scania124 (17-11-13)
Έλα ρε συ είχε φάει και 12μηνο αν θυμάμαι BAN τη σεζόν 94 - 95 ή 95 - 96 λόγω μιας διάταξης που ουσιαστικά παρέκαμπτε το turbo restrictor.
Αν μπεις σε BMW με κάτοχο ψείρα και σε BMW με κάτοχο πάρταλο να δεις άλλος πλανήτης.
Πολλά μπορούν να ειπωθούν για την toyota αλλά όχι για το after sales και για τις ανακλήσεις της. Ακόμα και για τις εδώ αντιπροσωπείες, αντίθετα με τα BMW.
Ανάλογα τα κυβικά παίζει να κάνουνκαι τα ίδια.(αλλά κατάλαβα τι εννοείς)
Το θυμαμαι και πολυ καλα μαλιστα!!!
Ηταν την εποχη που περιμεναμε σαν μικρα παιδια ολη την χρονια να ερθει το Ακροπολις, κατασκηνωναμε τριημερα στα βουνα και παρακολουθουσαμε τις ειδικες εκει που ειχε την περισσοτερη σκονη!!!
Την σεζον 95-96 που τους εριξε η FIA ενα χρονο μπαν υπολογιζοντας οτι η Toyota θα κανει εφεση και σε δευτερο βαθμο θα ακυρωναν την ποινη!!!
Στα μπιχλιμπιδια τους ομως οι τογιοτεοι, ουτε εφεση ουτε τιποτα, ενα χρονο, μαλιστα ενα χρονο θα μεινουμε εξω και τραβαγανε τις τριχες τους στη FIA....
Το ολο θεμα ομως δεν ηταν ξεκαρφωτο, ηταν δακτυλος της lancia και συνεχεια του επεισοδιου που ειχε γινει την σεζον 94-95 τον προηγουμενο χρονο.
Την σεζον 94-95 ειχε μπει περιοριστης (εαν θυμαμαι καλα 38mm αντι για 40mm) στο στομιο του τουρμπο, την lancia την ειχαν τραβηξει βιντεο που πριν το παρκ φερμε αλλαζαν το 40 που ετρεχαν ολη την ημερα με 38 και ανελαβε η toyota να το δωσει στους αγωνοδικες.
Φυσικα η lancia δεν τιμωρηθηκε ποτε για αυτο το αποδεδειγμενο συμβαν (παντα......δεν τιμωρουνται οι Ιταλοι στον μηχανοκινητο αθλητισμο) και φροντισε να ανταποδωσει τον επομενο χρονο σε μια αμφιλεγομενη παρατυπια της Toyota.
Σεβασμος στην lancia και στα παγκοσμια πρωταθληματα της την περιοδο του Group A, με το ιδιο ομως αυτοκινητο για δεκα χρονια, οταν η toyota στον βωμο των πωλησεων καθε δυο το πολυ τρια χρονια εβαζε το καινουργιο μοντελο, με αποτελεσμα μολις ολοκληρωνοταν η εξελιξη και ηταν ετοιμο να παρει τιτλο να το αντικαθιστουν με το νεο!!!
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη alexm : 17-11-13 στις 22:00