Πίσω από το βίντεο μιλάνε ελληνικά, wtf...
Πίσω από το βίντεο μιλάνε ελληνικά, wtf...
Καλά τα ελληνικά μίντια λένε για 74 χιλιόμετρα ανά ώρα ενώ μπορεί να είναι 74 μίλια ανά ώρα.
Αλλά και πάλι το ότι πήρε φωτιά εμένα με ανησυχεί ιδιαίτερα, είτε η σύγκρουση ήταν σφοδρότατη είτε κάποιος μηχανισμός ασφαλείας δεν λειτούργησε σωστά.
Επίσης αυτό που λέει ο Κλάρκσον ότι είναι το αμάξι οχιά και ορισμένοι βγάλατε ένα αυτοκίνητο -που αν έχετε συνηδητοποιήσει κλείνει μια ολόκληρη εποχή- άχρηστο τι να πω.
Νιώστε λίγο το κέρατάκι μου μέσαμιλάμε για 622 Α Τ Μ Ο Σ Φ Α Ι Ρ Ι Κ Α άλογα με χειροκίνητο σασμάν εν έτει 2000+
Πιθανότατα είναι το τελευταίο του είδους του με ατμοσφαιρικό χαρακτήρα. Το μόνο ίσως πόρκυ που είδε το τότε flagship της μισητής Ferrari στα μάτια (και ξαναλέω με χειροκίνητο σασμάν και ανοιχτή οροφή και ΟΧΙ ΣΕ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΟ ΑΡΙΘΜΟ ΑΝΤΙΤΥΠΩΝ, πάρτε κόσμε δηλαδή)
Δηλαδή ένα marbella special είναι ασφαλέστερο ή συμπερφερεται καλύτερα στο όριο; Είναι πιο φιλικό; Δεν πέρνει κλίσεις; ΟΤΙ ΤΙ;
Ή αν έχετε κάποια καλύτερη άποψη για το πως πρέπει να συμπεριφέρεται ένα τέτοιου είδους αυτοκίνητο στείλτε ένα invoice στην Porsche. Είμαι σίγουρος ότι θα σας γράψει εκεί που δεν πιάνει μελάνι.![]()
DaywalkeR (04-12-13), Nick bmwlover (04-12-13), nikos1400 (04-12-13), pilot (04-12-13), playmaker (03-12-13), Thomelef (04-12-13), Vasilis M3 (04-12-13)
DaywalkeR (04-12-13)
Δεν το εβγαλα αχρηστο φιλε μου ουτε το συγκρινα με το μαρμπελα!Με την slr το συγκρινε ο κλαρκσον που εχει οδηγησει στα ορια οτι σουπερκαρ κυκλοφορει και δεν προσκυναει μαρκες και αλογα!Οταν η merc σου δινει ιδιων επιδοσεων αυτοκινητο με περισσοτερη και ελεγχομενη ασφαλεια εσυ για καθημερινη χρηση ποιο θα διαλεξεις δηλαδη;Και βεβαια αν τα διεθετα θα διαλεγα το μερκ για να μπαινω και στα πολλα χωρις να φοβαμαι!Οσο για τα 600 ατμοσφαιρικα απο 200000 κυβικα δεν το θεωρω επιτευγμα φιλε μου συγνωμη κι ολας!Επιτευγμα για μενα ειναι απο τα 2500 κυβικα ατμοσφαιρα 700 και 800 αλογα της F1 ή απο τον 3λιτρο ατμοσφαιρα τα ιδια αλογα λιγα χρονια πριν. Διαβασε λιγο την προιστορια του συγκεκριμενου και τι μυνησεις εχει φαει η πορσε οσο για το αν θα μας γραψει εκει που δεν πιανει μελανι.....4500000 δολλαρια αποζημιωση εδωσε στους προηγουμενους που σκοτωθηκαν. ππσσσσσ φοβερο αμαξι οντως!!![]()
Το είπες ξεκάθαρα...η Mercedes!!! που κανένα της αμάξι δεν απενεργοποιούνται τελείως τα ηλεκτρονικά του και προφανώς και το ελέγχει και κάποιος σχετικά άπειρος οδηγός...
Το Porsche θέλει αυτά που δεν πιάνουν μελάνι για να το πας όριο και χέρια φυσικά...τώρα αν κάποια κουλοΜαρία πήγε και σκοτώθηκε επειδή την είδε οδηγάρα και το αμάξι θα τον πήγαινε μόνο του κακό του κεφαλιού του..θέλουν και αποζημιώσεις μετά...
Δηλαδή στην Ferrari πόσες μηνύσεις έχουν κάνει?![]()
pilot (04-12-13)
η κουλομαρια ΗΤΑΝ επαγγελματιας οδηγος αγωνων δεν ηταν το αμαξι του μπαμπα του..!!! Αυτα πληρωνεις στην μερκ αλλωστε...τα συστηματα και την ασφαλεια. Αν ηθελα πολεμικη μηχανη με ξεσπασματα και χαστουκια για να αισθανομαι ζωντανος αλλα να με κυνηγαει ο χαρος θα επαιρνα το πορσικο ΑΛΛΑ θα το εβαζα στην πιστα οπου δεν υπαρχουν δεντρα. Κανουν και οι εταιρειες λαθη παιδια δεν φταιει παντα ο οδηγος.
Vasilis M3 (04-12-13)
Ναι δεν μίλησα για τον οδηγό του Paul μίλησα για τους άλλους που πήγαν και σκοτώθηκαν και μετά κάνανε μηνύσεις...Προσωπικα δεν θεωρώ το Carrera GT καθημερινό αυτοκίνητο..(ούτε το SLR)
Δυστύχως ή ευτυχώς αυτά τα αμάξια θέλουν @ρχίδι@ για να τα καβαλήσεις και να τα πας όπως πρέπει να πηγαίνουν...
Συμφωνώ απόλυτα για την πίστα![]()
Καλο ειναι οταν λες κατι,να το τσεκαρεις κιολας φιλε μου...Δεν εγινε ετσι ακριβως οπως τα λες...
-Πριν 6-7 χρονια ενας ιδιοκτητης Carrera GT,ο Ben Keaton,πηγε σ'ενα τρακ ντει των Ferrari owner's..Καποια στιγμη πηρε συνοδηγο εναν αλλο υποψηφιο αγοραστη Carrera GT τον Corey Rudl.Πριν την εξοδο των πιτ,ο αλυταρχης κακως δινει αδεια σε μια φερραρι να βγει στην πιστα.Το φερραρι καθυστερει,ο αλυταρχης προσπαθει να την σταματησει και το Carrera GT πηγαινοντας με 145 μιλια(!!!) κανει ελιγμο αποφυγης και πεφτει πανω στον τοιχο,σκοτωνοντας και τους 2 επιβαινοντες...Η χηρα του συνοδηγου κανει μηνυση κατα παντος υπευθυνου και αποζημιωνεται με 4.500.000 δολλαρια ως εξης:49% απο τον οδηγο,41% στην πιστα για ελλειπη ασφαλεια,2% στον οδηγο της Φερραρι και 8% (360.000 δολλαρια)στην Porsche γιατι δεν ειχε PSM(traction control) η GT,παρολο που θεωρουνταν δυστροπη στη συμπεριφορα της.-
Ενα κατακλειδι,κουλομαριες υπαρχουν παντου,ειτε οδηγουν Ε36,ειτε Πορσε...Αλλα και πολυ καλοι οδηγοι,οπως και αγωνιζομενοι,κανουν λαθη μοιραια καμια φορα.Ανθρωποι ειμαστε.Οποιος φοβαται,πεφτει και κοιμαται λεμε στον κυκλο μας!Τ'αυτοκινητα δεν φταινε σχεδον ποτε,οπως δεν φταινε και τα οπλα οταν σκοτωνουν.Καποιος πατησε την σκανδαλη.Τωρα αν το δικαστηριο βγαλει κι ενα ποσοστο αποζημιωσης στον κατασκευαστη,επειδη ειναι πολυ ευαισθητη η σκανδαλη,τι να πουμε?Ειναι το ανθρωπινο προσωπο του νομου για να δικαιωσει αυτον που πονα.
Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....
Bazil Van Sinner (04-12-13), bill_m3 (04-12-13), doctore (04-12-13), fast-enough (05-12-13), Leonidas_E39 (04-12-13), nikos1400 (04-12-13), ntinos (04-12-13), oldcarskickass (04-12-13), pilot (04-12-13), Thomelef (04-12-13), Vasilis M3 (04-12-13)
επιτελους η πιο σωστη απαντηση που ακουσα εδω μεσα...μηνυσεις λεει κ μ@λ@κιες....αμαξι 600+ ηταν κ ηλεκτρονικα θποβοηθηματα να ειχε με 200++ που πηγαιναν οι αμοιροι τι θα κανουν τα ηλεκτρονικα??εχετε δει σε πολλα τετοια αμαξια παθητικη ασφαλεια??η μηπως τα πηγαινουν σε κρασ τεστ??ολη η ευθυνη ειναι στον οδηγο κ κυριως στο δεξι του ποδι...τωρα κ οδηγος αγωνων να ηταν αν στο σημειο που αρχισε να του φευγει ειχει λιγο υγρασια η μια μπανανοφλουδα η εταιρια δεν φταιει...κ αν γλιστρησει στο μπανιο κ πεσεισ μπορει να μεινεις....τι σημαινει οτι οι μπανιερες πρεπει να βγαινουν με μαξιλαρια γυρω γυρω???εχω φιλο που εχει βγαλει ολικη 5 καροτσες σπαζοντας στην 3 ενα χερι μονο....τι σημαινει οτι ειναι σουπερ οδηγαρα κ του φταινε τα αμαξια???απλα το καντηλι του εχει πολυ δυνατη φλογα...![]()
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη BMW2jz : 04-12-13 στις 19:49
Stunt Mike (04-12-13), Thomelef (04-12-13), Vasilis M3 (04-12-13)