Με 60κ που πωλούνται, δεν βρίσκω λόγο για να κάνει κάποιος μια τέτοια αγορά και να μπει σε διαδικασία για τέτοιες επεμβασεις.
Το αμάξι είναι είτε για Κύπρο, είτε για Αγγλία.
Με 60κ που πωλούνται, δεν βρίσκω λόγο για να κάνει κάποιος μια τέτοια αγορά και να μπει σε διαδικασία για τέτοιες επεμβασεις.
Το αμάξι είναι είτε για Κύπρο, είτε για Αγγλία.
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
BILL007 (17-11-13)
Είτε για Ινδία![]()
Για τα Μ3 CSL right hand UK:
και δείτε και αυτό τώραThere were 422 UK M3 CSL's. Most were silver grey, the remainder in sapphire black. A number have been crunched, so think that those left probably number 360 or thereabouts.
https://www.howmanyleft.co.uk/vehicle/bmw_m3_csl
2013 Q2 254!Δηλαδή καμία 170αρία τα έφαγε η πρέσα???
Επίσης δεν ξέρω αν έχει ποσταριστεί και αυτό το λινκ που ειναι πολύ ενδιαφέρον https://www.bmwmregistry.com/model_faq.php?id=19![]()
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη BILL007 : 17-11-13 στις 17:32
Bazil Van Sinner (21-11-13), chief (17-11-13), doctore (17-11-13), steliosm46 (27-11-13)
Για πολλους και διαφορους λογους, οι Αγγλοι αντι να τα πουλανε, τους συμφερει να τα δινουν σε εξαρτηματα.
Μαλακες ειναι.
Εγω δεν θα εκανα ποτε κατι τετοιο στο αμαξι μου εστω και αν ηξερα οτι θα εβγαζα τα διπλά μετα απο τετοια πραξη.
Φυσικα εκει γινονται πολλα.
Πωλησεις, νομιμες εξαγωγες, εξαγωγες αυτοκινητων που παρουσιαζονται σαν κλοπες, εικονικα ατυχηματα για αποζημιωσεις απο ασφαλιστικες και πολλα αλλα.
M3 CSL
BILL007 (17-11-13)
με βαση το πολυ ωραιο θεμα αυτο..θα ηθελα να πω δυο κουβεντες...
σαν κατοχος m3 3.5 χρονια και ευτυχης συνοδηγος σε ενα csl μια γρηγορη βολτα..χωρις να εχω οδηγησει ομως..επιτρεψτε μ να πω....
-για αρχη το csl δεν μου φανηκε τρελλα πιο γρηγορο...ναι μπορει να ριχνει πχ..μια κολονα στο 0-400...αλλα μονο στο τερμα πανω σημειο του στροφομετρου φαινεται αυτη η διαφορα...
-το πατημα του csl ναι ειναι σαφως ανωτερο...αλλα δεν πιστευω οτι γινεται τοσο πολυ απο το βαρος...εξαλλου 1380 κιλα αμαξι δεν το λες και ελαφρυ...θα λεγα οτι η αναρτηση του ειναι σαφεστατα πολυ πιο μελετημενη για στριψιμο...και αμα θα θελα να μιλησω με νουμερα..θα λεγα +25% καλυτερο μπροστα και +60% καλυτερο πισω....χανοντας ομως τον παιχνιδιαρικο-φλυαρο χαρακτηρα του m3...το χω ξαναπει πολλες φορες και θα το πω αλλη μια..το m3 ακομα και οταν γυρναγε ειχε παρα πολυ ακομα...απο στριψιμο...απλα επρεπε να το εμπιστευτεις και να μην αφησεις καθολου....ετσι δουλευε....
-τωρα σαν εσωτερικο κτλ κτλ...ναι ξενερωσα....γιατι ουτε γυμνο ηταν..αλλα ουτε και μπορουσε να το αντεξεις σε ταξιδι...που ακουστηκε να μην μπορεις να βαλεις το χερι σου στην πορτα να κρατηθει....γιατι στο csl δεν γινεται....απαραδεκτο κατ εμε.....
τωρα αν μπορει να γινει ενα αμαξι m3....csl..σαφως και γινεται αρκει να ξοδεψεις εργατοωρες..να ρυθμισεις αναρτησεις-ελαφρωσεις απο σωστα σημεια και μονο...και σαφως θα γινει πολυ πιο απροβλεπτο απο το εργοστασιο...υπαρχουν ενα καρο βιντεακια στο youtube που το αποδεικνυουν αυτο εξαλλου....με πρωτο παραδειγμα το 7.35 ενος τυπα στο ring...βαλτε το..να σας φυγει η μαγκια...και βασικα να δειτε οτι γινεται χωρις πολλα πολλα..
απο κει και επειτα...δυστυχως θα συμφωνησω με το αγγλικο evo..οτι το csl ηταν ενα "overpriced but flawed m3"....το οποιο δουλευε υπο συνθηκες (λογω ελαστικων)...και που δεν ηταν τοσο καλυτερο σαν αμαξι οσο η τιμη του θα δικαιολογουσε....
ελα ομως που ειναι και εκεινος ο ηχος που σε κανει να τα ξεχνας ολα....τεσπα..
chrisgiapz3 (18-07-15), EVERGET (19-07-15), paganis (18-07-15), vagmag (20-07-15), Vasilis M3 (26-07-15)
chrisgiapz3 (11-08-15), EVERGET (20-07-15), nik200 (20-07-15), pilot (20-07-15), VanVIC (20-07-15), Vasilis M3 (26-07-15)
''δυστυχώς'' 32'' είναι χαοτική διαφορά..βέβαια ας μην ξεχνάμε και το τεράστιο πλεονέκτημα του CSL, τα λάστιχα! Βέβαια δεν πιστεύω να έριχνε πάνω απο 10'' το μιτρίο με ίδια λάστιχα τον χρόνο του...
Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.
chrisgiapz3 (11-08-15), doctore (20-07-15)
Καλησπερα,
Το τι αισθηση αφηνει στον καθένα απο εμας ενα αμαξι, ειναι υποκειμενικό θεμα και παρόλο που διαφωνώ με τον Νικο, η αποψη του μου ειναι σεβαστή.
Διαφωνω επισης και στο θεμα που γραφει για τα λαστιχα οπως και για το θεμα της τιμής. Ομως δεν εχει σημασία.
Θα σταθω όμως σε αυτό που έχει γραψει γιατι μάλλον καποια λάθος εντύπωση του έχουν δωσει καποια βιντεος.
Το θεμα μας εδω ειναι οι διαφορές του CSL με το Μ3Ε46 ή οι διαφορές του CSL με ενα αγωνιστικό αμαξι ?
Γιατι το αμαξι του Ντενιζ, ειναι αγωνιστικό ή κατι αλλο το οποιο δεν έχει σχεση με αμαξι που μπορει να κανει εστω και μια βασικη καθημερινή μετακινηση.
Ειναι ενα Μ3 με ραμενο σασι, με custom made αναρτηση, με 18 κιλα ελατηρια πισω - 16 κιλα μπροστα, γυμνό εντελώς, με μια τετραδα 265/35/18 Dunlop Direzza 03G και με Roll Cage το οποίο κρατα όλο το αμαξι δεμενο.
Αυτό το αμαξι Νικο, δεν ειναι αμαξι χωρις "πολλα πολλα..." οπως γραφεις αλλα ενα αμαξι που δεν ειναι για να συγκρινεται ουτε με CSL, αλλα ουτε και με οτιδηποτε αλλο αυτοκινητο παραγωγης.
Εδω κανει καλυτερο χρονο και απο Lexus LFA, απο Gallardo Superleggera, απο 997 GT3 και απο πολλα αλλα. Τι παει να πει αυτο. Οτι χωρις "πολλα πολλα" εγινε αμαξι και κανει το 997 GT3 να φαίνεται overpriced ?
Δεν σημαινει κατι ο χρονος φιλε. Ειναι ενα αμαξι ραμενο, με roll cage και κανει οτι μπορει να κανει και ενα Χοντα Σιβικ αγωνιστικό. Τιποτα περισοτερο και τιποτα λιγοτερο.
![]()
M3 CSL
BILL007 (24-07-15), chrisgiapz3 (11-08-15), Christos 330 (24-07-15), m3e36 (24-07-15), nik200 (22-08-15), pilot (23-07-15), steliosm46 (23-07-15), Thomelef (23-07-15), Vasilis M3 (26-07-15)