Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 70

Θέμα: Ε36 Σωστο στησιμο

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καποια στιγμη στο δικο μου την ειχα μηδενισει τη συγκλιση.
    Στο turn in ειχα πολυ καλυτερη συμπεριφορα.
    Στην πορεια ομως μαλλον δεν ηταν καλυτερο.
    Χειροτερη επαναφορα. Δεν ερχοταν τοσο δυνατα κεντρο.
    Τωρα ποσο τραβαγε δεν θυμαμαι...
    Θυμαμαι ομως οτι θελησα να ξαναδωσω λιγη συγκλιση.
    Με αφορμη αυτο να δωσουμε και καποια info στο θεμα ''στησιμο για Ε36''
    Με βαση το οτι μιλαμε παντα γι'αυτοκινητα που χρησιμοποιουνται στο δρομο,δεν θελουμε ακραια νουμερα ευθυγραμμισης.
    Τα Ε36 απο το εργοστασιο ερχονται με συγκλιση μπρος-πισω και καμπερ αρνητικο,ενω τα νουμερα ειναι ελαχιστα μεγαλυτερα στον πισω αξονα.Επισης το Ε36 ειναι φαρδυτερο πισω....Αφηνοντας το set up αναρτησης-αντιστρεπτικων εκτος παιχνιδιου,εχουμε ενα υποστροφικοτατο Ε36,316-328 κι ενα ουδετερο Μ3.
    --μπροστινος αξονας-->δινοντας κι αλλη συγκλιση μπροστα εχουμε καλυτερο turn in,αλλα περισσοτερη υποστροφη,πιο αμεσο τιμονι σε αισθηση.Οσο την φερνουμε προς το μηδεν,χανουμε αισθηση-επαναφορα τιμονιου,κερδιζουμε σε πατημα της μουρης,προοδευτικοτητα αντιδρασεων και ''ανοιγμα τροχιας'' σε ντριφτ.Εξου κι εμεις οι ντριφταδες εχουμε πολυ αποκλιση αλλα σε συνδυασμο με τρελά νουμερα τοσο σε καστερ οσο και σε καμπερ.
    Δινοντας πολυ καμπερ μπροστα,χανουμε στα φρενα στην ευθεια και σε συνδυασμο με την αποκλιση,εχουμε πολυ νευρικα μουτρα.Προσωπικα πιστευω οτι η εργοστασιακη συγκλιση των bmw ειναι ο ιδανικος συνδυασμος και κακως την πειραζετε οσοι το εχετε μονο για δρομο
    ---Πισω αξονας-->τα Ε36 εχουν αρκετο καμπερ και συγκλιση.Το πολυ καμπερ δινει σπινιαρισμα στην ευθεια,αλλα καλυτερο στριψιμο..Σε γενικες γραμμες μεχρι 2-2.5 μοιρες πισω ειναι οκ ακομα και για χρονους σε πιστα.Η συγκλιση να παραμενει μαμισια σε δυνατα Ε36 ή να μηδενιζεται σε οποιον θελει λιγο παιχνιδι.Η αποκλιση πισω,δεν δουλευει στα bmw γενικως..Το κανει αρκετα ανεξελεγκτο και θελει ντριφταδικα τιμονια μπροστα για να την εκμεταλλευτεις.
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  2. The Following 6 Users Say Thank You to Stunt Mike For This Useful Post:

    aggelosmk2 (20-01-14), bill_m3 (20-01-14), HLIAS - E36 (20-01-14), JimE36 (20-01-14), teo21 (20-01-14), Στέφανος (20-01-14)

  3. #2
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    Αχαρναι
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    486
    Thanked
    649
    Rides
    1

    Προεπιλογή



    Κρίνοντας απο τα 3 διαφορετικά set up που χα δοκιμάσει την raceland στο 318is
    κ απο τα 2 set up που χω κάνει στην φουλ ρυθμιζόμενη μέχρι τώρα στο 328, συμφωνώ απόλυτα.

  4. The Following 2 Users Say Thank You to aggelosmk2 For This Useful Post:

    dklitiro (09-02-14), Stunt Mike (20-01-14)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP