Σελίδα 5 από 7 ΠρώτηΠρώτη ... 34567 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 41 έως 50 από 70

Θέμα: Ε36 Σωστο στησιμο

  1. #41
    Εγγραφή
    28-02-13
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    31
    Μηνύματα
    2.186
    Thanked
    5580
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ωραίος Μιχάλη...!
    ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΒΟΥΡΚΩΣΑΝΕ,

    ΟΤΑΝ BMW ΜΟΥ ΔΩΣΑΝΕ...!!!

  2. #42
    Εγγραφή
    25-07-12
    Μηνύματα
    361
    Thanked
    333
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Μικε δεν παίζει και το το παρακάτω ρόλο στην υποστροφικότητα του Ε36?

    Ότι όσο πιέζεται ο εξωτερικός πίσω τροχός σε μία στροφή, τόσο μεταβάλλεται το κάμπερ του (μεγαλώνει) σε σχέση με τον μπροστά, λόγω γεωμετρίας ανάρτησης, οπότε και έχει μεγαλύτερη πρόσφυση πίσω;
    Ε36 M44Β19

  3. #43
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Σαφεστατα και παιζει ρολο αλλα το ιδιο η και περισσοτερο,πιεζεται ο μπροστινος αξονας.Αυτο το προβλημα το αντιμετωπιζουμε πιο πολυ στο ντριφτ εμεις,που η μουρη αποφορτιζεται και πιεζεται περισσοτερο πισω,καμπερωνει και κραταει καλυτερα,οποτε σ'ενα "ασε" του γκαζιου φευγεις με τα μουτρα απεναντι!!Συχνο φαινομενο στα ιαπωνεζικα αυτο.Στα Ε36 φτιαχνουμε ρυθμιζομενες ψαλιδομπαρες πισω για να μηδενιστει το καμπερ
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  4. The Following User Says Thank You to Stunt Mike For This Useful Post:

    JimE36 (21-01-14)

  5. #44
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    χαλανδρι
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    508
    Thanked
    297
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    να πουμε και για την ακαμψια του σασι??2-3 οικονομικες λυσεις?
    Ε36 mpack

  6. #45
    Εγγραφή
    25-07-12
    Μηνύματα
    361
    Thanked
    333
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Για χρήση δρόμου, το μόνο που έχεις να κάνεις είναι x-brace και μπάρες θόλων.

    x-brace για μένα η πρώτη λύση, καθότι για να πάρεις μπάρες θόλων που θα κάνουν δουλειά πρέπει να βάλεις βαθιά το χέρι στην τσέπη.
    Ε36 M44Β19

  7. The Following User Says Thank You to 6ylinder For This Useful Post:

    JimE36 (21-01-14)

  8. #46
    Εγγραφή
    08-03-10
    Ηλικία
    57
    Μηνύματα
    445
    Thanked
    277
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 6ylinder Εμφάνιση μηνυμάτων
    Για χρήση δρόμου, το μόνο που έχεις να κάνεις είναι x-brace και μπάρες θόλων.

    x-brace για μένα η πρώτη λύση, καθότι για να πάρεις μπάρες θόλων που θα κάνουν δουλειά πρέπει να βάλεις βαθιά το χέρι στην τσέπη.
    Φίλε αν μπορείς πρότεινε μας ακριβές μπάρες εμπρός.......σε ευχαριστώ!

  9. #47
    Εγγραφή
    25-07-12
    Μηνύματα
    361
    Thanked
    333
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Δεν ξέρω κάποια συγκεκριμένη, αλλά αυτό που ξέρω είναι ότι η σωστή μπάρα θόλων πρέπει να είναι μονοκόμματη, χωρίς αρθρώσεις κλπ, μη ρυθμιζόμενη και να έχει μια σεβαστή τιμή...υποθέτω >180¤.
    Ε36 M44Β19

  10. #48
    Εγγραφή
    29-11-12
    Περιοχή
    Χαλκιδα
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    395
    Thanked
    549
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Αν ειναι μονοκομματι ομως, δεν υπαρχει κινδυνος σε περιπτωση ατυχηματος να σου πεταξει και τον αλλο θολο;

  11. The Following User Says Thank You to JimE36 For This Useful Post:

    Vassilis ///M (21-01-14)

  12. #49
    Εγγραφή
    25-07-12
    Μηνύματα
    361
    Thanked
    333
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Αυτός ο κίνδυνος λένε αποτρέπεται με το να είναι η μπάρα από αλουμίνιο. Μπορεί όμως και όχι...

    Το θέμα όμως είναι πότε δουλεύει σωστά η μπάρα και όχι αν μπορεί να προξενήσει αυτό που λες.
    Ε36 M44Β19

  13. The Following User Says Thank You to 6ylinder For This Useful Post:

    Kostas Maras (21-01-14)

  14. #50
    Εγγραφή
    08-03-10
    Ηλικία
    57
    Μηνύματα
    445
    Thanked
    277
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο JimE36 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αν ειναι μονοκομματι ομως, δεν υπαρχει κινδυνος σε περιπτωση ατυχηματος να σου πεταξει και τον αλλο θολο;
    Έτσι νομίζω κι εγώ......αλουμινένια με σημεία εκτόνωσης (παράμορφωσης).....σε περίπτωση ατυχήματος.......

Σελίδα 5 από 7 ΠρώτηΠρώτη ... 34567 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP