Εμφάνιση των αποτελεσμάτων της ψηφοφορίας: Αν επρεπε σημερα με 54,000ευρω να αγορασω οχημα μεχρι 2,000κυβικα....

Ψήφισαν
64. Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου
  • Θα επαιρνα την CLA45 AMG

    36 56,25%
  • Θα τα εκαιγα,μερσεντες δεν θα επαιρνα

    2 3,13%
  • θα επαιρνα BMW και τα μυαλα στα καγκελα και τα "τσαγακια" παγωμενα!!!

    26 40,63%
Σελίδα 11 από 16 ΠρώτηΠρώτη ... 910111213 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 101 έως 110 από 152

Θέμα: Mercedes CLA 45 AMG

  1. #101
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    1.540
    Thanked
    1946
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εγω δεν προσπαθησα να πεισω κανεναν ουτε να αλλαξει μαρκα,ουτε οτι επειδη δεν μπορει να παρει ///Μ να πει οτι το σαλιγκαρι του ειναι καλυτερο,ουτε εγω εχω ///Μ,εχω ερωτα με τα Μ3 και γουσταρω απιστευτα τον ασσο μου ε81 με 122 αλογα,αυτο δεν σημαινει οτι δεν μπορω να ειμαι αντικειμενικος!!!
    Το θεμα αφορα ενα καινουργιο μοντελο μιας αλλης μαρκας αυτοκινητοβιομηχανιας,της συγχρονης αυτοκινητοβιομηχανιας της υπερτροφοδοτησης οποτε ειναι εντελως ακυρο να συγκρινουμε ενα σημερινο τουρμπατο,κομπρεσσορατο μοτερ με ενα παλαιοτερο ατμοσφαιρικο...
    Α και να μην ξεχασω,τα σημερινα //Μ που παρα πολλοι δεν μπορουμε να εχουμε,εχουν κ αυτα σαλιγκαρια...
    είναι άγνωστο σε ανθρώπους με αγάπη για το αυτοκίνητο πόσο δύσκολο είναι να πάρεις πολλά άλογα από ατμόσφαιρα;
    είναι άγνωστο πόσο εύκολο είναι να πάρεις πολλά άλογα με υπερσυμπίεση;
    ο οιοσδήποτε αναγνωρίζει τα παραπάνω είναι αντικειμενικός γιατί είναι ευρέως γνωστά, όχι γιατί τα λέω εγώ.
    το σαλιγκάρι μου το συγκρίνω με s62, ίδιας εποχής κινητήρα.
    το καινούριο αυτοκίνητο άλλης αυτοκινητοβιομηχανίας θα συγκριθεί με τα σύγχρονά του, αλλά θα κριθεί και υποκειμενικά από τον καθένα μας.
    για να μην παρεξηγούμαι, αν αύριο η bmw παρουσιάσει έναν ανταγωνιστή δίλιτρο με 350-400 άλογα, πάλι τις ίδιες απόψεις θα έχω. δε θα γίνει ποτέ κάτι ιδιαίτερο, όμως θα ξεκ@λιαστεί στις πωλήσεις και πιθανότατα να το πάρω κι εγώ. όμως θα παραμείνω πάντα λάτρης του δύσκολου δρόμου. πάντα θα προτιμώ το ουρλιαχτό ενός κινητήρα από το απρόσωπο φύσημα που μπορεί να προέρχεται από ένα punto gt ή μια cla.

    (επειδή δεν κοροιδεύω κανέναν, σε καμία περίπτωση δε γουστάρω τους καινούριους κινητήρες ///Μ με τούρμπο)

  2. The Following 4 Users Say Thank You to stefm5 For This Useful Post:

    chrisgiapz3 (29-01-14), dark knight (28-01-14), giannis z3 (05-02-14), Nick bmwlover (28-01-14)

  3. #102
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    Athens-Τrikala
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    3.345
    Thanked
    2466
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stefm5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    είναι άγνωστο σε ανθρώπους με αγάπη για το αυτοκίνητο πόσο δύσκολο είναι να πάρεις πολλά άλογα από ατμόσφαιρα;
    είναι άγνωστο πόσο εύκολο είναι να πάρεις πολλά άλογα με υπερσυμπίεση;
    ο οιοσδήποτε αναγνωρίζει τα παραπάνω είναι αντικειμενικός γιατί είναι ευρέως γνωστά, όχι γιατί τα λέω εγώ.
    το σαλιγκάρι μου το συγκρίνω με s62, ίδιας εποχής κινητήρα.
    το καινούριο αυτοκίνητο άλλης αυτοκινητοβιομηχανίας θα συγκριθεί με τα σύγχρονά του, αλλά θα κριθεί και υποκειμενικά από τον καθένα μας.
    για να μην παρεξηγούμαι, αν αύριο η bmw παρουσιάσει έναν ανταγωνιστή δίλιτρο με 350-400 άλογα, πάλι τις ίδιες απόψεις θα έχω. δε θα γίνει ποτέ κάτι ιδιαίτερο, όμως θα ξεκ@λιαστεί στις πωλήσεις και πιθανότατα να το πάρω κι εγώ. όμως θα παραμείνω πάντα λάτρης του δύσκολου δρόμου. πάντα θα προτιμώ το ουρλιαχτό ενός κινητήρα από το απρόσωπο φύσημα που μπορεί να προέρχεται από ένα punto gt ή μια cla.

    (επειδή δεν κοροιδεύω κανέναν, σε καμία περίπτωση δε γουστάρω τους καινούριους κινητήρες ///Μ με τούρμπο)
    Αν δεν κανω λαθος δεν θες να βαλεις φυσητηρι;;;
    Ι donut understeer...

  4. #103
    Εγγραφή
    29-10-10
    Περιοχή
    BMW 6 cylinder
    Μηνύματα
    7.518
    Thanked
    5633
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο freddys Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ποια τελη,ποιοι φοροι πολυτελειας....Τσαι και γρηγορες μετακινησεις....
    Παίρνεις με 20000 ευρώ 335 καλό και πληρώνεις για 10 χρόνια τέλη 8800 και φόρο πολυτελείας 5 Χ 1250 = 6250 δηλαδή συνολικά 35 περίπου και είσαι με τα μισά χρήματα άρχοντας.
    Έχεις εξοικονομήσει και 30000 ευρώ από την τσέπη που αν αγόραζες καινούριο Mitsubishi (Mercedes ηθελα να πω...)

    Μην μου πει κανείς σας ότι θα κρατήσει αυτοκίνητο πάνω από 10 χρόνια

    Και έχεις καλύτερο αμάξι από το A45..
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη stef : 28-01-14 στις 19:53
    Detailing Madness

  5. The Following User Says Thank You to stef For This Useful Post:

    stefm5 (28-01-14)

  6. #104
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    Athens-Τrikala
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    3.345
    Thanked
    2466
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stef Εμφάνιση μηνυμάτων
    Παίρνεις με 20000 ευρώ 335 καλό και πληρώνεις για 10 χρόνια τέλη 8800 και φόρο πολυτελείας 5 Χ 1250 = 6250 δηλαδή συνολικά 35 περίπου και είσαι με τα μισά χρήματα άρχοντας.
    Έχεις εξοικονομήσει και 30000 ευρώ από την τσέπη που αν αγόραζες καινούριο Mitsubishi (Mercedes ηθελα να πω...)

    Μην μου πει κανείς σας ότι θα κρατήσει αυτοκίνητο πάνω από 10 χρόνια
    Εγω...
    Ι donut understeer...

  7. The Following User Says Thank You to Nick bmwlover For This Useful Post:

    katsaraios (29-01-14)

  8. #105
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    1.540
    Thanked
    1946
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αν δεν κανω λαθος δεν θες να βαλεις φυσητηρι;;;
    μα ναι, αναγκαστικά αφού δε μπορώ να σηκώσω φορολογικά το Μ5.
    και πάλι ο κομπρέσσορας επειδή παίρνει κίνηση από το στρόφαλο δίνει γραμμική λειτουργία, δεν ειναι σαν το τούρμπο.
    θα φτάσω λογικά τα 400 άλογα...αλλά αλλά αλλά

  9. #106
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    Athens-Τrikala
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    3.345
    Thanked
    2466
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stefm5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    και πάλι ο κομπρέσσορας επειδή παίρνει κίνηση από το στρόφαλο δίνει γραμμική λειτουργία, δεν ειναι σαν το τούρμπο.
    Το ξερω,αλλα και παλι παιρνεις αρκετα αλογα...
    Τελος παντων,οι αποψεις διατυπωθηκαν
    Ι donut understeer...

  10. #107
    Εγγραφή
    15-06-11
    Περιοχή
    Πειραιάς
    Ηλικία
    33
    Μηνύματα
    234
    Thanked
    517
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ειναι δυσκολο να δεχτω οτι δεν σας εντυπωσιαζει ενα τετοιο συνολο. Λετε οτι ειναι ευκολο να φτασει καποιο αυτοκινητο αυτη την υποδυναμη με τουρμπο κλπ. Ειναι πραγματι τοσο απλο μια εταιρια σαν την mercedes να δωσει στην αγορα (δεν ειναι πλεον ενα πειραμα) ενα τετοιο αυτοκινητο; Αφου ειναι ευκολο και γινεται εδω και χρονια γιατι δεν το εκανε καμια εταιρια τοσα χρονια; Μην μου πειτε οτι δεν ηθελαν γιατι εβγαζαν μονο ατμοσφαιρα, τοσα τουρμπο βγαινουν τοσα χρονια κανενα εργοστασιακο δεν ειχε τετοια δυναμη... Μην ξεχναμε οτι οταν αγοραζεις αυτοκινητο απο τη mercedes (bmw, audi κλπ) εχεις την απαιτηση να δουλευει σωστα, αν παω εγω στο μαστρομητσο και του πω κανε μου το z3 1.9 350 αλογα θα εχω την ιδια απαιτηση; Κατα την αποψη μου εκει ειναι η δυσκολια, στο να τολμησεις! Προφανως ο καθενας επιλεγει αυτο που του αρεσει και σιγουρα πολλοι απο εσας ξερετε περισσοτερα για αυτοκινητα απο οτι εγω. Συγγνωμη αν κουρασα σιγουρα απο κοντα θα ηταν πιο ενδιαφερουσα η συζητηση!

    Στάλθηκε από το LT22i μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  11. The Following 4 Users Say Thank You to jkourkoulis For This Useful Post:

    chrisgiapz3 (29-01-14), katsaraios (29-01-14), Nick bmwlover (30-01-14), Nino (29-01-14)

  12. #108
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    F.I.R. Αθηνών
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    5.124
    Thanked
    12711
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stef Εμφάνιση μηνυμάτων
    Παίρνεις με 20000 ευρώ 335 καλό και πληρώνεις για 10 χρόνια τέλη 8800 και φόρο πολυτελείας 5 Χ 1250 = 6250 δηλαδή συνολικά 35 περίπου και είσαι με τα μισά χρήματα άρχοντας.
    Έχεις εξοικονομήσει και 30000 ευρώ από την τσέπη που αν αγόραζες καινούριο Mitsubishi (Mercedes ηθελα να πω...)

    Μην μου πει κανείς σας ότι θα κρατήσει αυτοκίνητο πάνω από 10 χρόνια

    Και έχεις καλύτερο αμάξι από το A45..
    Εχει λογική ο συλογισμός σου αλλά δεν έχει λογική το να συγκρίνεις μεταχειρισμένο με καινούργιο.
    Σαν προσέγγιση δεν θα με βρείς αντίθετο.

  13. The Following User Says Thank You to VanVIC For This Useful Post:

    Nick bmwlover (28-01-14)

  14. #109
    Εγγραφή
    07-02-10
    Μηνύματα
    213
    Thanked
    131
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Αντικειμενικα το A45 AMG ειναι δυναμη απο λιγα κυβικα ,φορολογικα συμφερει για την χωρα μας ,επισης οπως και να εχει πιο οικονομικη καταναλωση και φυσικα ποιοτητα mercedes...Υποκοιμενικα ο καθενας με το γουστο του...

  15. #110
    Εγγραφή
    28-02-13
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    31
    Μηνύματα
    2.186
    Thanked
    5580
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Koyotte Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ηλία σε αρκετά απο τα παραπάνω θα συμφωνήσω μαζί σου, επειδή όμως διάβασα κάπου για μια άτυχη στιγμή που είχες όταν γλύστρισε το αυτοκίνητό σου, σκέψου οτι ΑΝ είχε ESP μπορεί να μην βρισκόσουν σ'αυτή την δύσκολη στιγμή ή να σε βοηθούσε να μπορέσεις να το ελέγξεις κάπως καλύτερα. Θέλω να πω οτι καλά τα pure μηχανήματα, αλλά στην καθημερινότητά μας δεν είμαστε σε πίστες όπου ένα λάθος μπορεί να μην έχει καταστροφικές συνέπειες, οδηγούμε σε δρόμους, μεταφέρουμε αγαπημένα μας πρόσωπα και ενα λάθος-άτυχη στιγμή ενδέχεται να κοστίσει ακριβά σε μας ή και σε άλλους
    To ξέρω πολύ καλά ότι θα μπορούσα να είχα γλυτώσει εκείνη την περιπέτεια όμως φαντάσου που θα ήμουνα αν δεν είχα καμία εμπειρία πιο πριν και δεν είχα ιδέα στην αντίδρασή μου σε τέτοιου είδους καταστάσεις εφόσον είχα συνηθίσει να με "σώζουν" τα ηλεκτρονικά... Θέλω να πω ότι τα ηλεκτρονικά συστήματα δεν μας βοηθάνε στο να μαθαίνουμε τι πρέπει να κάνουμε στις διάφορες συνθήκες και καταστάσεις που μπορούμε να συναντήσουμε καθημερινά στο δρόμο γιατί βασιζόμαστε στις ικανότητες του αυτοκινήτου και όχι στις δικές μας... Επιπλέον η βοήθεια που προσφέρουν όλα αυτά τα συστήματα έχει και κάποια όρια... Από 'κει και πέρα? Τα αφήνουμε στο έλεος του Θεού?

    Προσωπικά είμαι της άποψης ότι οι ανθρώπινες ικανότητες είναι πολύ μεγαλύτερες από εκείνες των μηχανημάτων και αυτό κυνηγάω να μάθω, να χειρίζομαι άψογα το αυτοκίνητο χωρίς τη βοήθεια διάφορων συστημάτων...

    Για το λόγο όμως ότι δεν μπαίνουν όλοι στη διαδικασία να μάθουν το αυτοκίνητό τους υπάρχουν όλα αυτά τα ηλεκτρονικά συστήματα και δυστυχώς ή ευτυχώς κρίνονται απολύτως απαραίτητα...

    Επειδή έχουμε ξεφύγει λίγο από το αρχικό θέμα και ξεκίνησε από μένα το σταματάω εδώ... Αν βρω ένα θέμα που υπήρχε σχετικά με την τεχνολογία στα σύγχρονα αυτοκίνητα συγκριτικά με τα λίγο παλιότερα (πριν το 2000) θα το συνεχίσω εκεί...
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη HLIAS - E36 : 28-01-14 στις 22:06
    ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΒΟΥΡΚΩΣΑΝΕ,

    ΟΤΑΝ BMW ΜΟΥ ΔΩΣΑΝΕ...!!!

Σελίδα 11 από 16 ΠρώτηΠρώτη ... 910111213 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP