Σελίδα 3 από 3 ΠρώτηΠρώτη 123
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 21 έως 29 από 29

Θέμα: Ζαντολαστιχα!!!!!!!!!!!!!!!!!

  1. #21
    Εγγραφή
    21-01-10
    Περιοχή
    Καλαμαριά
    Μηνύματα
    7.711
    Thanked
    22530
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Koyotte Εμφάνιση μηνυμάτων
    Στα μείον βάλε και μια μικρή επιβάρυνση στην κατανάλωση.Πάντως,αν έχεις την ευκαιρία οδήγησε ένα αυτοκίνητο σαν τι δικό σου με 255 λάστιχο και θα με θυμηθείς.Εγώ σε τουρμπατο από 205 πήγα σε 225 και είχα διαφορά, μικρή μεν, αλλά αντιληπτή.Από την άλλη τα συν στα είπε κι ο gant και στην τελική, μπρος στα κάλλη...
    Χα χα!! 4-5 μέρες κράτησα τα 255αρια πίσω, μέχρι να πετάξω τα βαρειά bridgestone και να βάλω μπρός -πίσω conti 3 σε 225.
    Η κατάσταση ήταν για κλάματα, λες και έσερνα τροχόσπιτο με 2 άξονες!
    Ζήσε το σήμερα. Για το αύριο δεν ξέρεις.

  2. The Following 3 Users Say Thank You to gant For This Useful Post:

    GEORGE BMW 316ci (02-03-14), Moufas E46 (02-03-14), nikos valvetronic (02-03-14)

  3. #22
    Εγγραφή
    01-02-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    2.605
    Thanked
    6727
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Φίλε george εγώ πάντως που φόρεσα 225 σε 8,5άρα δεν μου άρεσε για δυο λόγους.Ένας ο αισθητικός γιατί δεν συμπαθώ ιδιαίτερα το stretched look κάτι στο οποίο παίζει ρόλο και η μάρκα του ελαστικού,π.χ. το PilotSport3 που είχα "έδειχνε" πιο στενό από 'ότι είναι ακόμα και σε 7,5άρα.



    Ο άλλος λόγος είναι ότι στις ταρζανιές ο κώλος έχανε και έβρισκε πρόσφυση πολύ άτσαλα κάτι που μου έκοβε την όρεξη,όχι ότι ήταν επικίνδυνο το φαινόμενο αλλά σίγουρα ενοχλητικό.
    Τώρα η γνώμη μου για το σετ που βρήκες είναι κάνε υπομονή και βρες ένα από τα πολύ ωραία OEM σχέδια για 46άρι για να έχεις και το σωστό οφσετ και να μην χαλάσεις ένα από τα δυνατά χαρτιά του 46 που είναι ο συνδυασμός κράτημα-άνεση.Εγώ τώρα έχω 225 και 245 και στο θέμα επιδόσεων-κατανάλωσης σίγουρα υπάρχει διαφορά.Το ίδιο μεγάλη όμως είναι και η διαφορά στην εμφάνιση
    Αυτή η κωλάρα θέλει πέλμα,πως να το κάνουμε !!


  4. The Following 7 Users Say Thank You to nikos valvetronic For This Useful Post:

    BILL007 (02-03-14), dark knight (02-03-14), gant (02-03-14), GEORGE BMW 316ci (02-03-14), Lambros46 (02-03-14), PANOS-E60 (02-03-14), Vassilis ///M (02-03-14)

  5. #23
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.276
    Thanked
    14156
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nikos valvetronic Εμφάνιση μηνυμάτων
    Φίλε george εγώ πάντως που φόρεσα 225 σε 8,5άρα δεν μου άρεσε για δυο λόγους.Ένας ο αισθητικός γιατί δεν συμπαθώ ιδιαίτερα το stretched look κάτι στο οποίο παίζει ρόλο και η μάρκα του ελαστικού,π.χ. το PilotSport3 που είχα "έδειχνε" πιο στενό από 'ότι είναι ακόμα και σε 7,5άρα.
    +1



  6. #24
    Εγγραφή
    21-01-10
    Περιοχή
    Καλαμαριά
    Μηνύματα
    7.711
    Thanked
    22530
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nikos valvetronic Εμφάνιση μηνυμάτων
    Φίλε george εγώ πάντως που φόρεσα 225 σε 8,5άρα δεν μου άρεσε για δυο λόγους.Ένας ο αισθητικός γιατί δεν συμπαθώ ιδιαίτερα το stretched look κάτι στο οποίο παίζει ρόλο και η μάρκα του ελαστικού,π.χ. το PilotSport3 που είχα "έδειχνε" πιο στενό από 'ότι είναι ακόμα και σε 7,5άρα.


    Ο άλλος λόγος είναι ότι στις ταρζανιές ο κώλος έχανε και έβρισκε πρόσφυση πολύ άτσαλα κάτι που μου έκοβε την όρεξη,όχι ότι ήταν επικίνδυνο το φαινόμενο αλλά σίγουρα ενοχλητικό.
    Τώρα η γνώμη μου για το σετ που βρήκες είναι κάνε υπομονή και βρες ένα από τα πολύ ωραία OEM σχέδια για 46άρι για να έχεις και το σωστό οφσετ και να μην χαλάσεις ένα από τα δυνατά χαρτιά του 46 που είναι ο συνδυασμός κράτημα-άνεση.Εγώ τώρα έχω 225 και 245 και στο θέμα επιδόσεων-κατανάλωσης σίγουρα υπάρχει διαφορά.Το ίδιο μεγάλη όμως είναι και η διαφορά στην εμφάνιση
    Αυτή η κωλάρα θέλει πέλμα,πως να το κάνουμε !!
    Νικόλα παίζει ρόλο στο stretched και το προφίλ του ελαστικού.
    Γι αυτό σε 40άρι προφίλ οι κατασκευαστές για 225/40 δίνουν max φάρδος ζάντας τις 9 ίντσες.

    Εδώ το δικό μου 225/40Χ18 στην 8,5άρα ΟΕΜ. Πιστεύω το stretch της είναι ανεκτό.



    Αλλα και από ψάξιμο που είχα κάνει στο ιντερνέτι αρκετοί κατασκευατές ζαντών σε 18Χ8,5 προτείνουν λάστιχο 225/40Χ18.
    Ζήσε το σήμερα. Για το αύριο δεν ξέρεις.

  7. The Following 2 Users Say Thank You to gant For This Useful Post:

    BILL007 (02-03-14), nikos valvetronic (02-03-14)

  8. #25
    Εγγραφή
    29-05-11
    Περιοχή
    Μπραχαμι
    Ηλικία
    37
    Μηνύματα
    149
    Thanked
    86
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παιδες μην με παρεξηγησεται αλλα το stretched look τι ειναι ακριβως γιατι το εχω χασει λιγο.
    I will remember before I forget

  9. #26
    Εγγραφή
    13-10-13
    Μηνύματα
    777
    Thanked
    1415
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο GEORGE BMW 316ci Εμφάνιση μηνυμάτων
    Παιδες μην με παρεξηγησεται αλλα το stretched look τι ειναι ακριβως γιατι το εχω χασει λιγο.

    Φαντάσου μια φαρδιά ζάντα με ένα ποιό στενό ελαστικό, στο πεζοδρόμιο ξινεις ζάντα, αν κάνεις ένα σύντομο search θα βρεις αυτό που ψάχνεις, έχει συζητηθεί αρκετά.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Από 330 θέλω να μεγαλώσω να γίνω M3.

  10. The Following User Says Thank You to JiMk86 For This Useful Post:

    GEORGE BMW 316ci (02-03-14)

  11. #27
    Εγγραφή
    29-05-11
    Περιοχή
    Μπραχαμι
    Ηλικία
    37
    Μηνύματα
    149
    Thanked
    86
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Σας ευχαριστω για τις συμβουλες σας και της φωτο γιατι βοηθανε πολυ.Το αυτοκινητο γενικα το χρησιμοποιω συνετα στο μονο που μπορω να πω οτι κανω καταχρηση ειναι στην πρωτη ταχυτητα που μου αρεσει αυτη η μικρη σπιρταδα που εχει αν και δεν ειχα και προβλημα να την χασω αλλα απο την στιγμη που μου λετε οτι αλλειωνεται αρκετα εν μερη ο τροπος που συμπεριφερεται το αμαξι θα το σκεφτω πολυ .Μου αρεσουν πολυ αυτες ζαντες αχχαχαχαχα.Ποι πολυ με νοιαζει η ζαντα παρα αν θα γαινεται το λαστιχο πλατυ .
    I will remember before I forget

  12. #28
    Εγγραφή
    01-02-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    2.605
    Thanked
    6727
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο gant Εμφάνιση μηνυμάτων
    Νικόλα παίζει ρόλο στο stretched και το προφίλ του ελαστικού.
    Γι αυτό σε 40άρι προφίλ οι κατασκευαστές για 225/40 δίνουν max φάρδος ζάντας τις 9 ίντσες.

    Εδώ το δικό μου 225/40Χ18 στην 8,5άρα ΟΕΜ. Πιστεύω το stretch της είναι ανεκτό.



    Αλλα και από ψάξιμο που είχα κάνει στο ιντερνέτι αρκετοί κατασκευατές ζαντών σε 18Χ8,5 προτείνουν λάστιχο 225/40Χ18.
    Πράγματι κ.Γιώργο καμία σχέση το 18άρι με το 17άρι,σε μένα φαινόταν άσχημο,ενώ τα conti σου κάθονται μια χαρά.Φίλε george, stretched λένε το τέντωμα που προκαλεί στο ελαστικό μια φαρδιά ζάντα.

  13. The Following User Says Thank You to nikos valvetronic For This Useful Post:

    gant (03-03-14)

  14. #29
    Εγγραφή
    29-05-11
    Περιοχή
    Μπραχαμι
    Ηλικία
    37
    Μηνύματα
    149
    Thanked
    86
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Εκτος απο την αλλοιωση της οδηγικης συμπεριφορας, πρακτικα στο αυτοκινητο που θα δημιουργησει μεγαλη φθορα και προβληματα.Γιατι αν ειναι να ανεχτω την οδηγικη συμπεριφορα αλλα να θελω καθε τρεις και λιγο ανταλλακτικα ακομα και φθηνα να ειναι που ειναι δυσκολο να μου λειπει.
    I will remember before I forget

Σελίδα 3 από 3 ΠρώτηΠρώτη 123

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP