Άρη μήπως να κάνεις μια μέτρηση τον δυναμό σου?
Άρη μήπως να κάνεις μια μέτρηση τον δυναμό σου?
aristent (14-01-14)
Το προβλημα Βαγγελη δεν ειναι να ειναι ο Πατρινος εκει,το θεμα ειναι ο μαστορας να μπορει να δωσει λυση,εχοντας εμπειρια απο παρομοια ή ακομη καλυτερα απο ΙΔΙΑ περιπτωση!!!...στο ιντερνετ θα διαβασεις πολλες τετοιες.....τον μαστορα δεν βρηκα!!!
του εστειλα εδω και μερες ΠΜ.....δεν απαντησε και φυσικα τον δικαιολογω απολυτα!!!
...αφου δεν ειναι υποχρεωμενος να μοιραζει τις γνωσεις του ετσι αφιλοκερδως.
Μπιλ,τα αυτοματα σασμαν ειναι σπαζοκεφαλια σε βλαβες για πολλους μαστορους,που μπορει κατα τ'αλλα να ειναι πολυ καλοι.
δηλαδη θα επρεπε να το σκεφτω εγω αυτο και κανενας απο αυτους που επισκεφτηκα???......
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη aristent : 14-01-14 στις 23:06
dafidack (15-01-14)
Aρη, πάρε το αμάξι και έλα εδώ. ο Χρήστος, όπως κάθε σοβαρός μηχανικός, δεν κάνει ''τηλεδιάγνωση''..γιατί πολύ απλά δεν θέλει να λέει ''μπούρδες''..αυτό που θα σου πει θέλει να είναι σίγουρος και θα σου δώσει λύση..
Έχω δει πάρα μα πααααρα πολλούς που έχουν έρθει σε αυτόν μετά απο επίσημα συνεργεία που τους είχαν πει για ζημιές χιλιάδων ευρώ..τελευταία περίπτωση ένα μαύρο Χ6 5λιτρο που κόμπιαζε και του είπαν σε γνωστή αντιπροσωπία 2500 για φτιάξιμο.. ήρθε στον Καζάκο και το πρόβλημα λύθηκε μέσα σε 2 ώρες με κόστος 150 ευρώ!!
Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη gant : 14-01-14 στις 23:54
Ζήσε το σήμερα. Για το αύριο δεν ξέρεις.
εχετε δικιο για το Χρηστο,επειδη δεν απαντησε στο πμ.μου δεν σημαινει οτι δεν θελει να με βοηθησει,αντιθετα θα ελεγα, αφου μεσω του Κων/νου Ε60,απο την αρχη μου ειπε οτι πρεπει να κανω οπωσδηποτε καταχωρηση νεας μπαταριας!!!!....αμα θελω να ξεκινησω να βρω τη λυση στο προβλημα,...... με καλη εννοια λεω οτι δεν ειναι υποχρεωμενος να με βοηθησει.![]()
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη aristent : 15-01-14 στις 06:19
Άρη ότι και να λέμε δεν αλλάζει κάτι.
Τα αυτοκίνητα αυτά είναι 10 χρόνια μπροστά από τα μαστόρια, τώρα το ότι πας ακόμα και στην αντιπροσωπία και βλέπουν απλά ένα κωδικό χέσε ψιλά και αγνάντευε. Θέλεις σπουδαγμένο άνθρωπο ή έστω να έχει εμπειρία (εννοείται δεν το λέω για να μειώσω κανένα φίλο εδώ μέσα).
θα συμφωνήσω με τα παιδιά που έγραψαν νωρίτερα, ούτε 1 στο εκατομμύριο δεν δέχομαι την αλλαγή του σαζμάν σε αυτοκίνητο με 57.000 χλμ.
από τις περιγραφές καταλαβαίνω ότι κάποια ηλεκτρονική μ@λακία παίζεται, που θέλει πολύ έμπειρο μηχανικό γιά να εντοπιστεί.
κλείσε ένα ραντεβού με τον Καζάκο Αρη και αν χρειαστεί άσε εκεί το αυτοκίνητο να το ψάξει ο άνθρωπος, αυτό θα έκανα εγω.
Αρουλη θα σε στενοχωρησω το ξερω, αλλα δυστυχως θελεις αλλαγη σασμαν.
Μην τα βαζεις με την τυχη σου γιατι δεν εισαι ο μονος, ουτε παιζουν ρολο τα λιγα χλμ, εχουν αλλαχθει πολλα σασμαν τετοιου τυπου......
Αυτα τα σασμαν σε αντιθεση με τα smg, ειναι κλειστου τυπου, ολα τα συστηματα λειτουργιας ειναι μεσα στο σασμαν και γιαυτο αλλαζει ολοκληρο.
Το να το ανοιξει καποιος μπορει, αλλα τι να αλλαξει και αν συμφερει, για να αντικαταστησει το Mechatronik θες 3000 ευρω μονο το ανταλλακτικο.
Οι επιλογες που εχεις ειναι δυο και καταληγουν στην εξης μια, αλλαγη σασμαν 1: μεταχειρισμενο σασμαν 2: καινουργιο σασμαν.
Η γνωμη μου ειναι να γινει η αιτηση στην bmw, να δουμε τι εκπτωση θα σου δωσουν και βλεπουμε.
Καποια εκπτωση θα σου δωσουν για αρχη και μετα θα τους πλακωσουμε στα τηλεφωνα....., εχουμε υπερ μας τα λιγα χλμ, αλλα και μειον οτι εχει περασει την πενταετια!!!
Υ.Γ: επειδη εσυ εισαι λιγο ντροπαλουλης...., εαν θελεις τα τηλ στην bmw θα τα κανω εγω, δεν χρειαζονται φωνες, τροπο θελει το πραγμα!!!
aristent (15-01-14), BILL007 (15-01-14), bill_m3 (15-01-14), chrisgiapz3 (16-01-14), dafidack (15-01-14), Dimimav (15-01-14), E60_Arkadia (15-01-14), Konstantinos E60 (15-01-14), Leonidas_E39 (15-01-14), mark e92 (15-01-14), Nino (15-01-14), Panos 316T (16-01-14), PANOS-E60 (15-01-14), Ptboul (15-01-14), scania124 (15-01-14)