Δε καταλαβαινω ποιο το Νοημα της συγκρισης?
Ο καθενας μια και εχει το δικαιωμα της επιλογης τοποθετει αυτο που θελει που του αρεσει και νομιζει καλυτερο.
Το thread αυτο το τσακισαμε μιας και μιλαει για καποιο συγκεκριμενο project.
www.deepbluebeachbar.com
Deep Blue, Paliochori, Milos HD 360º Virtual Tours:
360º HD Εικονικές Περιηγήσεις:
************** Click on the link: ****************
https://www.paliochori.com/vt/deepblue
Σωστό κι αυτό, είναι θέμα επιλογής, εγώ (αν είχα Μ3) θα προτιμούσα το πιο αξιόπιστο, αυτό πχ. που θα μου έβγαζε 100Κ km χωρίς το παραμικρό πρόβλημα και ας ήμουν 1 κενό μπροστά ή 2 κενά πίσω. Δεν θα με χάλαγε καθόλου να είμαι μπροστά από Μ5 παντού... αλλά η αξιοπιστία είναι το #1 θέμα σε τέτοιου είδους αναβαθμίσεις.![]()
Ποιο Μ5 βρε συ....
Εδω μιλαμε οτι το αμαξι οργωνει....
Θεωρω οτι λιγοτερο απο 2κολονες δεν τρωει πρωτο σταδιο Μ5 αν πατησει με το συγκεκριμενο Μ3 (ΕΣΣ) απο τα 50 μεχρι κ τα 270....
Παντως γενικα απο forum πυ διαβαζω στο εξωτερικο, θεωρω οτι το ESS einai πιο ολοκληρωμενο/δοκιμασμενο , αρα κ το Νο1 υποψηφιο....![]()
m3est (16-04-10)
Δε λεω καλη και η Gpower αλλα θελει δουλεια με τα προγραμματα της.Το DKG ακομα δεν το εχει καταφερει να δουλεψει σωστα.
Nai ρε συ Νικο αλλα πανε κ σχεδον 3 χρονια απο την επισιμη κυκλοφορια του μοντελου κ ακομα οσοι εχουν dkg ειναι στο περιμενε....
Συν οτι ακομα κ στο εξωτερικο προβληματα αναφερονται κ απο κατοχους 6MT.....
Aυτο που λεω σαφως δεν σημαινει πως η εταιρια δεν μπορει να κανει κατι...απλα θεωρω πως στην παρουσα φαση ειναι πισω απο τον ανταγωνισμο....
Η αποψη μου ειναι οτι το hardware ειναι εξισου καλο και απο τις δυο εταιρειες. Το tuning βεβαια, που ειναι και το κλειδι της υποθεσης...δεν εχω γνωμη. Το προγραμμα της ESS σε Ε46 Μ3 δεν δουλεψε ποτε. Μπορεις να ρωτησεις και το Νικο Σοκιν για αυτο. Και η βοηθεια απο τους Νορβηγους οταν δημιουργηθηκε το προβλημα ηταν ανυπαρκτη. Οποτε οδηγηθηκε σε custom tuning σε ανθρωπο που γνωριζεις πολυ καλα και εσυ.
Οχι οτι η Gpower ειναι καλυτερη...τα πρωτα Ε92 Gpower ουτε και αυτα δουλεψαν..με καποια απο αυτα με καταστροφικα αποτελεσματα. Ισως η λυση του custom tuning απο ανθρωπο που γνωριζει τι κανει, να ειναι και η πιο ενδεδειγμενη. Ειναι ακομη πολυ νωρις να βγαλουμε συμπερασματα για τα SCed Ε92 M3.
BILL007 (17-04-10)
Μα κοιτα εγω δεν διαφωνω σε τιποτα απο τα παραπανω.....ισα ισα ειμαι υπερ...
Ειδικα στο θεμα ρυθμιση, κ ποσο τεραστια διαφορα μπορει να εχει η καλη μεν, αλλα ''κονσερβα'' δε ρυθμιση, σε σχεση με μια custom εκεινη την στιγμη με ελληνικες βενζινες θερμοκρασιες κτλπ....εκει σαφως θα δουμε αλλα πραγματα ακομα πιο καλα...
Αυτο που βλεπω ομως σαν 'καταναλωτης' ειναι οτι η G-power που ειναι ναι μεν μια τεραστια εταιρια εχει αποδεδειγμενα προβληματα κ εδω στην ελλαδα, αλλα ιδιως στο εξωτερικο που η αγορα ειναι τεραστια, κ απο αμεσα εμπλεκομενους k forum που διαβαζω ακομα λυση ΔΕΝ δινει ......
Σαφως στην στραβη μπορει κ η ESS να κανει το κουνελι....αλλα μεχρι τωρα που μιλαμε δειχνει να μην εχει καν προβληματα γενικα.....
Βεβαια πολυ σωστα ακομα ειναι νωρις.......εγω αν μεχρι τωρα εχω εκτιμησει live απο κοντα 90% την βελτιωση που δινει η ESS, θα το εκανα 150% αν υπηρχε αμαξι με τετοιο set-up καθε μερα στο δρομο ,κ να σκιζετε πρωι βραδυ, κ να ειναι ολα οκ......
Επηδει ξερω πολυ καλα οτι ο επομενος που θα βαλει ess ειναι μεγιστος καυτης...χαχαχαχα (m3est) εκει θα φανει πολυ μεγλο μερος της αξιπιστιας του κιτ απο θεμα προβληματων!.....Νικο δεν νομιζω να πας κ σαν ανθρωπος απο τν ωρα που θα βγει το αμαξι.......χαχαχαχαχα