Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 2308

Θέμα: τέλη κυκλοφορίας - έκτακτη εισφορά - κατάθεση πινακίδων ΙΙ

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    05-02-10
    Περιοχή
    Γερακας
    Μηνύματα
    5.944
    Thanked
    12384
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Από τα ολότελα, καλή και η παναγιώταινα ...
    Τι αλλάζει στην κατάθεση πινακίδων

    Του Σπύρου Δημητρέλη

    Αλλάζει εντός του 2014 το σύστημα για την δήλωση και την άρση ακινησίας των αυτοκινήτων. Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες του Capital.gr το νέο σύστημα θα δίνει τη δυνατότητα στους φορολογούμενους να κυκλοφορούν το όχημά τους για λιγότερους από δώδεκα μήνες και να επιβαρύνονται μόνο για τους μήνες που απομένουν έως το τέλος του έτους.

    Για παράδειγμα, ένας φορολογούμενος που έχει στην κατοχή του ένα αυτοκίνητο 3.200 κυβικών εκατοστών θα πρέπει με το σημερινό σύστημα να καταβάλει ετήσια τέλη κυκλοφορίας ύψους 1.000 ευρώ. Για να γλιτώσει το τέλος θα πρέπει έως το τέλος Δεκεμβρίου του προηγούμενου έτους να υποβάλει δήλωση ακινησίας του οχήματος στην εφορία και να καταθέσει τις πινακίδες κυκλοφορίας. Στην περίπτωση που εντός του επόμενου έτους θελήσει να θέσει και πάλι το όχημα σε κίνηση και να παραλάβει τις πινακίδες κυκλοφορίας, τότε υποχρεώνεται να καταβάλει το σύνολο των τελών κυκλοφορίας που αναλογούν στο έτος. Θα πρέπει δηλαδή, ακόμη και αν παραλάβει ο οδηγός τις πινακίδες το Δεκέμβριο, να πληρώσει το σύνολο του τέλους, δηλαδή 1.000 ευρώ.

    Το σύστημα αυτό αλλάζει. Ο φορολογούμενος του παραπάνω παραδείγματος εφόσον παραλάβει τις πινακίδες τον Ιούνιο θα κληθεί να πληρώσει τέλος κυκλοφορίας για τους επτά μήνες που απομένουν έως το τέλος του έτους, δηλαδή τα 7/12 των 1.000 ευρώ (583,33 ευρώ). Αντίστοιχα αν παραλάβει τις πινακίδες κυκλοφορίας τον Ιούλιο θα κληθεί να πληρώσει 500 ευρώ και αν τις παραλάβει τον Οκτώβριο θα πληρώσει τέλος 300 ευρώ.

    Το αίτημα εκπροσώπων του κλάδου αυτοκινήτου ήταν να δοθεί η δυνατότητα στους φορολογούμενους να πληρώνουν τέλος κυκλοφορίας μόνο για όσους μήνες επιθυμούν και όχι υποχρεωτικά έως το τέλος του έτους. Για παράδειγμα, το αίτημα ήταν να μπορούσε ο φορολογούμενος να παραλαμβάνει τις πινακίδες κυκλοφορίας το Μάιο και να τις καταθέτει και πάλι το Σεπτέμβριο, πληρώνοντας μόνο για πέντε μήνες και όχι για οκτώ όπως προβλέπει το τελικό σχέδιο του υπουργείου Οικονομικών.

    Το αίτημα αυτό, ωστόσο, απορρίπτεται καθώς εκτιμήθηκε ότι θα μειώσει κατά πολύ τα έσοδα από τα τέλη κυκλοφορίας κυρίως των οχημάτων μεγάλης αξίας και κυβισμού. Με το νέο σύστημα θα ελαφρυνθούν όσοι επιθυμούν να κυκλοφορούν το ΙΧ τους μόνο για το μισό χρόνο, ενώ θα ομαλοποιηθεί και η πώληση νέων ΙΧ καθώς τους δυο τελευταίους μήνες του έτους ουσιαστικά οι πωλήσεις πάγωναν. Οι αγοραστές δεν ήθελαν να επιβαρυνθούν τα τέλη κυκλοφορίας όλου του έτους ενώ θα κυκλοφορούσαν μόνο για δυο μήνες.


    Πηγή:www.capital.gr
    θελω να ελπίζω ότι θα υπολογίζεται αναλογα και το τεκμήριο χρήσης ...
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη PANOS-E60 : 27-11-13 στις 14:20

  2. The Following User Says Thank You to PANOS-E60 For This Useful Post:

    Bazil Van Sinner (27-11-13)

  3. #2
    Εγγραφή
    19-11-12
    Μηνύματα
    2.007
    Thanked
    2274
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο PANOS-E60 Εμφάνιση μηνυμάτων
    θελω να ελπίζω ότι θα υπολογίζεται αναλογα και το τεκμήριο χρήσης ...
    Το τεκμήριο χρήσης ήδη υπολογίζεται αναλογικά .

    Τα τέλη ήταν η απάτη.

  4. #3
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    98
    Μηνύματα
    1.575
    Thanked
    2228
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο friendgr Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το τεκμήριο χρήσης ήδη υπολογίζεται αναλογικά .

    Τα τέλη είναι η απάτη.
    fixed
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 850CSI Εμφάνιση μηνυμάτων
    αληθινο ρινγκ ειναι η εγνατια καβαλας
    Out for all that I can get

  5. #4
    Εγγραφή
    18-01-12
    Μηνύματα
    330
    Thanked
    346
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    παιδια συγνωμη αλλα μιλατε για καταθεση πινακιδων απο ολους κλπ, και μου φαινεται πως ξεχνατε το γεγονος οτι το αυτοκινητο πανω απο ολα ειναι εργαλειο.υπαρχουν πολλοι των οποιων οι υποχρεωσεις δεν τους επιτρεπουν να μην εχουν διαθεσιμο οχημα, ειτε αυτο το επιβαλει η δουλεια τους ,ειτε αλλες υποχρεωσεις τους.ναι για μας το αυτοκινητο ειναι και το παιχνιδι μας σε ενα βαθμο αλλα για την πλειονοτητα ειναι απλα ενα αντικειμενο που τους εξυπηρετει καποια αναγκη,και εφοσον ειναι<2000κ.ε. δεν βρισκουν και λογο να το ξεφορτωθουν(καταθεση πινακιδων).επιπλεον και για οχηματα >2000κ.ε. καποιος που εχει υπολογισει με τα νεα δεδομενα το κοστος χρησης αντιθετως μπορει να χαιρεται κιολας που αγοραζει κατι φθηνα και να το απολαμβανει.ΝΑΙ τα τελη και ειδικα ο φορος πολυτελειας ειναι εξωφρενικα ψηλα, αλλα προσωπικα δεν βρισκω νοημα να κρατω ενα αυτοκινητο κλεισμενο σε ενα γκαραζ(που δεν ειναι συλλεκτικο π.χ. csl αλλα μοντελο ευρειας παραγωγης) με μονη ελπιδα να αλλαξει η φορολογια, παρα μονο αν ειναι 2ο-3ο αυτοκινητο και ενδεχομενως να το κινουσα σπανια ουτως η αλλως.πιστευω πως με την φθινουσα πορεια της αξιας του αυτοκινητου η πωληση για καποιον που δυσκολευεται πολυ ειναι η μονη λυση.

    υ.γπροσωπικα σκεφτεται ηδη ο πατερας μου να ξεφορτωθουμε το 320(που δεν το χουμε καλα καλα χρονο)οχι γιατι δεν μπορουμε να το κρατησουμε αλλα κυριως λογω της ηλιθιας φορολογησης.+το οτι το πηραμε μτχ 12/2012 και γεναρη ανακοινωσαν τον φ.π.παλι καλα που ειναι 5αετιας...αλλα να καταθεσουμε πινακιδες δεν νομιζω πως ειναι επιλογη.φιλικα παντα και μακαρι να φτιαξει αυτη η κατασταση γιατι οδευουμε προς το απροχωρητο(γενικοτερα περα απο τελη κλπ).

  6. The Following 5 Users Say Thank You to Loukas For This Useful Post:

    Bazil Van Sinner (27-11-13), hades7 (27-11-13), katrin_bmw (27-11-13), katsaraios (27-11-13), PANOS-E60 (27-11-13)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP