Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 136

Θέμα: Diff 3.64 vs 4.10

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7411
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Το 3,91 ειναι για μενα το καλυτερο βημα για το Μ3 Ε46.
    Γρηγορο, διασκεδαστικό και δεν κουραζει σε ταξιδι.

    Εχω εγω ενα 3,91 κομπλέ διαφορικό αλλα αν και δεν ταιριαζει με τις στροφες τις πιστας που παω δεν το δινω.
    Σε καθημερινη οδηγηση και διαδρομη με στροφες ειναι απολαυση.

    https://www.turnermotorsport.com/p-2...m-options.aspx
    M3 CSL

  2. The Following User Says Thank You to chief For This Useful Post:

    vagmag (06-01-14)

  3. #2
    Εγγραφή
    02-01-11
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    2.687
    Thanked
    6573
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο chief Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το 3,91 ειναι για μενα το καλυτερο βημα για το Μ3 Ε46.
    Γρηγορο, διασκεδαστικό και δεν κουραζει σε ταξιδι.

    Εχω εγω ενα 3,91 κομπλέ διαφορικό αλλα αν και δεν ταιριαζει με τις στροφες τις πιστας που παω δεν το δινω.
    Σε καθημερινη οδηγηση και διαδρομη με στροφες ειναι απολαυση.

    https://www.turnermotorsport.com/p-2...m-options.aspx
    Και εγω για 3,91 μάλλον ενδιαφέρομαι. Μόνο το πηνίο και την κορώνα δεν πρέπει να αλλάξω ;

    Στο site αυτο γράφει για τιμη με αλλαγή ή rebuild διαφορικού...

    Θυμάμαι στα mx5 αγοραςαμε κορώνα και πηνίο απο καβούκι KIA SPORTAGE και μας έβγαινε πολυ οικονομικά... Εδω δεν έχει τέτοιες πατέντες ε;

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP