Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 29

Θέμα: Ζαντολαστιχα!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    21-01-10
    Περιοχή
    Καλαμαριά
    Μηνύματα
    7.711
    Thanked
    22530
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Δεν ξέρω αν θα σε απογοητεύσω.
    Το 46αρι πάντα για ασύμμετρες, φοράει 41mm μπροστά και 50mm πίσω.
    Για μη ασύμμετρες είναι 47mm.
    Φόρεσα στο δικό μου πριν χρόνια 17αρες ζάντες από 90ρι με offset 34mm και όχι μόνο το τιμόνι ήταν νευρικό, αλλά το αμάξι ψάρευε μετα τα 100χλμ/ωρα, κτυπούσε μονόπαντα λες και θα έπαιρνα την στεφάνη στο χέρι όταν έπεφτε σε σαμαράκια, δεν είχε επαναφορά. Φυσικά όλα αυτά΄λόγω του ότι είχε μεταβληθεί αρκετά η όλη γεωμετρία της ανάρτησης.
    Πολλοί όμως τις φοράνε και δεν τους ενοχλεί, είναι και αυτό μια άποψη.

    btw, φορώ 18αρες ασύμμετρες αλλά με 225 μπρός πίσω και δεν είδα κάποια τραγική διαφορά απ τις 17αρες με ίδιου πλάτους λάστιχα. Πρόκειται δε για facelift με 115 άλογα, (στην πραγματικότητα 118, λόγω που "πνίγουν" οι Γερμανοί τα 3 για να μη κάνει κομφλικτ με το 1800αρι τους).
    Το μείον είναι τα κοπανήματα στις ανωμαλίες, κάποια μείωση στις επιδόσεις με αντίκρυσμα όμως το καλύτερο traction.
    Τα ότι σέρνεται και... και... είναι για τους γρήγορους η για αυτούς που το παίζουν γρήγοροι.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη gant : 01-03-14 στις 20:09
    Ζήσε το σήμερα. Για το αύριο δεν ξέρεις.

  2. The Following User Says Thank You to gant For This Useful Post:

    BILL007 (01-03-14)

  3. #2
    Εγγραφή
    29-05-11
    Περιοχή
    Μπραχαμι
    Ηλικία
    37
    Μηνύματα
    149
    Thanked
    86
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο gant Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν ξέρω αν θα σε απογοητεύσω.
    Το 46αρι πάντα για ασύμμετρες, φοράει 41mm μπροστά και 50mm πίσω.
    Για μη ασύμμετρες είναι 47mm.
    Φόρεσα στο δικό μου πριν χρόνια 17αρες ζάντες από 90ρι με offset 34mm και όχι μόνο το τιμόνι ήταν νευρικό, αλλά το αμάξι ψάρευε μετα τα 100χλμ/ωρα, κτυπούσε μονόπαντα λες και θα έπαιρνα την στεφάνη στο χέρι όταν έπεφτε σε σαμαράκια, δεν είχε επαναφορά. Φυσικά όλα αυτά΄λόγω του ότι είχε μεταβληθεί αρκετά η όλη γεωμετρία της ανάρτησης.
    Πολλοί όμως τις φοράνε και δεν τους ενοχλεί, είναι και αυτό μια άποψη.

    btw, φορώ 18αρες ασύμμετρες αλλά με 225 μπρός πίσω και δεν είδα κάποια τραγική διαφορά απ τις 17αρες με ίδιου πλάτους λάστιχα. Πρόκειται δε για facelift με 115 άλογα, (στην πραγματικότητα 118, λόγω που "πνίγουν" οι Γερμανοί τα 3 για να μη κάνει κομφλικτ με το 1800αρι τους).
    Το μείον είναι τα κοπανήματα στις ανωμαλίες, κάποια μείωση στις επιδόσεις με αντίκρυσμα όμως το καλύτερο traction.
    Τα ότι σέρνεται και... και... είναι για τους γρήγορους η για αυτούς που το παίζουν γρήγοροι.
    Χρισιμη συμβουλη μιας και το εχετε δοκιμασει .Το καλυτερο απο ολα ειναι οτι την ζαντα μου την εχει βαλει λαθος ειναι πιο εξω απο την αλλη πως τα καταφερε
    I will remember before I forget

  4. #3
    Εγγραφή
    10-09-12
    Μηνύματα
    932
    Thanked
    1703
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Στα μείον βάλε και μια μικρή επιβάρυνση στην κατανάλωση.Πάντως,αν έχεις την ευκαιρία οδήγησε ένα αυτοκίνητο σαν τι δικό σου με 255 λάστιχο και θα με θυμηθείς.Εγώ σε τουρμπατο από 205 πήγα σε 225 και είχα διαφορά, μικρή μεν, αλλά αντιληπτή.Από την άλλη τα συν στα είπε κι ο gant και στην τελική, μπρος στα κάλλη...

  5. #4
    Εγγραφή
    21-01-10
    Περιοχή
    Καλαμαριά
    Μηνύματα
    7.711
    Thanked
    22530
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Koyotte Εμφάνιση μηνυμάτων
    Στα μείον βάλε και μια μικρή επιβάρυνση στην κατανάλωση.Πάντως,αν έχεις την ευκαιρία οδήγησε ένα αυτοκίνητο σαν τι δικό σου με 255 λάστιχο και θα με θυμηθείς.Εγώ σε τουρμπατο από 205 πήγα σε 225 και είχα διαφορά, μικρή μεν, αλλά αντιληπτή.Από την άλλη τα συν στα είπε κι ο gant και στην τελική, μπρος στα κάλλη...
    Χα χα!! 4-5 μέρες κράτησα τα 255αρια πίσω, μέχρι να πετάξω τα βαρειά bridgestone και να βάλω μπρός -πίσω conti 3 σε 225.
    Η κατάσταση ήταν για κλάματα, λες και έσερνα τροχόσπιτο με 2 άξονες!
    Ζήσε το σήμερα. Για το αύριο δεν ξέρεις.

  6. The Following 3 Users Say Thank You to gant For This Useful Post:

    GEORGE BMW 316ci (02-03-14), Moufas E46 (02-03-14), nikos valvetronic (02-03-14)

  7. #5
    Εγγραφή
    01-02-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    2.605
    Thanked
    6727
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Φίλε george εγώ πάντως που φόρεσα 225 σε 8,5άρα δεν μου άρεσε για δυο λόγους.Ένας ο αισθητικός γιατί δεν συμπαθώ ιδιαίτερα το stretched look κάτι στο οποίο παίζει ρόλο και η μάρκα του ελαστικού,π.χ. το PilotSport3 που είχα "έδειχνε" πιο στενό από 'ότι είναι ακόμα και σε 7,5άρα.



    Ο άλλος λόγος είναι ότι στις ταρζανιές ο κώλος έχανε και έβρισκε πρόσφυση πολύ άτσαλα κάτι που μου έκοβε την όρεξη,όχι ότι ήταν επικίνδυνο το φαινόμενο αλλά σίγουρα ενοχλητικό.
    Τώρα η γνώμη μου για το σετ που βρήκες είναι κάνε υπομονή και βρες ένα από τα πολύ ωραία OEM σχέδια για 46άρι για να έχεις και το σωστό οφσετ και να μην χαλάσεις ένα από τα δυνατά χαρτιά του 46 που είναι ο συνδυασμός κράτημα-άνεση.Εγώ τώρα έχω 225 και 245 και στο θέμα επιδόσεων-κατανάλωσης σίγουρα υπάρχει διαφορά.Το ίδιο μεγάλη όμως είναι και η διαφορά στην εμφάνιση
    Αυτή η κωλάρα θέλει πέλμα,πως να το κάνουμε !!


  8. The Following 7 Users Say Thank You to nikos valvetronic For This Useful Post:

    BILL007 (02-03-14), dark knight (02-03-14), gant (02-03-14), GEORGE BMW 316ci (02-03-14), Lambros46 (02-03-14), PANOS-E60 (02-03-14), Vassilis ///M (02-03-14)

  9. #6
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.276
    Thanked
    14156
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nikos valvetronic Εμφάνιση μηνυμάτων
    Φίλε george εγώ πάντως που φόρεσα 225 σε 8,5άρα δεν μου άρεσε για δυο λόγους.Ένας ο αισθητικός γιατί δεν συμπαθώ ιδιαίτερα το stretched look κάτι στο οποίο παίζει ρόλο και η μάρκα του ελαστικού,π.χ. το PilotSport3 που είχα "έδειχνε" πιο στενό από 'ότι είναι ακόμα και σε 7,5άρα.
    +1



  10. #7
    Εγγραφή
    21-01-10
    Περιοχή
    Καλαμαριά
    Μηνύματα
    7.711
    Thanked
    22530
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nikos valvetronic Εμφάνιση μηνυμάτων
    Φίλε george εγώ πάντως που φόρεσα 225 σε 8,5άρα δεν μου άρεσε για δυο λόγους.Ένας ο αισθητικός γιατί δεν συμπαθώ ιδιαίτερα το stretched look κάτι στο οποίο παίζει ρόλο και η μάρκα του ελαστικού,π.χ. το PilotSport3 που είχα "έδειχνε" πιο στενό από 'ότι είναι ακόμα και σε 7,5άρα.


    Ο άλλος λόγος είναι ότι στις ταρζανιές ο κώλος έχανε και έβρισκε πρόσφυση πολύ άτσαλα κάτι που μου έκοβε την όρεξη,όχι ότι ήταν επικίνδυνο το φαινόμενο αλλά σίγουρα ενοχλητικό.
    Τώρα η γνώμη μου για το σετ που βρήκες είναι κάνε υπομονή και βρες ένα από τα πολύ ωραία OEM σχέδια για 46άρι για να έχεις και το σωστό οφσετ και να μην χαλάσεις ένα από τα δυνατά χαρτιά του 46 που είναι ο συνδυασμός κράτημα-άνεση.Εγώ τώρα έχω 225 και 245 και στο θέμα επιδόσεων-κατανάλωσης σίγουρα υπάρχει διαφορά.Το ίδιο μεγάλη όμως είναι και η διαφορά στην εμφάνιση
    Αυτή η κωλάρα θέλει πέλμα,πως να το κάνουμε !!
    Νικόλα παίζει ρόλο στο stretched και το προφίλ του ελαστικού.
    Γι αυτό σε 40άρι προφίλ οι κατασκευαστές για 225/40 δίνουν max φάρδος ζάντας τις 9 ίντσες.

    Εδώ το δικό μου 225/40Χ18 στην 8,5άρα ΟΕΜ. Πιστεύω το stretch της είναι ανεκτό.



    Αλλα και από ψάξιμο που είχα κάνει στο ιντερνέτι αρκετοί κατασκευατές ζαντών σε 18Χ8,5 προτείνουν λάστιχο 225/40Χ18.
    Ζήσε το σήμερα. Για το αύριο δεν ξέρεις.

  11. The Following 2 Users Say Thank You to gant For This Useful Post:

    BILL007 (02-03-14), nikos valvetronic (02-03-14)

  12. #8
    Εγγραφή
    01-02-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    2.605
    Thanked
    6727
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο gant Εμφάνιση μηνυμάτων
    Νικόλα παίζει ρόλο στο stretched και το προφίλ του ελαστικού.
    Γι αυτό σε 40άρι προφίλ οι κατασκευαστές για 225/40 δίνουν max φάρδος ζάντας τις 9 ίντσες.

    Εδώ το δικό μου 225/40Χ18 στην 8,5άρα ΟΕΜ. Πιστεύω το stretch της είναι ανεκτό.



    Αλλα και από ψάξιμο που είχα κάνει στο ιντερνέτι αρκετοί κατασκευατές ζαντών σε 18Χ8,5 προτείνουν λάστιχο 225/40Χ18.
    Πράγματι κ.Γιώργο καμία σχέση το 18άρι με το 17άρι,σε μένα φαινόταν άσχημο,ενώ τα conti σου κάθονται μια χαρά.Φίλε george, stretched λένε το τέντωμα που προκαλεί στο ελαστικό μια φαρδιά ζάντα.

  13. The Following User Says Thank You to nikos valvetronic For This Useful Post:

    gant (03-03-14)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP