Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 64

Θέμα: BMW i3 !!!

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Νεο Ηρακλειο, Αθηνα
    Μηνύματα
    685
    Thanked
    565
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    εμφανισιακα ειναι κακασχημο.

    ειναι σιγουρα η τεχνολογια του μελλοντος, γιατι στο παρον με 36000¤ που κοστιζει ειναι αδυνατο να κανεις αποσβεση σε σχεση με καποιο συμβατικο αντιστοιχων επιδοσεων και διαστασεων .

    Πολυ σημαντικο και το κοστος των μπαταριων, γιατι αμα θες 5000¤ ανα 5 χρονια ειναι προβλημα. Καποια υβριδικα της honda παρουσιασαν προβλημα στις μπαταριες και το κοστος αν θυμαμαι καλα ειναι 3500¤+φπα με εγγυηση για 160.000χλμ για να εχουμε μια ιδεα για το μεγεθος.


    Επισης ειναι πολυ ενδιαφερον να μαθουμε τι ισχυει βασει νομου για την αδεια-ταξινομηση αυτων των οχηματων. Εφοσον ειναι αμιγως ηλεκτρικο τι γραφει στην αδεια κυκλοφοριας? Θυμαμαι σε καποιο τεστ για ηλεκτρικο σκουτερακι το ταξινομουσαν σαν 50αρι γιατι υπηρχε κενο στο νομο. Το κοστος των τελων κυκλοφοριας και της ασφαλειας ειναι σημαντικο εσοδο για το κρατος (γκρρρρρ) και δε θα τα αφησει ετσι φανταζομαι
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Dimzan : 17-11-13 στις 16:16

  2. The Following 2 Users Say Thank You to Dimzan For This Useful Post:

    aristent (17-11-13), gant (21-11-13)

  3. #2
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    98
    Μηνύματα
    1.575
    Thanked
    2228
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Dimzan Εμφάνιση μηνυμάτων
    εμφανισιακα ειναι κακασχημο.

    ειναι σιγουρα η τεχνολογια του μελλοντος, γιατι στο παρον με 36000¤ που κοστιζει ειναι αδυνατο να κανεις αποσβεση σε σχεση με καποιο συμβατικο αντιστοιχων επιδοσεων και διαστασεων .

    Πολυ σημαντικο και το κοστος των μπαταριων, γιατι αμα θες 5000¤ ανα 5 χρονια ειναι προβλημα. Καποια υβριδικα της honda παρουσιασαν προβλημα στις μπαταριες και το κοστος αν θυμαμαι καλα ειναι 3500¤+φπα με εγγυηση για 160.000χλμ για να εχουμε μια ιδεα για το μεγεθος.


    Επισης ειναι πολυ ενδιαφερον να μαθουμε τι ισχυει βασει νομου για την αδεια-ταξινομηση αυτων των οχηματων. Εφοσον ειναι αμιγως ηλεκτρικο τι γραφει στην αδεια κυκλοφοριας? Θυμαμαι σε καποιο τεστ για ηλεκτρικο σκουτερακι το ταξινομουσαν σαν 50αρι γιατι υπηρχε κενο στο νομο. Το κοστος των τελων κυκλοφοριας και της ασφαλειας ειναι σημαντικο εσοδο για το κρατος (γκρρρρρ) και δε θα τα αφησει ετσι φανταζομαι

    Γιατί να είναι πρόβλημα τα 5000¤ ανά πενταετία;
    Μια χαρά είναι μη σου πω και λίγα.
    Αν βάλεις κάτω ένα αντίστοιχης ιπποδύναμης αμάξι με βενζίνες τέλη και συντήρηση βγαίνουν αρκετά παραπάνω.

    Και μιλάμε όχι για χρήση garage queen το πήρα να το βλέπω αλλά για άτομα που όντως χρειάζονται αρκετές μετακινήσεις δλδ καμιά 15 - 20.000 χλμ το χρόνο. Γιατί προσωπικά πιστεύω ότι αν κάνεις λιγότερα χλμ τον χρόνο δεν συμφέρει να έχεις γενικά αυτοκίνητο (αν το βλέπεις από την οικονομική σκοπιά)
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 850CSI Εμφάνιση μηνυμάτων
    αληθινο ρινγκ ειναι η εγνατια καβαλας
    Out for all that I can get

  4. #3
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Νεο Ηρακλειο, Αθηνα
    Μηνύματα
    685
    Thanked
    565
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο oldcarskickass Εμφάνιση μηνυμάτων
    Γιατί να είναι πρόβλημα τα 5000¤ ανά πενταετία;
    Μια χαρά είναι μη σου πω και λίγα.
    Αν βάλεις κάτω ένα αντίστοιχης ιπποδύναμης αμάξι με βενζίνες τέλη και συντήρηση βγαίνουν αρκετά παραπάνω.

    Και μιλάμε όχι για χρήση garage queen το πήρα να το βλέπω αλλά για άτομα που όντως χρειάζονται αρκετές μετακινήσεις δλδ καμιά 15 - 20.000 χλμ το χρόνο. Γιατί προσωπικά πιστεύω ότι αν κάνεις λιγότερα χλμ τον χρόνο δεν συμφέρει να έχεις γενικά αυτοκίνητο (αν το βλέπεις από την οικονομική σκοπιά)
    Εν μερει συμφωνω οτι το κοστος του αυτοκινητου πλεον ειναι τεραστιο , αλλα σκεψου οτι καποιοι δεν εχουν να μετακινηθουν διαφορετικα γτι δε μενουν σε μεγαλουπολεις οπως εμεις.

    Και ναι, τα 5000¤ ή οσα θα χρεωνει η bmw τελοσπαντως ειναι αξιομνημονευτο ποσο.

    Το κοστος κατασκευης ενος τετοιου οχηματος ειναι αστειο, και οι τεχνολογιες που χρησιμοποιει προπολεμικες. Για αυτο θεωρω οτι ακομα τα 36χιλιαρικα ειναι πολλα, απλα σε αυτα τα 36 κρυβεται το R&D για την κατηγορια αυτη των οχηματων γενικα.

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP