Σελίδα 4 από 8 ΠρώτηΠρώτη ... 23456 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 31 έως 40 από 78

Θέμα: Ωρα για λαδακια

  1. #31
    Εγγραφή
    07-06-13
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    407
    Thanked
    1198
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Εκτος από τα AMSOIL τα οποία θεωρώ κορυφαια. Μου αρεσουν και τα RED LINE. Τα οποία είναι ανώτερα και απο τα 300V Αυτό δεν το λέω για να κατηγορησω τα εξαιρετικά και δοκιμασμένα Motul 300V.Aπλα η RED LINE. χρησιμοποιεί εστέρες για να συνθέσει τα ακριβά λιπαντικά της. Να σας πω επίσης οτι έχει 2 σειρές λιπαντικών για κινητήρες αυτοκινήτων. Τα motor oills και τα race Oils. Tα motor είναι για μεγάλα διαστήματα αλαγών και μικτη χρηση, ενώ τα race είναι μόνο για αγωνιστική χρήση και όχι για μακρινές αλλαγές γιατί δεν έχουν καθόλου καθαριστικά.
    . Η RED LINE εχει στα λαδιατης, αριστα ξελιγμένες εστερικές συνθέσεις ενω με την ταυτόχρονη καθως και εκτεταμένη χρήση zzdp και moly,μειωνει σημαντικά τις τριβές που ασκούνται στα κινούμενα μέρη του κινητήρα κατα την κρύα εκκίνηση αλλα και στην φαση που ο κινητηρας δουλεύει με πλήρη φορτιο και μεγίστη θερμοκρασία.
    Λιγα λογια για την AMSOIL.
    Καταρχήν είναι η μονη που έχει δικότης πανεπιστήμιο που διδάσκουν οι μεγαλύτεροι καθηγητές και τεχνικοί λίπανσης ανά τον κόσμο.
    Έχει δικοτης τμήμα έρευνας και εξέλιξης.
    Είναι απο τις λίγες κατασκευάστριες εταιρείες λιπαντικών που εχει δωσει ισχυρότατα πρόσθετα καθως και καθαριστικά μέσα στα λάδια της
    Ειναι μια εταιρεία η οποία έχει τεραστιο βαθμο εξελιξης στις συνθέσεις της.
    Αυτο εχει σαν αποτέλεσμα να εχει μειώσει την χρήση του Moly ως συνθετικου τριβης τροποποίησης,καθως και του ZDDP ως πρόσθετο υψηλής πίεσης.
    Αντι αυτου τα έχει αντικαταστήσει με χημικές εστερικές συνθέσεις με αριστο,και αδιαπραγμάτευτα επιτυχημένο αποτέλεσμα.
    Είναι η μονη που δινει τα λιπαντικά μοτοσυκλετών για χρήση σε κινητήρες αυτοκίνητων χωρίς κανένα πρόβλημα μιας και δεν περιέχουν καθόλου zdpp..Έχουν δε άριστο λιπαντικό φιλμ που μόνο οφέλη μπορεί να δώσει.
    Αυτή ειναι και η αιτία που υπερκαλύπτει τις περισσότερες προδιαγραφές κινητήρων μοτοσυκλέτας.

  2. The Following 3 Users Say Thank You to Βασιλης For This Useful Post:

    gregE36 (14-03-14), MIKE (14-03-14), Vassilis ///M (15-03-14)

  3. #32
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Πολυ σωστα δινεις τον ορισμο του ιξωδους.
    Μια μικρη παρατηρηση ομως.
    Οταν εχουμε ενα μονοτυπο λαδι, πχ ενα sae 30 σημαινει οτι αυτο σε stp εχει ιξωδες 30.

    Ας παρουμε ενα πολυτυπο λιπαντικο. πχ 5w-30... Τι εννοει ο ποιητης?
    Κανενα νουμερο απο τα παραπανω δεν δινει μετρο ιξωδους.
    Το 5w30 στους 100 βαθμους κελσιου συμπεριφερεται οπως ενα μονοτυπο 30αρι στους 100.
    Για την ιστορια το μετρο του ιξωδους εκει ειναι γυρω στο 5 για λαδια ...w-30 η 40.

    Το 10 μας δειχνει οτι στους 0 βαθμους(με καποια επιφυλαξη το 0. Δε θυμαμαι αν ειναι - κατι) το λαδι μας συμπεριφερεται οπως θα συμπεριφεροταν ενα 5αρι μονοτυπο(sae 5w) σε αυτη την θερμοκρασια.

    Το πολυτυπο λιπαντικο ειναι ενα λαδι που προσπαθει κατα το δυνατον να κρατησει σταθερο το κινηματικο ιξωδες του στις μεταβολες της θερμοκρασιας.
    Η ιδεατη τιμη ειναι γυρω στο 4-5-6...
    Φυσικα δεν επιτυγχανεται και σε χαμηλες θερμοκρασιες ειναι πιο παχυρεστο.
    Οχι οσο ενα μονοτυπο ομως.

    Τα μονοτυπα μπορει να παιζουν απο 40+(μοναδες ιξωδους) στους 0 βαθμους και να φτανουν στο 5 στους 100(καπως ετσι δουλευει ενα sae 30 πχ)


    ΥΓ το γραμμα w διπλα απο το πρωτο νουμερο των πολυτυπων λιπαντικων μας δειχνει οτι το λαδι αυτο ειναι καταλληλο για τις χαμηλες χειμερινες θερμοκρασιες.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη ghost-rider : 14-03-14 στις 20:26

  4. The Following 3 Users Say Thank You to ghost-rider For This Useful Post:

    BILL007 (14-03-14), MIKE (14-03-14), Vassilis ///M (15-03-14)

  5. #33
    Εγγραφή
    19-05-11
    Περιοχή
    Χίος
    Μηνύματα
    362
    Thanked
    57
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Εγω κατανοω οτι η πεμβε λεει 5w30-5w40 για m54.Για τι θερμοκρασιες λεει;Αναφερεται με βαση τις θερμοκρασιες της Γερμανιας;ή γενικα για οποιεσδηποτε συνθηκες θερμοκρασιας;Δεν μπορεις σε εναν κινητηρα που δουλευει σε θερμα κατα κανονα κλιματα να χρησιμοποιεις ενα λιπαντικο με μικρο ιξωδες και το αντιστροφο!Γιατι οπως πολυ σωστα αναφερατε παραπανω θα το πινει νερο..Ειναι καλο σημαδι να καιει λιγο λαδι ο κινητηρας(σε λογικα παντα πλαισια)γιατι αυτο σημαινει οτι επιτυνγχανεται καλη λιπανση..Οποτε κατα την γνωμη δικαιολογειται για την Ελλαδα να χρησιμοποιησεις ενα λαδι 10w40..Δεν λεω οτι η bmw δεν ξερει ή κανει λαθος απλα δεν διευκρινιζεται πουθενα αν αυτα τα ιξωδη που οριζει ο κατασκευαστης ειναι για ολες τις τιμες θερμοκρασιας(θερμα-ψυχρα κλιματα)

  6. #34
    Εγγραφή
    07-06-13
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    407
    Thanked
    1198
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Mike το διευκρινίζει στο βιβλιο οδηγιών χρήσης αυτοκίνητου.
    Ghost oπουW = Winter.
    ΑPI american petroleum institute
    SAE American Society of Automotive Engineers
    EPI European Petroleum Industry
    WPC World Petroleum Council
    BPF Belgische Petroleum Federatie
    POPHIN Polish Organisation of Oil Industry and Trade
    Κτλ.κτλ.
    Δεν έχω τόσο καλή μνήμη ώστε να τα θυμάμαι,απλα ξεσκονιζω τα βιβλια απο τα μαθητικα μου χρονια αλα και ποιο συνχρονα.

  7. The Following 3 Users Say Thank You to Βασιλης For This Useful Post:

    Bazil Van Sinner (14-03-14), BILL007 (14-03-14), Vassilis ///M (15-03-14)

  8. #35
    Εγγραφή
    07-06-13
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    407
    Thanked
    1198
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Το W = Το χειμερινο ιξώδες το οποίο είναι απλώς η αντίσταση του υγρού στην ροή στους 0°C
    MA εφαρμογές τριβής υψηλών επιδόσεων
    MB εφαρμογές τριβής χαμηλών επιδόσεων.Και οχι mercedes benz που πολοι νομιζουν.
    MOLY διθειούχο μολυβδαίνιο= αντιτριβικο
    TBN Αντιοξειδωτικο προσθετο
    Viscosity =Ιξώδες
    ΑCEA (European Automobile Manufacturers' Association) και Κατηγορποιησεις λιπαντικων
    Πχ.Α= Βενζινοκινητηρες.Β μικροι πετρελαιοκινητηρες Α.Β=Μικροι Κινητηρες Βενζινης πετρελαιου..Εβ κινητηρες πετρελαιου βαρεως τυπου.Εχει C και Ε..

    Δειτε τωρα πως με τα συμβολα API μπορούμε να ξεχωρίσουμε πότε κατασκευάστηκε το λάδι,και αν συμβαδίζει με τον κινητήρα μας.
    Διαβάζοντας τα σύμβολα βλέπουμε σε τι απόδοση δουλεύει το ιξώδες του λαδιού..ΠΧ SH Xαμηλη αποδοση,ενω οσο πλησιαζουμε προς το SN παμε προς την υψηλοτερη αποδοση.
    Συμβολα API..
    SH 1993-1996
    SJ 1996-2001
    SL 2001-2004
    SM 2004-2010
    SN 2010----

    Αλο ενα συμβολο κατηγοροποιησης λιπαντικου,αλα και δεικτη χρονολογιας ειναι το GF
    GF-1 --1993-96
    GF-2 --1996-01
    GF-3 --2001-04
    GF-4 --2004-10
    GF-5 --2010-----

    Aυριο τα υπολοιπα.Σημερα το βαλαμε και δουλεψε.Κουραστηκε το μυαλο..Λεω εγω τωρα ..

  9. The Following 7 Users Say Thank You to Βασιλης For This Useful Post:

    Bazil Van Sinner (14-03-14), BILL007 (14-03-14), ghost-rider (15-03-14), gregE36 (15-03-14), MIKE (14-03-14), NikoZ3 (17-03-14), Vassilis ///M (15-03-14)

  10. #36
    Εγγραφή
    07-06-13
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    407
    Thanked
    1198
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ωπος ειπαμε πριν ο ACEA είναι ο αντίστοιχος ευρωπαϊκός του API και είναι ποιο ευκολος στο να διαβασουμε τις επιδόσεις του λαδιού.

    Α= βενζίνη
    Β= πετρέλαιο
    C= συμβατοτητα με καταλύτες καθως και χαμηλά επιπεδα καταστροφικων SAPS. =θειαμίνη τέφρα θειάφι φώσφορος.
    Τις προδιαγραφές αυτες τις βρίσκουμε σε συσκευασίες ευρωπαϊκών λαδιών, καθώς είναι σημαντικότερες σε σχέση με τις API για τους Ευρωπαίους κατασκευαστές.

    οι ACEA προδιαγραφές σε σχεση με τις API χωρίζονται σε κατηγορίες επιδόσεων και εφαρμογής ως εξής
    ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ
    Α1 Οικονομία καύσιμου και βενζίνης
    Α2 Κανονικών επιδόσεων -- ξεπερασμένο--
    Α3 Υψηλών επιδόσεων. Με επιφυλαξη..( παρατεταμένης έλλειψης λιπαντικού)
    Α4 Για μελλοντική χρήση σε συγκεκριμένου τύπου άμεσου ψεκασμού κινητήρες
    Α5 συνδυασμός οικονομία καύσιμου και επιδόσεων Α1 + Α3
    ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ
    Β1 Οικονομία καύσιμου
    Β2Κανονικων επιδόσεων -- ξεπερασμένο--
    Β3 Υψηλών επιδόσεων καθως και ή παρατεταμένη έλλειψη λιπαντικού
    Β4 Για άμεσου ψεκασμού πετρελαιοκινητήρες
    Β5 συνδυάζει οικονομία καύσιμου Β1 με επιδόσεις Β3+Β4

    Για να το καταλαβουμε καλυτερα τα λάδια κατάταξης Α3/Β3 και Α5/Β5 είναι οτι καλύτερο σε ποιότητα,και πρεπει να αναζηταμε τις προδιαγραφες αυτες επιμονα.Ας μας λεει ο πωλητης οτι θελει,εμεις επιμενουμε στην αναζητηση των προδιαγραφων αυτων.

    Επισης μια σημαντικη διευκρινηση.
    Περαν της ετησιας αλαγης λαδιων(αν δεν συμπληρωσουμε τα χιλιομετρα) ειναι η τακτικη αλαγη λαδιων.Ας αφησουμε τους κατασκευαστες να επιμενουν σε μακριες αλαγες λιπαντικών της ταξης των 20000και 30000 χιλ. χιλιομέτρων.Οσο καλυτερα και συχνότερα λιπαίνουμε τον κινητήρα μας τοσο αυξάνουμε την μακροζωία του.
    Δεν λεω να πεταμε τα λαδια αμεσα,αλα να προσεχουμε να χρησιμοποιουμε λιπαντικα με σωστες προδιαγραφες , καλη ποιοτητα και να τα αλαζουμε αναλογα την χρηση του αυτοκινητου.
    Για μενα αυτοκινητα που δουλευουν συχνα στη πολη και σε μικρες αποστασεις που ο κινητηρας δεν προλαβενει να ερθει σε σωστη θερμοκρασια λειτουργειας,δεν πρεπει να υπερβενουν τις 6 με 7 χιλ.χλμ.
    Ενω λάδια που δουλεύουν σε αυτοκινητόδρομο η στην επαρχεία μπορούμε να τα αφήνουμε μεχρι τα 10χιλ.χλμ εφόσον είναι καλής ποιότητας.
    Με αυτην την συχνοτητα αλαγων θα ξεχασουμε την ζημια.
    Οι βενζινοκινητηρες παιδια δεν χαλανε απο την στιγμη που λιπαινονται σωστα,και μπορουν ανετα να φθασουν 400000 και 500000 χιλ.χλμ μην πω και παραπανω .
    Ενω για πετρελαιοκινητηρες μπορουμε να δουμε 1500000 εως και 2000000 εκ.χλμ.

  11. The Following 4 Users Say Thank You to Βασιλης For This Useful Post:

    ghost-rider (15-03-14), MIKE (15-03-14), skaros (15-03-14), Vassilis ///M (15-03-14)

  12. #37
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Βασιλη δε θυμαμαι αν εχουμε θρεντ για spec λιπαντικων(εχουμε?)..
    Μιας κ εχεις πολυ υλικο δεν ανοιγεις ενα να τα εχουμε μαζεμενα?
    Θα ξεψαχνισω κ εγω τη βιβλιοθηκη μου να τα αντιγραψω κ να μην τα λεω οπως τα θυμαμαι.
    Δεν εχω την υλη σου αλλα οσο μπορω θα προσφερω!

  13. The Following 4 Users Say Thank You to ghost-rider For This Useful Post:

    Bazil Van Sinner (15-03-14), MIKE (15-03-14), Vassilis ///M (15-03-14), Βασιλης (15-03-14)

  14. #38
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    Μαρουσι
    Μηνύματα
    6.857
    Thanked
    15098
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    αλλά ας εξηγήσουμε και το σύστημα ταξινόμησης; Τι σημαίνει το βάρος του λιπαντικού; Τι σημαίνει 10W/40 για παράδειγμα;

    Βάρος σημαίνει ιξώδες, ή αντίσταση στην ροή. Νερό και παραφίνη ρέουν πολύ εύκολα, έτσι είναι ελαφρά ή χαμηλού ιξώδους. Μέλι ή 140αρι λάδι κιβώτιου δεν ρέουν τόσο εύκολα, έτσι? Άρα είναι βαριά ή υψηλού ιξώδους.

    Ειδικά στα λάδια, η θερμοκρασία είναι πάρα πολύ σημαντική. Το λάδι που φαίνεται παχύ στους 20C θα είναι πολύ "λεπτό" στους 100C. κάποιοι μερικές φορές λένε, «άλλαξα λάδια, όταν ο κινητήρας ήταν ζεστός και έτρεχαν όπως το νερό...» και απαντώ, «Ωραία! έτσι θα έπρεπε να είναι! "

    οι προδιαγραφές ιξώδους American Society of Automotive Engineers (SAE) καλύπτουν τόσο τις συνθήκες κρύας εκκίνησης, όσο και αυτές της κανονικής λειτουργιάς. Υπάρχουν δύο σύνολα προτύπων, το "Winter" (W), καθώς και το πρότυπο 100C.

    Έτσι, ένα λάδι 10W/40 πρέπει να περάσει μια δοκιμή 10W για κρύο ιξώδες σε -25C και μία δοκιμή στα 40SAE 100C. Σε ένα εργαστήριο λιπαντικών υπάρχει συσκευή μέτρησης κρύων συνθηκών για το «w» και αντίστοιχες δοκιμές 100C για το άλλο πρότυπο στις δοκιμές SAE. Υπάρχουν 6 'W' βαθμίδες από τη δύσκολη 0W στους -35C και την πανεύκολη 25W στους -10C, (μερικές φορές χρησιμοποιείται στην Ινδία, για παράδειγμα!)

    Η ουσία αυτών των χειμερινών βαθμίδων είναι να βοηθήσει, στα κρύα ξεκινήματα το λάδι να κυκλοφορήσει , για να αποφευχθεί η σπατάλη ενέργειας και καυσίμων λογω της τριβής των κινούμενων μερών, μέχρι να ζεσταθούν. Μόλις φτάσει σε θερμοκρασία λειτουργίας, οι «100C» βαθμίδα μετράει. Υπάρχουν 5 από αυτές, 20, 30, 40, 50, και 60, αν και ο λόγος για τον οποίο κάποιοι ασχολούνται με το 60, σήμερα στον 21ο αιώνα είναι μυστήριο για μένα!

    Ήρθε η ώρα να μιλήσουμε λίγο τεχνικά. Το ιξώδες υπολογίζεται σε πρότυπες μονάδες με την ονομασία «centistokes», λογω του μηχανολόγου, Sir George Stokes, ο οποίος χρονομετρούσε μπίλιες από ρουλεμάν την ώρα που βυθίζονταν σε λάδι.
    SAE 30, για παράδειγμα, είναι από 9,3 σε 12,5 centistokes, SAE 40 ακολουθεί με 12,5 έως 16,3. αν και τα περισσότερα SΑΕ 40 είναι στη μέση περίπου στο 14.

    Τώρα υπάρχει κάτι που οι περισσότεροι δεν συνειδητοποιούν: οι κινητήρες δεν γνωρίζουν τι βαθμού είναι το λάδι που βρίσκεται μέσα τους! Δεν είναι προφανώς αρκετά έξυπνοι! Έτσι, ένα μοτέρ με 10W/40 δουλεύει στο ιξώδες των 14 centistokes σε 100C, αλλά με μια χαμηλότερη θερμοκρασία 90C βλέπει ιξώδες 18, δηλαδή νομίζει ότι δουλεύει με SΑΕ 50. Αντιστοίχως, σε 110C, έχουμε μείωση στα 11 centistokes ώστε να "πιστεύει" ότι είναι με SAE 30! (Η οποία είναι προτιμότερη.)

    Το συμπέρασμα είναι, ότι δεν σπαταλάμε δύναμη και καύσιμα με «βαριά» λάδια σε δροσερά κλίματα. Ένα αξιοπρεπές 10W/40 ή ακόμα λεπτότερο είναι απολύτως εντάξει. Εκτός Αν έχετε ένα κλασικό με μεγάλες ανοχές και αργή αντλία λαδιού.

    Τα πρωτότυπα Radical χρησιμοποιούν μοτερ Suzuki Hyabusa 1300 το οποίο δουλεύει στο όριο. (δεν είχαν στο Nürburgring το απόλυτο ρεκόρ?). Χρησιμοποιούν πολύ-εστεροειδή 15W/50, αλλά είναι εντάξει επειδή φτάνουν σε θερμοκρασίες λαδιού 130C! (Δεν υπάρχει πρόβλημα για το λάδι ή το μοτέρ, αλλά τοποθετούν ειδικές τσιμούχες.) στους 130C λοιπόν το πραγματικό ιξώδες είναι 10cSt, ώστε ο κινητήρας πιστεύει ότι έχει λεπτό λάδι SΑΕ 30, όποτε όλα καλά.

    8) Ποιος είναι ο καλύτερος τύπος λαδιού για γενική χρήση στο δρόμο; Είναι το πλήρως συνθετικό σπατάλη χρημάτων;

    Προσωπικά θα προτιμούσα ένα σταθερό στη διάτμηση εστερικης βάσης συνθετικό SAE 10W/40 ή 5W/40. και πράγματι η σταθερότητα στη διάτμηση (λογω κάποιου πολυτυπου πολυμερούς καλής ποιότητας), είναι πιο σημαντική από το υπόλοιπο «συνθετικό» μίγμα.

    Στη χειρότερη περίπτωση θα προτιμούσα ένα καλό, σταθερό ορυκτέλαιο, από ένα συνθετικό αμφιβόλου ποιότητος, το οποίο πιθανότατα να βασίζεται σε ορυκτέλαιο…
    Αν δεν καλύπτετε πάρα πολλά χιλιόμετρα κάθε χρόνο, τα 100% συνθετικά λάδια, αποτελούν ίσως σπάταλη. Όσοι αντίθετα κάνετε πολλά, επιλέξτε ένα ελαφρύ, 100% συνθετικό λάδι, με το οποίο θα κάνετε οικονομία σε καύσιμα και αλλαγές λαδιών, ενώ και όταν έρθει η ώρα της γενικής επισκευής ο κινητήρας σας θα είναι σε καλύτερη κατάσταση.


    για οσους θελουν να τους λυθουν ολες οι αποριες και οι τυχον λαθος εντυπωσεις...
    διαβαστε το
    https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=13360

  15. The Following 5 Users Say Thank You to Nino For This Useful Post:

    Bazil Van Sinner (15-03-14), BILL007 (15-03-14), ghost-rider (15-03-14), MIKE (15-03-14), Βασιλης (15-03-14)

  16. #39
    Εγγραφή
    07-06-13
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    407
    Thanked
    1198
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
    Βασιλη δε θυμαμαι αν εχουμε θρεντ για spec λιπαντικων(εχουμε?)..
    Μιας κ εχεις πολυ υλικο δεν ανοιγεις ενα να τα εχουμε μαζεμενα?
    Θα ξεψαχνισω κ εγω τη βιβλιοθηκη μου να τα αντιγραψω κ να μην τα λεω οπως τα θυμαμαι.
    Δεν εχω την υλη σου αλλα οσο μπορω θα προσφερω!
    Σωστος.
    Δεν γνωριζω..Ειμαι νεουδι στην κοινοτητα.
    Παντως καλο θα ηταν να ανοιγαμε αν δεν εχουμε.
    Καπου εχω και ενα φυλαδιο που μου ειχαν στειλει το 2011 με τεστ απο ολλα τα λαδια..Εκει να δεις ανατροπες..Να μην σας πω καλυτερα και για εταιρειες που συσκευαζουν λαδια υγρα φρενων παραφλου κτλ.Και παμε εμεις στα καταστηματα βλεπουμε τις μαρκες και το περιεχομενο ειναι τι ιδιο,με μονη διαφορα το μπουκαλι.

  17. The Following User Says Thank You to Βασιλης For This Useful Post:

    MIKE (15-03-14)

  18. #40
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nino Εμφάνιση μηνυμάτων
    για οσους θελουν να τους λυθουν ολες οι αποριες και οι τυχον λαθος εντυπωσεις...
    διαβαστε το
    https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=13360
    Υπερπληρες.
    Δεν το ειχα δει.
    Πραγματικα αριστο!

Σελίδα 4 από 8 ΠρώτηΠρώτη ... 23456 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP