Σελίδα 4 από 5 ΠρώτηΠρώτη ... 2345 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 31 έως 40 από 43

Θέμα: Ανυπαρκτο φρεναρισμα!

  1. #31
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    2.344
    Thanked
    2207
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο mitsos_chania Εμφάνιση μηνυμάτων
    driver_M(δεν ξερω ονομα) αφου λοιπον ειναι τοσο καλα τα φρενα της bmw γιατι δεν υπαρχει 320(υπερβαλλω το ξερω) που να μην εχει αλλαξει φρενα(σε 320 ε46 ο μονος που ξερω εγω που τα εχει ακομα ειμαι εγω)
    Άρης.

    Αν αναφέρεσαι σε 320 Ε90, τότε η συντριπτική πλειοψηφία δεν έχει αλλάξει φρένα και όσοι αλλάζουν, κατά κανόνα έχουν κάνει και άλλες βελτιώσεις στο αυτοκίνητο (πχ εξατμίσεις κλπ). Άρα, είναι γενικά τύποι που ακουμπούν λεφτά στο αυτοκίνητό τους και θέλουν βελτιώσεις σε διάφορους τομείς και όχι κάποιοι που αλλάζουν τα φρένα για να μη σκοτωθούν. Πάντως, όπως είπα και προηγουμένως, τα φρένα της 320 είναι τα δεύτερα πιο αποδοτικά στην κατηγορία, οπότε αν είναι τόσο ανεπαρκή όσο λες, τότε τα φρένα των άλλων εταιρειών τι είναι?

    Τώρα, αν το σχόλιό σου αναφέρεται στην 320 Ε46 αποκλειστικά, τότε δε μπορώ να ξέρω τι συμβαίνει. Αλλά και πάλι, δε νομίζω ότι ο μέσος κάτοχος του μοντέλου αυτού έχει αλλάξει φρένα, ο πιο απαιτητικός πάλι μπορεί...
    the more people agree with me
    the more I think I'm wrong

  2. #32
    Εγγραφή
    18-01-10
    Περιοχή
    Χανιά
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    232
    Thanked
    103
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Το πρόβλημα ΥΠΑΡΧΕΙ, αλλά μόνο σε πολύ χαμηλές ταχύτητες και μόνο στην Ελληνική άσφαλτο όταν είναι γυαλί. Το ABS ειδικά όταν δουλεύει ένα κλικ από την ακινητοποίηση του οχήματος κάνει πάρα πολλούς υπολογισμούς και δυστυχώς μέχρι αυτοί οι υπολογισμοί να φτάσουν σαν ενέργεια στους τροχούς καταναλώνεται κάποιος χρόνος, ο οποίος σε τόσο χαμηλές ταχύτητες και σε τόσο μικρή απόσταση από τον προπορευόμενο, γίνεται αισθητός αλλά και κρίσιμος. Το πρόβλημα γίνεται ακόμα πιο έντονο όταν το φρενάρισμα λαμβάνει χώρα σε σαμαράκια και κακοτεχνίες. Εκεί το ABS χάνει τον μπούσουλα και στέλνει ΛΑΘΟΣ εντολές. Σε αυτές τις συνθήκες όπως πολύ σωστά αναφέρθηκε παραπάνω, ένα καλό πόδι κάνει πολύ καλύτερη δουλειά. Πιστεύω πως ένας μηχανισμός που να απενεργοποιεί το ABS στις πολύ χαμηλές ταχύτητες θα έκανε πολύ καλή δουλειά, αλλά να είναι εργοστασιακός. Νομίζω πως κάποια γιαπωνέζικα το έχουν. Επίσης σίγουρα για να αποδώσει τα μέγιστα το ABS χρειάζονται καλά λάστιχα, καλές αναρτήσεις κτλ, ποιός όμως έχει το αμάξι του πάντα σε ολοκαίνουργια κατάσταση;

    Υ.Γ. Στο προηγούμενο αμάξι που είχε παλιάς τεχνολογίας ABS στα λίγα χιλιόμετρα είχα πολύ πρόβλημα, πήγαινε ευθεία κανονικά! Με είχε σώσει αρκετές φορές (πάνω από 5) το πλάγιασμα του αυτοκινήτου με το χειρόφρενο. Το καλό του ήταν πως με μπόλικα χιλιόμετρα χωνόμουνα στα κλειστά κατηφορικά στροφιλίκια με φουλ φρένο όταν το ήθελα και το αμάξι, έμπαινε στην στροφή με το ABS χωρίς να ανησυχώ μήπως πετάξει κώλους μούρες και τα λοιπά.

  3. #33
    Εγγραφή
    18-01-10
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    879
    Thanked
    574
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο z3 2.2 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αααα και σκεψου οτι στις βορειες Γερμανικες χωρες το καθε αυτοκινητο εχει δυο τετραδες λαστιχα
    Εχω αδελφικο φιλο που μενει Γερμανια και εχω ζησει καποιες καταστασεις που εγω απλα δεν θα οδηγουσα για κανενα λογο!!!! χαχαχαχα
    Όντως όλοι εκεί πάνω έχουν και απο ένα σετ χιονολάστιχα!!
    Πάντως οτι γίνονται πολλές δοκιμές στο χιόνι είναι γεγονός. Δεν θυμάμαι το μέρος, αλλά το είχα δει σε ντοκιμαντερ στο discovery channel με προταγωνήστια μια jaguar! Δοκίμαζαν τα πάντα: ανηφόρες, κατηφόρες, abs, esp, διαφορικά, σε ευθείες, σε σροφές, σε ελιγμούς, στα πάντα!

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο S8N Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εγώ θα ήθελα να θέσω άλλον έναν παράγοντα στο θέμα BBK (Big brake kit) και ABS.

    Είμαι λίγο καμμένος με το ζήτημα αυτό αφού στο παλιό ΤΤ μου είχα δοκιμάσει 4 setup φρένων (3 τετραπίστονα και 1 εξαπίστονο) με κωμικοτραγικά αποτελέσματα στα 2 εξ' αυτών. Όταν λέω κωμικοτραγικά εννοώ πως το φρενάρισμα ήταν μακράν χειρότερο ακόμη και από τα εργοστασιακά φρένα. Μιλάμε για πασίγνωστες και πολυδιαφημισμένες εταιρίες με ολοκληρωμένα κιτ φρένων που τελικά πουλούσαν φύκια για μεταξωτές κορδέλες.

    Το βασικό πρόβλημα είναι ότι όλοι περιμένουμε να φρενάρουμε καλύτερα με μεγαλύτερης διαμέτρου δίσκους, με πολυπίστονες δαγκάνες και με πανάκριβα τακάκια. Δυστυχώς αυτό δε συμβαίνει πάντα, αφού το ABS είναι καλιμπραρισμένο για το εργοστασιακό setup και πολλά από τα κιτ που κυκλοφορούν κάνουν άνω-κάτω το balance.

    Αν έχει όρεξη κανείς να διαβάσει, ας ρίξει μια ματιά σ' αυτή τη σελίδα που τα εξηγεί όλα:

    https://www.stoptech.com/tech_info/w...rakekits.shtml
    Για πες μα περισσότερα αν θέλεις.... φαντάζομαι ενδιαφέρει πάρα πολλούς, όχι μόνο τους πιο απαιτητικούς! Και τότε πως μπορούμε να βελτιώσουμε τα φρένα?(Εκτώς απο αυτά που είπαμε)

  4. #34
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.128
    Thanked
    23234
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Αφου προγραμματιζεται ο εγκεφαλος γιατι να μην προγραμματιζεται και το ABS?
    ερωτηση κανω μη βαρατε.

  5. #35
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    ΑΓ.ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.701
    Thanked
    3257
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Snoopy Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αφου προγραμματιζεται ο εγκεφαλος γιατι να μην προγραμματιζεται και το ABS?
    ερωτηση κανω μη βαρατε.
    Αυτη την απορια την εχω και γω!
    Και το ειχα συζητησει με ενα πελατη που ειχε βαλει φρενα απο αμαξοστοιχια!!!
    "ΕΞΩ ΟΙ ΒΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ ΑΠ ΤΟΝ ΑΡΗ" (Τζιμακος)

  6. #36
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    239
    Thanked
    82
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ρε παιδιά, από πότε το abs είναι χειρότερο ? Μη τρελαθούμε και όλας. Έχω και αυτοκίνητο χωρίς abs και πάρα πολλές φορές ενώ ήμουν στην ευθεία και πάτησα απότομα φρένο, όχι απλά δεν λειτουργούσε το τιμόνι, αλλά από μόνο του έμπαινε με τις πόρτες.
    Η αίσθηση είναι αυτή που μας κάνει να νομίζουμε ότι με το abs δεν πιάνουν καλά τα φρένα.

    Εάν λοιπόν λειτουργούν τα abs σε έναν δρόμο γυαλί (είτε έχω καλά ή όχι λάστιχα), αυτό σημαίνει πως αν δεν τα είχαμε, μπορεί να καρφωνόμασταν σε κάνα δέντρο. Σε ολισθηρό οδόστρωμα, είτε βρεγμένο, είτε δρόμο γυαλί, το abs λειτουργεί απλά καλύτερα.

    Από εκεί και πέρα υπάρχουν αρκετοί παράγοντες, όπως η φθορά των ελαστικών, η πίεσή τους, και πιθανόν ευθυγραμίσεις, αναρτήσεις κτλ. Επίσης ένας έλεγχος και στο abs σε μια αντιπροσωπεία δε θα'ταν κακός!

  7. #37
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18827
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Snoopy Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αφου προγραμματιζεται ο εγκεφαλος γιατι να μην προγραμματιζεται και το ABS?
    ερωτηση κανω μη βαρατε.
    Δεν είναι τόσο απλό. Όταν προγραμματίζεις έναν εγκέφαλο αλλάζεις κάποιους χάρτες (αβάνς, μίγμα, πίεση και κάποιους άλλους ασφαλείας) και logάρεις ή δυναμομετρείς για να δεις κατά πόσον όλα πάνε καλά. Εκεί γνωρίζεις λίγο πολύ τί θα κάνει ενα πιο ψυχρό μπουζί, ένα μπεκ με μεγαλύτερη παροχή και διαφορετική 'ομπρέλλα', ένα φίλτρο, μια εξάτμιση, ένα downpipe κλπ. Επίσης, ο εγκέφαλος προσαρμόζεται ανάλογα με τα δεδομένα που λαμβάνει, π.χ. αν το MAF μετρά παραπάνω τότε το μίγμα θα γίνει αυτομάτως πλουσιότερο, αν η θερμοκρασία εισαγωγής ανέβει τότε το αβάνς θα πέσει, κλπ. Ένα σωρό αισθητήρες όπως MAF, MAP, λ κλπ βοηθούν τον εγκέφαλο να προσαρμοστεί στους χάρτες που έχει ή και να διαλέξει χάρτες.

    Στο ABS ισχύουν άλλα κόλπα:

    The calibration of modern ABS/TCS/ESP is a complex and time consuming processes entailing the setting, or "tuning," of literally thousands of algorithm variables. These variables define the base vehicle characteristics (braking system included), control limits, and expected vehicle reaction to control activity. For this reason, one control algorithm may be utilized on several applications, but each vehicle requires its own unique variable set, or table.

  8. #38
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Χαλάνδρι
    Μηνύματα
    3.699
    Thanked
    3301
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Snoopy Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αφου προγραμματιζεται ο εγκεφαλος γιατι να μην προγραμματιζεται και το ABS?
    ερωτηση κανω μη βαρατε.
    Στη δική μου περίπτωση (φοράω Μ5 φρένα μπρος-πίσω) θα μπορούσα να προγραμματίσω τη μονάδα του ABS με τις παραμέτρους του M5, θα ήταν λάθος όμως γιατί το Μ5 είναι 200+ κιλά βαρύτερο... οπότε θα είχα ευκολότερα μπλοκαρίσματα.. πάντως γίνεται (να περάσεις παραμέτρους άλλου μοντέλου) ...με τα κατάλληλα "εργαλεία" και "τεχνικές"

  9. #39
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18827
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο kloukakis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Για πες μα περισσότερα αν θέλεις.... φαντάζομαι ενδιαφέρει πάρα πολλούς, όχι μόνο τους πιο απαιτητικούς! Και τότε πως μπορούμε να βελτιώσουμε τα φρένα?(Εκτώς απο αυτά που είπαμε)
    Δε θα ήθελα ν' αναφερθώ δημοσίως σε πρόσωπα και πράγματα. Εν ολίγοις, η ιστορία έχει ως εξής:

    • Με το πρώτο επώνυμο κιτ που τοποθέτησα η απόδοση δεν ήταν η αναμενόμενη και πάντως αισθητά χειρότερη από εκείνη του -πασίγνωστου τότε- κιτ Gran turismo Junior για ΤΤ/S3 που πωλούσε η Brembo αντί 1000 Ευρώ. Επιπλέον, στα δυνατά φρεναρίσματα δάκρυζε η βαλβίδα εξαέρωσης των δαγκανών! Σημειώνω ότι το Gran Turismo Junior στα χαρτιά ήταν αρκετά υποδεέστερο από εκείνο που δοκίμασα αφού ΚΑΙ μικρότερες δαγκάνες είχε, ΚΑΙ μικρότερα έμβολα αλλά ΚΑΙ μικρότερης διαμέτρου δίσκους. Εντούτοις, απέδιδε καλύτερα!


    • Το 2ο κιτ φρένων που δοκίμασα, επίσης πασίγνωστο, είχε 6πίστονες δαγκάνες. Το φρενάρισμα ήταν χειρότερο ακόμη κι από τα εργοστασιακά φρένα. Γενικά το συγκεκριμένο κιτ ήταν μόνο για φιγούρα και τίποτα παραπάνω.


    • Το 3ο κιτ ήρθε από την ECS tuning στην Αμερική και φορούσε τις 4πίστονες δαγκάνες της 993 Τurbo 4. Είναι οι μεγάλες δαγκάνες της brembo που φορά και το RS2 και παντρεύονταν με δίσκο porsche 322*32. Καταπληκτικά φρένα αλλά είχαν δυο σοβαρά προβλήματα: α) Η απόδοσή τους έπαιζε ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ αναλόγως των τακακιών που έβαζα. Αντιπαθούσαν τα Ferodo DS 2500, ήταν μέτρια με τα textar και πραγματικές άγκυρες με τα Hawk (τακάκι kevlar). Τα Hawk όμως έκαναν πολύ θόρυβο και έτρωγαν τους δίσκους για πλάκα. το δεύτερο θέμα ήταν ότι οι δίσκοι ήταν διαιρούμενοι διάτρητοι και στράβωναν σε μεγάλα θερμικά φορτία (κυρίως με τα hawk). Επιπλέον, είχα πρόβλημα με τη καμπάνα στη μέση η οποία έπρεπε να βιδωθεί σταυρωτά γιατί αλλιώς οι δίσκοι πετσικάριζαν περισσότερο. Γενικά, οι δίκσοι αυτοί αν και ήταν original Porsche ανταλλακτικό ήθελαν εξ' αρχής τόρνο.


    Στο σημείο αυτό θα ήθελα ν' αναφέρω το εξής: Το ΤΤ που είχα ήταν ενα αυτοκίνητο με κοντό μεταξόνιο και χάλια αεροδυναμική (θυμάστε και τα ατυχήματα). Το φρενάρισμα με τόσο δυνατά φρένα αποσταθεροποιούσαν πολύ το αυτοκίνητο. Αναγκάστηκα λοιπόν να φορέσω και πίσω κιτ με μεγαλύτερης διαμέτρου δίσκους (312 από 256) ώστε να ισορροπήσει το φρενάρισμα, πράγμα το οποίο έγινε σε μεγάλο βαθμό. Όμως, οι πίσω δαγκάνες των porsche δεν έμπαιναν γιατί οι 911 έχουν το χειρόφρενο στο μπροστινό αριστερό τροχό. Αυτό σήμαινε ότι δε θα είχα χειρόφρενο, εκτός κι αν έβαζα ΚΑΙ τις εργοστασιακές δαγκάνες μαζί με τις πίσω διπίστονες των Porsche μόνο και μόνο για το συρματόσχοινο του χειροφρένου. Τελικά έπεσε πατέντα μετά από πολύ ψάξιμο, αφού δεν έβρισκα δίσκους με σωστή διάμετρο και offset.

    • Το τελευταίο και καλύτερο κιτ που δοκίμασα ήταν της Stoptech. Η δαγκάνα της brembo έμοιαζε με εκείνη που φορούσε η Porsche αλλά ήταν από F40 και για δίσκο 328*28, δηλαδή μεγαλύτερης διαμέτρου και λεπτότερο. Οι δαγκάνες ήταν ενισχυμένες από την Stoptech για επιπλέον ακαμψία και οι δίσκοι πλευστοί ώστε να μη στραβώνουν ποτέ. Έφαγαν track days και δεν καταλάβαιναν τίποτα.


    Κάτι που επίσης επεσήμανα μέσω pm και που θα ήθελα να τονίσω σε όλους:

    1. Κάποια κιτ που πωλούνται στην Ελλάδα έχουν διαφορετικούς δίσκους (φθηνότερους) από εκείνα που πωλούνται στο εξωτερικό από την ίδια εταιρεία. Ψάξτε το.

    2. Μη βασίζεστε τυφλά στα χειροποίητα κιτ που πωλούνται, εκτός κι αν έχετε εμπειρία. Εξαρτήματα όπως βάσεις και βίδες πρέπει να έχουν προδιαγραφές και να είναι κατασκευασμένα από υλικά αντοχής και όχι από ανακυκλωμένα αλουμινένια κεσεδάκια μπύρας. Η μεγαλύτερη και πιο επικίνδυνη πατέντα που θυμάμαι για τα Audi γινόταν από κάποιους οι οποίοι έπαιρναν τα φρένα του RS2, αγόραζαν και δίσκους BOSCH (!) από Α8 οι οποίοι ζύγιζαν όσο η πυραμίδα του Χέοπα, τους έκαναν διάτρητους πότε σε τόρνο και πότε με το Makita που είχαν στην αποθήκη τους, έφτιαχναν και αντάπτορες της πλάκας, έπαιρναν 4 βίδες και 4 μπουλόνια (χωρίς καν νάϋλον), πέταγαν και ενα χειροποίητο κιτ σωλήνων αεροπορικού τύπου το οποίο βάπτιζαν BF Goodridge και έτοιμο το κιτ. Μόνο που το RS2 φορούσε τις δαγκάνες στην πίσω πλευρά του δίσκου ενώ τα TT/S3/GTI όπως και τα περισσότερα VAG της κατηγορίας αυτής τις φορούν μπροστά από τον δίσκο. Αυτό σημαίνει πως οι δαγκάνες του RS2 ή έπρεπε να τοποθετηθούν με τα σωληνάκια ανάποδα (η τάπα εξαέρωσης προς τα κάτω), ή έπρεπε να έρθουν τούμπα (η αριστερή στα δεξιά και τούμπαλιν). Έλα όμως που τα πιστόνια της είναι ασύμμετρα... Τα δυο είναι μικρής διαμέτρου και τα άλλα δυο μεγάλης. Αυτό έχει τεράστια σημασία στο φρενάρισμα αφού καθορίζει την πίεση που θα ασκείται στο τακάκι ανάλογα με τη φορά περιστροφής του δίσκου. Έτσι κάποιοι είχαν φοβερό φρενάρισμα μόνο στην... όπισθεν. Αχαχούχα δηλαδή.

    Γενικά το θέμα θέλει αρκετό ψάξιμο και αρκετό χρήμα. Και όπως προανέφερε κάποιος, σε μικρές ταχύτητες και με σκληρά τακάκια ΠΟΤΕ δε θα έχουμε εξίσου καλό φρενάρισμα με το BBK όσο με τα εργοστασιακά φρένα. Εκτός κι αν το κιτάκι είναι πολύ ψαγμένο από άποψης R&D.

    Έτσι για την ιστορία, στο GTI το οποίο έπασχε από φρένα δεν έκανα τίποτα απολύτως. θα μπορούσα να είχα πάει στη Stoptech, στη MOVit ή σε οποιαδήποτε άλλη σοβαρή εταιρεία αλλά έπαθα πλάκα όταν δοκίμασα τα φρένα ενός R32 που φορούσε ενα GTI. Ίσως η λύση αυτή να είναι καλύτερη και φθηνότερη για ορισμένους: Φρένα της μαμά εταιρείας αλλά από πιο δυνατό μοντέλο. Το σίγουρο είναι ότι θα ταιριάξουν καλύτερα με το ABS, αρκεί να μη βελτιώσει κανείς τον έναν άξονα εις βάρος του άλλου.


    Μερικές διορθώσεις:

    1. Εννοείται πως οι Porsche δεν έχουν το χειρόφρενο στους μπροστινούς τροχούς, πόσο μάλλον στον έναν τροχό! Έκανα κάποιο copy-paste και βγήκε εντελώς λάθος η φράση. Αυτό που ήθελα να γράψω είναι πως οι Porsche έχουν άλλο σύστημα για το χειρόφρενο το οποίο δεν επενεργεί στην πίσω δαγκάνα. Έτσι, ήμουν υποχρεωμένος να έχω και τις δυο δαγκάνες πίσω, μια της Porsche για το φρενάρισμα και την εργοστασιακή της Audi για το χειρόφρενο. Και οι δυο θα έμπαιναν σε κοινό αντάπτορα, η μια αριστερά και η άλλη δεξιά, με φυσικά αυξημένες τριβές, βάρος κλπ. Τελικά κράτησα την εργοστασιακή πίσω δαγκάνα την οποία έβαλα σε μεγαλύτερης διαμέτρου δίσκο ειδικά κατασκευασμένο με μεγάλη καμπάνα ώστε το τακάκι να πιάνει όλη την επιφάνειά του και να μην έχω ανομοιόμορφες φθορές/τριξίματα.

    2. Οι πίσω δαγκάνες της 911 είναι φυσικά 4πίστονες και όχι διπίστονες. Αλλοίμονο αν ένα τόσο δυνατό πισωκίνητο αυτοκίνητο είχε διπίστονες πίσω. Εννοούσα τις διπίστονες της Brembo που φορούσε το Fiat Coupe Turbo Plus και οι οποίες δέχονται χειρόφρενο.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη YAz : 21-04-10 στις 19:45

  10. The Following 6 Users Say Thank You to S8N For This Useful Post:

    Dioskouroi (31-08-10), fanisk (22-04-10), kloukakis (21-04-10), Kostas_1 (21-04-10), mitsos_chania (21-04-10), Stamatis (21-04-10)

  11. #40
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18827
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Εν ολίγοις, ένα μεγάλο μπάχαλο.

Σελίδα 4 από 5 ΠρώτηΠρώτη ... 2345 ΤελευταίαΤελευταία

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP