Δε λεω καλη και η Gpower αλλα θελει δουλεια με τα προγραμματα της.Το DKG ακομα δεν το εχει καταφερει να δουλεψει σωστα.
Δε λεω καλη και η Gpower αλλα θελει δουλεια με τα προγραμματα της.Το DKG ακομα δεν το εχει καταφερει να δουλεψει σωστα.
Nai ρε συ Νικο αλλα πανε κ σχεδον 3 χρονια απο την επισιμη κυκλοφορια του μοντελου κ ακομα οσοι εχουν dkg ειναι στο περιμενε....
Συν οτι ακομα κ στο εξωτερικο προβληματα αναφερονται κ απο κατοχους 6MT.....
Aυτο που λεω σαφως δεν σημαινει πως η εταιρια δεν μπορει να κανει κατι...απλα θεωρω πως στην παρουσα φαση ειναι πισω απο τον ανταγωνισμο....
Η αποψη μου ειναι οτι το hardware ειναι εξισου καλο και απο τις δυο εταιρειες. Το tuning βεβαια, που ειναι και το κλειδι της υποθεσης...δεν εχω γνωμη. Το προγραμμα της ESS σε Ε46 Μ3 δεν δουλεψε ποτε. Μπορεις να ρωτησεις και το Νικο Σοκιν για αυτο. Και η βοηθεια απο τους Νορβηγους οταν δημιουργηθηκε το προβλημα ηταν ανυπαρκτη. Οποτε οδηγηθηκε σε custom tuning σε ανθρωπο που γνωριζεις πολυ καλα και εσυ.
Οχι οτι η Gpower ειναι καλυτερη...τα πρωτα Ε92 Gpower ουτε και αυτα δουλεψαν..με καποια απο αυτα με καταστροφικα αποτελεσματα. Ισως η λυση του custom tuning απο ανθρωπο που γνωριζει τι κανει, να ειναι και η πιο ενδεδειγμενη. Ειναι ακομη πολυ νωρις να βγαλουμε συμπερασματα για τα SCed Ε92 M3.
BILL007 (17-04-10)