Εμένα πάντως μου έχει τύχει και μάλιστα 2 φορές, η ταυτότητα πληρωμής να είναι αλλαγμένη σε σχέση με την πρώτη έκδοση. Δεν ξέρω πως έγινε, αλλά έγινε. Μια σε ΦΜΥ, αφού μάλιστα σε προηγούμενο λογαριασμό δεν γανηκε η πληρωμή μου και μας ανάγκασαν να τα ξαναπληρωσουμε.
Προσωπικά δεν βλέπω κάτι κακό στην πλήρη αυτοματοποιηση του συστήματος, αρκεί να ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΊ, όπως επίσης και το γεγονός ότι ολο αυτό γίνεται για την συρρίκνωση του εργατικού δυναμικού των ΔΟΥ που όλοι εμείς επιβαρυνομαστε. Δυστηχως δεν βλέπω να γίνεται τπτ από τα 2, ενώ ταυτόχρονα βλέπω τον κόσμο να περιφέρεται στις ΔΟΥ πολύ περισσότερο σε σχέση με το παρελθόν, λόγο των λαθών που γίνονται κάθε μηνα.
Άκουσα και ένα χαζό για πρόστιμα σε όσους φορολογουμενους δεν έχουν διεύθυνση E-mail. Πάνε να ακολουθήσουν το ισπανικό πρότυπο, όπου όλα αποτελούνται απευθείας από την ΔΟΥ. Εκεί να δεις τι έχει να γίνει.
Όλα αυτά βεβαίως βεβαίως, έχουν να κάνουν με τις γνώσεις του προσωπικού, οι οποίες περιοριζονται σε πολύ λίγα πράγματα, όπως να τα ξύνουν στην πασιέντζα, να σερφαρουν για να βρούνε συνταγές και να ψάχνουν ταξίδια ευκαιρίας.
Υπερβολικός εεε???