Σελίδα 12 από 14 ΠρώτηΠρώτη ... 21011121314 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 111 έως 120 από 136

Θέμα: Diff 3.64 vs 4.10

  1. #111
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο billarasm3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    εγώ είχα δει του σοκιν που είχε κόψει πολύ!!!
    Από στάση παίζουν πολλά ρόλο!!
    Ρολλ βλέπεις διάφορα δύναμης γενικά πιο είναι
    πιο γρήγορο!!!
    Βέβαια ο καθένας έχει την γνώμη του και
    είναι απολυτος σεβαστή!!
    Ένα είναι σίγουρο!!
    Τα μ3 ε46 είναι Ισως τα πιο περίεργα αυτοκίνητα!!
    +1000 οι απόψεις συγκρούονται πολύ συχνά...
    απο την άλλη θα έλεγα, ίσως είναι απο τα πιο καλά μελετημένα
    εργοστασιακά αυτοκίνητα...με απλές επεμβάσεις που κάτω απο
    άλλες συνθήκες το αμάξι πρέπει να πάρει, στα συγκεκριμένα τις
    πιο πολές φορές τα αποτελέσματα είναι αρνητικά...συμπέρασμα?
    το division σκέφτεται και την τσέπη μας...λίγο με τα φρένα τα
    έχουν κάνει σκατά, αλλά οκ...
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  2. #112
    Εγγραφή
    30-10-10
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    411
    Thanked
    120
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    +1000 οι απόψεις συγκρούονται πολύ συχνά...
    απο την άλλη θα έλεγα, ίσως είναι απο τα πιο καλά μελετημένα
    εργοστασιακά αυτοκίνητα...με απλές επεμβάσεις που κάτω απο
    άλλες συνθήκες το αμάξι πρέπει να πάρει, στα συγκεκριμένα τις
    πιο πολές φορές τα αποτελέσματα είναι αρνητικά...συμπέρασμα?
    το division σκέφτεται και την τσέπη μας...λίγο με τα φρένα τα
    έχουν κάνει σκατά, αλλά οκ...
    Έτσι ακριβός είναι!!!

  3. #113
    Εγγραφή
    24-12-09
    Ηλικία
    39
    Μηνύματα
    328
    Thanked
    473
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Για να μην ανοίγω νέο νήμα,

    Γνωρίζουμε αριθμό "δοντιών" κορώνας και πηνίου??

    στο 3.62 , 3.91 , 4.10 ποιοί είναι οι λόγοι??

    Ευχαριστώ

  4. #114
    Εγγραφή
    02-01-11
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.686
    Thanked
    6573
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Διάβασα όλο το θέμα.
    Πολύ ωραία γραμμένο , τεκμηριωμένες απόψεις.

    Θέλω δύναμη χαμηλά .
    Δεν κάνω κόντρες .
    Θέλω να γυρνάει πιο εύκολα με 3ή!

    Στις κόντρες μπορεί το κοντό να είναι πιο αργό ίσως λόγω προσφυσης στην εκκίνηση ή και περισσότερων αλλαγών.
    Σε οδήγηση σε βουνό , σε ανάβαση με στροφές 2ας κ 3ης και σε παιχνίδι πλαγιολισθησης ... Θεωρείτε πως είναι ενδεδειγμένο το 3.91 ;
    Πόσο περίπου κανει ;
    Από που ψωνίζουμε ;

  5. #115
    Εγγραφή
    02-01-11
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.686
    Thanked
    6573
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο vagmag Εμφάνιση μηνυμάτων
    Διάβασα όλο το θέμα.
    Πολύ ωραία γραμμένο , τεκμηριωμένες απόψεις.

    Θέλω δύναμη χαμηλά .
    Δεν κάνω κόντρες .
    Θέλω να γυρνάει πιο εύκολα με 3ή!

    Στις κόντρες μπορεί το κοντό να είναι πιο αργό ίσως λόγω προσφυσης στην εκκίνηση ή και περισσότερων αλλαγών.
    Σε οδήγηση σε βουνό , σε ανάβαση με στροφές 2ας κ 3ης και σε παιχνίδι πλαγιολισθησης ... Θεωρείτε πως είναι ενδεδειγμένο το 3.91 ;
    Πόσο περίπου κανει ;
    Από που ψωνίζουμε ;
    Any news?

  6. #116
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7411
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Το 3,91 ειναι για μενα το καλυτερο βημα για το Μ3 Ε46.
    Γρηγορο, διασκεδαστικό και δεν κουραζει σε ταξιδι.

    Εχω εγω ενα 3,91 κομπλέ διαφορικό αλλα αν και δεν ταιριαζει με τις στροφες τις πιστας που παω δεν το δινω.
    Σε καθημερινη οδηγηση και διαδρομη με στροφες ειναι απολαυση.

    https://www.turnermotorsport.com/p-2...m-options.aspx
    M3 CSL

  7. The Following User Says Thank You to chief For This Useful Post:

    vagmag (06-01-14)

  8. #117
    Εγγραφή
    02-01-11
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.686
    Thanked
    6573
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο chief Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το 3,91 ειναι για μενα το καλυτερο βημα για το Μ3 Ε46.
    Γρηγορο, διασκεδαστικό και δεν κουραζει σε ταξιδι.

    Εχω εγω ενα 3,91 κομπλέ διαφορικό αλλα αν και δεν ταιριαζει με τις στροφες τις πιστας που παω δεν το δινω.
    Σε καθημερινη οδηγηση και διαδρομη με στροφες ειναι απολαυση.

    https://www.turnermotorsport.com/p-2...m-options.aspx
    Και εγω για 3,91 μάλλον ενδιαφέρομαι. Μόνο το πηνίο και την κορώνα δεν πρέπει να αλλάξω ;

    Στο site αυτο γράφει για τιμη με αλλαγή ή rebuild διαφορικού...

    Θυμάμαι στα mx5 αγοραςαμε κορώνα και πηνίο απο καβούκι KIA SPORTAGE και μας έβγαινε πολυ οικονομικά... Εδω δεν έχει τέτοιες πατέντες ε;

  9. #118
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7411
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Θα παρεις το κορωπηνιο μονο και θα το βαλεις στη θεση του εργοστασιακου.

    https://www.turnermotorsport.com/p-1...m5-e63-m6.aspx
    M3 CSL

  10. The Following 2 Users Say Thank You to chief For This Useful Post:

    soc12r (07-01-14), vagmag (07-01-14)

  11. #119
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Athens City
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    1.898
    Thanked
    4556
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    εγώ είχα βάλει κορωνοπήνιο 3.91 από Ε34 Μ5 και μου είχε βγει με τοποθέτηση κοντά στο 700ρι και μέχρι που το έδωσα δεν μου είχε βγάλει τπτ
    Powered by

  12. The Following User Says Thank You to soc12r For This Useful Post:

    vagmag (07-01-14)

  13. #120
    Εγγραφή
    16-06-10
    Περιοχή
    Όλα μας τα λεφτά στους Quandt...!
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.967
    Thanked
    5352
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Μπαίνει κορωνοπήνιο 3.91 από καβούκι 188mm? ή πρέπει να είναι αναγκαστικά από μεγάλο καβούκι 210mm???
    "There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]


Σελίδα 12 από 14 ΠρώτηΠρώτη ... 21011121314 ΤελευταίαΤελευταία

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP