Ανακληση..ε και?
Δες ποσα χοντρα θεματα εχει η BMW και δεν εγινε ποτε ανακληση..
Ανακληση..ε και?
Δες ποσα χοντρα θεματα εχει η BMW και δεν εγινε ποτε ανακληση..
BILL007 (17-11-13), chief (17-11-13), Konstantinos E60 (17-11-13), Leonidas_E39 (17-11-13), Moufas E46 (17-11-13), nikos1400 (17-11-13), oldcarskickass (17-11-13), Ptboul (21-11-13), turbodog (17-11-13)
δεν το'χω ψαξει σε βαθος το θεμα, αλλα η Toyota ειναι σοβαροτατη εταιρια, με τη δικη της ιστορια.
οι ανακλησεις δειχνουν και επαγγελματισμο. θελει @@ να κανεις ανακληση χιλιαδων αυτοκινητων τη φορα, δειχνει και ενδιαφερον για το after sales.
και αν το σκεφτουμε, ΚΑΙ με το motorsport εχει ασχοληθει.
στο μυαλο μου ερχονται corolla celica rally cars. supra, μεγαλη επιτυχια με τον τροπο της ακομα και σημερα που εχει τελειωει προ πολλου η παραγωγη.
και παρολο που νομιζω οτι εχουν ακριβυνει αναλογικα τα αυτοκινητα της, και ειναι (τα "καθημερινα" τουλαχιστον) λιγο "αχρωμα/αοσμα",
ειναι ακομα διαβοητα για την αξιοπισιτα τους.
εγω δε βλεπω κατι κακο που μπορει να ερθει απο τη συνεργασια, αν σκεφτουμε και τα βηματα των τελευταιων ετων που εχει κανει ηδη μονη της η πεμβε.
joseph (17-11-13), Konstantinos E60 (17-11-13), Nick bmwlover (03-12-13), Ptboul (18-11-13)
Η Toyota όντως άφησε εποχή με το άλυτο μυστηριο-κλεψιά στα turbo του wrc με την αλλαγή διατομής της εισαγωγής κατα την διάρκεια του αγώνα....
Και μιας και μιλάμε για αγώνες ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ Ιαπωνέζικη ομάδα αγώνων δεν κέρδισε πρωταθλήματα χωρίς να έχουν Ευρωπαϊκή καθοδήγηση(McLaren-Honda, Toyota Team Europe, Subaru Prodrive, Mitsubishi Ralliart κλπ.).
Όσο για τις ανακλήσεις θα προτιμούσα να μην κόλλαγε το γκάζι και να πιάνουν τα φρένα από το να μην το ξέρω και να με κλαίνε οι δικοί μου.Στην τελευταία συνεργασία της με την Subaru για το GT86, κινητήρα και μετάδοση έδωσε η Subaru...Γράφει Toyota είναι Subaru όπως παλία έπαιρνες Hyundai με κινητήρα Mitsubishi...Όσο για την αξιοπιστία τους τουλάχιστον τα μοτερ είναι βράχοι γιατί αποτελούν εξέλιξη αντιγραφής άλλων εταιριών το vvt αντιγραφή και εξέλιξη κινητήρα της Alfa Romeo δεκαετίας 80!!.
nikos1400 (17-11-13), tasos.kamv (17-11-13)
Το θέμα είναι ότι πολλές ήταν σιωπηλές ανακλήσεις-δωρεάν αντικαταστάσεις τις οποίες γνώριζαν οι αντιπροσωπίες αλλά κατα κύριο λόγο εν Ελλάδι ποτε δεν μάθαιναν οι καλοπληρωτές πελάτες. Αντιθέτως πολλά λαμόγια των αντ/πειων-συνεργείων μέσω των αντικαταστάσεων φτιάξανε τα δικα τους bimmerακια. Δυστυχώς στην Ελλάδα επιπλέουν οι σε εισαγωγικά "επαγγελματίες" πρωην κατσαπλιάδες
tasos.kamv (17-11-13)
Σαν πρωην κάτοχος Toyota........
Η Toyota εχει τα αρ@@@ια και βγαζει ανακλήσεις......η BMW? ?????????
Ενταξει δεν λεω εβγαλε τους πολλαπλασιαστες.......κολωνε τιμονιου??? Μπεκ???? Σκουριασμενα καθίσματα? ????? Nox???? Lamba???? Maf????
Οσο για το οτι ειναι η εταιρία με τις περισσότερες ανακλήσεις πιστεύω οτι οφείλεται στο οτι πουλαει εκατομμύρια αυτοκινητα, και ειναι απο τους λιγους που το κάνει.
Αν και πιστευω για τα παραπάνω φταίει η bosch.
Ζητω η denzo! !!!
alexm (17-11-13), aristent (17-11-13), BILL007 (17-11-13), individual (03-12-13), joseph (17-11-13), Kazakos Garage (17-11-13), Konstantinos E60 (17-11-13), Nick bmwlover (03-12-13), oldcarskickass (17-11-13), Ptboul (18-11-13)
Στην τελευταία συνεργασία της με την Subaru για το GT86, κινητήρα και μετάδοση έδωσε η Subaru...Γράφει Toyota είναι Subaru όπως παλία έπαιρνες Hyundai με κινητήρα Mitsubishi...
Μην ξεχνατε οτι η subaru ειναι πλεον της Toyota. Γι αυτο το ae86 φτιάχτηκε στο εργοστάσιο της subaru.
oldcarskickass (17-11-13), Ptboul (18-11-13)