενικο.. στα σημεια που ξερεις οτι πασχει το Μ3 Ε46..
    Μπορει στη τελικη αυτα τα χρηματα να αξιζει να τα χαρεις αλλιως..
    ειναι παραγωγης 2006 οποτε δεν νομιζω πως χρειάζεται να αλλαξει μεταλλα...!
    εκανα περσι το καλοκαιρι γενικο έλεγχο ολα καλα ... ! (δεν εχει περασει χρονος ακομα) ...

  10. The Following User Says Thank You to NickM3CS For This Useful Post:

    zaharias (19-03-14)

  11. #8
    Εγγραφή
    05-02-10
    Περιοχή
    Παγκρατι
    Μηνύματα
    526
    Thanked
    530
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ΔημήτρηςΜ3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    φιλτρακι στο βανος.. τοσο μικρο αλλα σημαντικό. .
    εγω το άλλαζα σε καθε αλλαγη λαδιών
    δεν το εχω κανει αυτο ..θα το προγραμματιζω thanks for the info ...

  12. #9
    Εγγραφή
    05-01-10
    Περιοχή
    Ναουσα
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    4.110
    Thanked
    2483
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    εγω θα κοιτούσα και τα μεταλλα και ας ειναι 2006 το αμαξι..

  13. The Following User Says Thank You to ΔημήτρηςΜ3 For This Useful Post:

    Vassilis ///M (05-01-16)

  14. #10
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    7.731
    Thanked
    17909
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    τα χλμ ειναι λιγα και δεν νομιζω να χρειαζεται silent blocks κλπ..ουτε απο πατωμα νομιζω αν και ενας ελεγχος δεν κανει κακο, εξαλλου με το πατωμα ποτε δεν ξερεις..το φιλτρακι του βανος καλο ειναι να αλλαχτει και να το βαλεις στο προγραμμα οπως λεει και ο Μητσος..ειναι πολυ απλο και φθηνο αλλα κανει σημαντικη δουλεια..

    Θα σου συνηστουσα να αλλαξεις βαλβολινες σαζμαν/διαφορικου(αν δεν το εχεις κανει) και ειδικα στο διαφορικο μονο αυτες με το FM Booster..

    Τελος με ενα πληρες διαγνωστικο ελεγχο, MAF-ποτενσιομετρα-πληρες τεστ VANOS θα δειξει αν χρειαζεται τιποτε...αλλα εφοσον δεν το ''ταλαιπωρεις'' και με τα χλμ που εχει δεν νομιζω να εχεις εκπληξεις!
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  15. The Following 6 Users Say Thank You to pilot For This Useful Post:

    BILL007 (19-03-14), Kazakos Garage (26-03-14), Leonidas_E39 (31-03-14), Vassilis ///M (19-03-14), zaharias (19-03-14), ΔημήτρηςΜ3 (19-03-14)

Σελίδα 1 από 6 123 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP