
Αρχικό μήνυμα απο
mark e92
Δεν είναι απαραίτητο να μην μπορεί να το "κρατήσει" μπορεί και να θελει μια αλλαγή.
Το ότι θα χάσει το γνώριζε από την ημέρα που τα έσκασε για να το πάρει και χωρίς κρίση ένα αυτοκίνητο των 60000 πχ θα το εδινε περίπου 20000 μετά από 6 χρόνια.
Δεν ειναι ακριβως ετσι για ολους. Προσωπικα οταν πηρα το ε90 το 2009, με 50% μειωμενα τελη ταξινομησης, μου βγηκε 17000, αυτοκινητο τριετιας και το πηρα ακριβως ετσι οπως το ηθελα (navi, xenon, ηλιοροφη, δερμα κ.α) γιατι δεν ειχα σκοπο να το πουλησω για τα επομενα δεκα χρονια αφου θα καλυπτε τις οικογενειακες και οδηγικες μου αναγκες. Τα παγια εξοδα του μου φαινοντουσαν πολυ λογικα τοτε και προχωρησα στην αγορα του αν και ειχε 128.000 χλμ. Ειχα υπολογισει ακομη και τα αναλωσιμα που θα χρειαζοταν μεχρι τα 300.000 χλμ που θα τοκρατουσα. Ηξερα πως ουτως ή άλλως θα το εδινα 60-70% κατω οταν ερχοταν αυτη η ωρα. Δεν ειχα υπολογισει ομως πως καθε χρονο θα αναγκαζομουν να δινω σε τελη το 10% τις αρχικης μου επενδυσης με αποτελεσμα στα 10 χρονια να το ξαναπληρωσω.

Αρχικό μήνυμα απο
Vassilis ///M
Τελευταία ευκαιρία:
Ξέρει κάποιος εδώ μέσα διεκπεραιωτή έμπιστο να μπορέσω να έρθω σε επαφή μαζί του????
Μιλάω πάντα για υποκυβισμό κινητήρα....

Μην μπλεξεις με τετοιες καταστασεις. Θα το μετανοιωσεις οταν θα γινει κατι ασχημο και θα τρεχεις για μια ζωη.
Το ε90 που εδωσα ειναι diesel και αυτη τη στιγμη για το κρατος ειναι 1800 κυβικα (αν και ποτε η bmw δεν εχει βγαλει τετοιον πετρελειοκινητηρα). Αν με ρωτησεις αν το θελω πισω τωρα, απαλλαγμενο απο τελη κλπ, θα σου απαντησω ΟΧΙ. Προτιμω το ταπεινο κουβαδακι που εχω και το κυκλοφορω ΝΟΜΙΜΑ παντου!
Sent from my GT-P5110 using Tapatalk 4
Ανδρών επιφανών πάσα γη τάφος