Ωραίος Μιχάλη...!![]()
Ωραίος Μιχάλη...!![]()
ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΒΟΥΡΚΩΣΑΝΕ,
ΟΤΑΝ BMW ΜΟΥ ΔΩΣΑΝΕ...!!!
Μικε δεν παίζει και το το παρακάτω ρόλο στην υποστροφικότητα του Ε36?
Ότι όσο πιέζεται ο εξωτερικός πίσω τροχός σε μία στροφή, τόσο μεταβάλλεται το κάμπερ του (μεγαλώνει) σε σχέση με τον μπροστά, λόγω γεωμετρίας ανάρτησης, οπότε και έχει μεγαλύτερη πρόσφυση πίσω;
Ε36 M44Β19
Σαφεστατα και παιζει ρολο αλλα το ιδιο η και περισσοτερο,πιεζεται ο μπροστινος αξονας.Αυτο το προβλημα το αντιμετωπιζουμε πιο πολυ στο ντριφτ εμεις,που η μουρη αποφορτιζεται και πιεζεται περισσοτερο πισω,καμπερωνει και κραταει καλυτερα,οποτε σ'ενα "ασε" του γκαζιου φευγεις με τα μουτρα απεναντι!!Συχνο φαινομενο στα ιαπωνεζικα αυτο.Στα Ε36 φτιαχνουμε ρυθμιζομενες ψαλιδομπαρες πισω για να μηδενιστει το καμπερ
Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....
JimE36 (21-01-14)
να πουμε και για την ακαμψια του σασι??2-3 οικονομικες λυσεις?
Ε36 mpack
Για χρήση δρόμου, το μόνο που έχεις να κάνεις είναι x-brace και μπάρες θόλων.
x-brace για μένα η πρώτη λύση, καθότι για να πάρεις μπάρες θόλων που θα κάνουν δουλειά πρέπει να βάλεις βαθιά το χέρι στην τσέπη.
Ε36 M44Β19
JimE36 (21-01-14)
Δεν ξέρω κάποια συγκεκριμένη, αλλά αυτό που ξέρω είναι ότι η σωστή μπάρα θόλων πρέπει να είναι μονοκόμματη, χωρίς αρθρώσεις κλπ, μη ρυθμιζόμενη και να έχει μια σεβαστή τιμή...υποθέτω >180¤.
Ε36 M44Β19
Αν ειναι μονοκομματι ομως, δεν υπαρχει κινδυνος σε περιπτωση ατυχηματος να σου πεταξει και τον αλλο θολο;
Vassilis ///M (21-01-14)
Αυτός ο κίνδυνος λένε αποτρέπεται με το να είναι η μπάρα από αλουμίνιο. Μπορεί όμως και όχι...
Το θέμα όμως είναι πότε δουλεύει σωστά η μπάρα και όχι αν μπορεί να προξενήσει αυτό που λες.
Ε36 M44Β19
Kostas Maras (21-01-14)