Στην αντλια SMG που αλλαξα, κλασαν 2 τσιμουχακια. 980¤ για 2 ΤΣΙΜΟΥΧΑΚΙΑ.
Στο sticky steering φταιει το "ρουλεμαν" της κολωνας. Τι κριμα που η κασα του ρουλεμαν ειναι η ιδια η κολωνα, με τις μπιλιες στο κεντρο. Φατε 1500¤ για νεα κολωνα.
Ντι μπεστεν ε?
aristent (30-01-14), chrisgiapz3 (30-01-14), Leonidas_E39 (30-01-14)
Γιατί άλλες premium μάρκες δηλαδή δεν κάνουν τα ίδια??? Τα ίδια και χειρότερα κάνουν...
Τα μεταξωτά βρακιά ...
Γενικά στα αυτοκίνητα δεν είναι το θέμα η απόκτηση όπως πολλοί πιστεύουν λανθασμένα, αλλά κυρίως η συντήρηση. Τι να το κάνω να πάρω Ferrari με 10.000 και να μην έχω να βάλω τα τακάκια της που κάνουν 3000 ή να φτιάξω μια βλάβη που μπορεί να κοστίζει όσο το πήρα. Είναι ένα αυτοκίνητο που πραγματική αξία έχει καπου 150.000-200.000 και αυτό δεν αλλάζει που και να στο χαρίσουν για 1 ευρώ! Και 20.000 βλάβη να βγάλει είναι το 1/10 της αξίας και κανένας δεν μπορεί να κατηγορήσει την εταιρία. Δεν είναι ούτε το 1/3 ούτε το 1/2
Κλείνοντας το οφτόπικ, το Μ3 Ε46 είχε τιμολόγιο αγοράς περι τα 80.000 ευρώ. Μια αντλία SMG μετά από 70-100.000 χιλιόμετρα που κάνει 1500 ευρώ πες, αναλογικά με την αξία του αυτοκινήτου τι είναι? Άσχημα είναι? ή άσχημα είναι που σε ένα αυτοκίνητο μη καθημερινής χρήσης κρατάει τόσο πολύ? (ρητορικές ερωτήσεις)
Υ.Γ Θάνο έχω το δικό σου quote αλλά δεν απευθύνομαι προσωπικά σε εσένα, είναι γενικότερη η παρατήρηση μου![]()
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη BILL007 : 30-01-14 στις 13:31