Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 78

Θέμα: Ωρα για λαδακια

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    07-06-13
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    407
    Thanked
    1198
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Το W = Το χειμερινο ιξώδες το οποίο είναι απλώς η αντίσταση του υγρού στην ροή στους 0°C
    MA εφαρμογές τριβής υψηλών επιδόσεων
    MB εφαρμογές τριβής χαμηλών επιδόσεων.Και οχι mercedes benz που πολοι νομιζουν.
    MOLY διθειούχο μολυβδαίνιο= αντιτριβικο
    TBN Αντιοξειδωτικο προσθετο
    Viscosity =Ιξώδες
    ΑCEA (European Automobile Manufacturers' Association) και Κατηγορποιησεις λιπαντικων
    Πχ.Α= Βενζινοκινητηρες.Β μικροι πετρελαιοκινητηρες Α.Β=Μικροι Κινητηρες Βενζινης πετρελαιου..Εβ κινητηρες πετρελαιου βαρεως τυπου.Εχει C και Ε..

    Δειτε τωρα πως με τα συμβολα API μπορούμε να ξεχωρίσουμε πότε κατασκευάστηκε το λάδι,και αν συμβαδίζει με τον κινητήρα μας.
    Διαβάζοντας τα σύμβολα βλέπουμε σε τι απόδοση δουλεύει το ιξώδες του λαδιού..ΠΧ SH Xαμηλη αποδοση,ενω οσο πλησιαζουμε προς το SN παμε προς την υψηλοτερη αποδοση.
    Συμβολα API..
    SH 1993-1996
    SJ 1996-2001
    SL 2001-2004
    SM 2004-2010
    SN 2010----

    Αλο ενα συμβολο κατηγοροποιησης λιπαντικου,αλα και δεικτη χρονολογιας ειναι το GF
    GF-1 --1993-96
    GF-2 --1996-01
    GF-3 --2001-04
    GF-4 --2004-10
    GF-5 --2010-----

    Aυριο τα υπολοιπα.Σημερα το βαλαμε και δουλεψε.Κουραστηκε το μυαλο..Λεω εγω τωρα ..

  2. The Following 7 Users Say Thank You to Βασιλης For This Useful Post:

    Bazil Van Sinner (14-03-14), BILL007 (14-03-14), ghost-rider (15-03-14), gregE36 (15-03-14), MIKE (14-03-14), NikoZ3 (17-03-14), Vassilis ///M (15-03-14)

  3. #2
    Εγγραφή
    07-06-13
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    407
    Thanked
    1198
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ωπος ειπαμε πριν ο ACEA είναι ο αντίστοιχος ευρωπαϊκός του API και είναι ποιο ευκολος στο να διαβασουμε τις επιδόσεις του λαδιού.

    Α= βενζίνη
    Β= πετρέλαιο
    C= συμβατοτητα με καταλύτες καθως και χαμηλά επιπεδα καταστροφικων SAPS. =θειαμίνη τέφρα θειάφι φώσφορος.
    Τις προδιαγραφές αυτες τις βρίσκουμε σε συσκευασίες ευρωπαϊκών λαδιών, καθώς είναι σημαντικότερες σε σχέση με τις API για τους Ευρωπαίους κατασκευαστές.

    οι ACEA προδιαγραφές σε σχεση με τις API χωρίζονται σε κατηγορίες επιδόσεων και εφαρμογής ως εξής
    ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ
    Α1 Οικονομία καύσιμου και βενζίνης
    Α2 Κανονικών επιδόσεων -- ξεπερασμένο--
    Α3 Υψηλών επιδόσεων. Με επιφυλαξη..( παρατεταμένης έλλειψης λιπαντικού)
    Α4 Για μελλοντική χρήση σε συγκεκριμένου τύπου άμεσου ψεκασμού κινητήρες
    Α5 συνδυασμός οικονομία καύσιμου και επιδόσεων Α1 + Α3
    ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ
    Β1 Οικονομία καύσιμου
    Β2Κανονικων επιδόσεων -- ξεπερασμένο--
    Β3 Υψηλών επιδόσεων καθως και ή παρατεταμένη έλλειψη λιπαντικού
    Β4 Για άμεσου ψεκασμού πετρελαιοκινητήρες
    Β5 συνδυάζει οικονομία καύσιμου Β1 με επιδόσεις Β3+Β4

    Για να το καταλαβουμε καλυτερα τα λάδια κατάταξης Α3/Β3 και Α5/Β5 είναι οτι καλύτερο σε ποιότητα,και πρεπει να αναζηταμε τις προδιαγραφες αυτες επιμονα.Ας μας λεει ο πωλητης οτι θελει,εμεις επιμενουμε στην αναζητηση των προδιαγραφων αυτων.

    Επισης μια σημαντικη διευκρινηση.
    Περαν της ετησιας αλαγης λαδιων(αν δεν συμπληρωσουμε τα χιλιομετρα) ειναι η τακτικη αλαγη λαδιων.Ας αφησουμε τους κατασκευαστες να επιμενουν σε μακριες αλαγες λιπαντικών της ταξης των 20000και 30000 χιλ. χιλιομέτρων.Οσο καλυτερα και συχνότερα λιπαίνουμε τον κινητήρα μας τοσο αυξάνουμε την μακροζωία του.
    Δεν λεω να πεταμε τα λαδια αμεσα,αλα να προσεχουμε να χρησιμοποιουμε λιπαντικα με σωστες προδιαγραφες , καλη ποιοτητα και να τα αλαζουμε αναλογα την χρηση του αυτοκινητου.
    Για μενα αυτοκινητα που δουλευουν συχνα στη πολη και σε μικρες αποστασεις που ο κινητηρας δεν προλαβενει να ερθει σε σωστη θερμοκρασια λειτουργειας,δεν πρεπει να υπερβενουν τις 6 με 7 χιλ.χλμ.
    Ενω λάδια που δουλεύουν σε αυτοκινητόδρομο η στην επαρχεία μπορούμε να τα αφήνουμε μεχρι τα 10χιλ.χλμ εφόσον είναι καλής ποιότητας.
    Με αυτην την συχνοτητα αλαγων θα ξεχασουμε την ζημια.
    Οι βενζινοκινητηρες παιδια δεν χαλανε απο την στιγμη που λιπαινονται σωστα,και μπορουν ανετα να φθασουν 400000 και 500000 χιλ.χλμ μην πω και παραπανω .
    Ενω για πετρελαιοκινητηρες μπορουμε να δουμε 1500000 εως και 2000000 εκ.χλμ.

  4. The Following 4 Users Say Thank You to Βασιλης For This Useful Post:

    ghost-rider (15-03-14), MIKE (15-03-14), skaros (15-03-14), Vassilis ///M (15-03-14)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP