Σελίδα 2 από 9 ΠρώτηΠρώτη 1234 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 11 έως 20 από 83

Θέμα: Σασμάν 6άρι 330 - Μ3

  1. #11
    Εγγραφή
    07-04-11
    Περιοχή
    ΙΩΑΝΝΙΝΑ
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    3.295
    Thanked
    4216
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο BILL007 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εδώ γίνεται να κουμπώσει 6άρι σασμάν σε Μ43...Στο βλαβητρόνικ δεν θα κουμπώσει?
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο BILL007 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Και εγώ πιστεύω ότι ακόμα και στο 1600άρι μια 6ή λείπει... Έτσι και αλλιώς μιλάμε για μια οverdrive ταχύτητα. Για ταξίδια ειδικά αμα πας με 140 σταθερά είναι βλακεία να είσαι 4κ.
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο toubas Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ανάλογος τι εχεις σκεφτει vassili
    Για ριξε καμια ιδεα ....
    Απο e90/e92 6ταχυτο μπαινει κουτα φυσικα με κοψιμο του αξονα
    Εχει γινει σε e46 valvetronic εδω και αρκετο καιρο...

    Απλώς σκεφτόμουν αν έβρισκα κάποιο καλό σε προσυτή τιμή γιατί να μην το τσιμπίσω απο τώρα...
    Και πες πως βρίσκω είτε απο 330 είτε απο Μ3 γιατί να το έχω να κάθεται στην αποθήκη και να μην το βάλω πάνω με τη μία και να μου μείνει μόνο το μοτέρ μετά...

  2. The Following User Says Thank You to Vassilis ///M For This Useful Post:

    HLIAS - E36 (16-12-15)

  3. #12
    Εγγραφή
    07-04-11
    Περιοχή
    ΙΩΑΝΝΙΝΑ
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    3.295
    Thanked
    4216
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Kostas Maras Εμφάνιση μηνυμάτων
    Βασίλη έχει λίγο μπέρδεμα με τον επιλογεα......δηλαδή το κοψε ραψε θα γίνει έτσι κι αλλιώς λόγω μακρυτερης βάσης που μπαίνει ο λεβιες!
    Για ποιό λόγο να κόψω την βάση...
    αφού το σασμάν δεν κάθεται κουτί στα Ε46άρια????

    Εφόσον το 6ταχυτο σασμάν θα μετατοπιστεί και θα έρθει πιό πίσω γιατί να μην κουμπώσει και ο εκάστοτε κεντρικός αφού θα είναι απο το ανάλογο μοντέλο...

  4. #13
    Εγγραφή
    05-01-10
    Περιοχή
    Ναουσα
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    4.110
    Thanked
    2483
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Αλλο καβούκι 4cyl διαφορετικό καβούκι
    Το 6cyl

  5. #14
    Εγγραφή
    08-08-10
    Περιοχή
    Α.Ηλιουπολη
    Μηνύματα
    9.952
    Thanked
    27412
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Το σκέφτομαι κ εγώ,, Στό δικό μου δλδ κουμπωνει μια χαρά; Μιλάμε για 6cylinder μοτέρ
    Βάλε βγάλε δλδ χωρίς καμια μόντα;;



    ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΡΟΛΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΕΟΥΣ


    Current World Population Clock

    U.S.National Debt Clock



    Always we need a ballance between the car and the woman as a perfect man dream!

  6. #15
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    1.540
    Thanked
    1946
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Vassilis ///M Εμφάνιση μηνυμάτων
    Για ποιό λόγο να κόψω την βάση...
    αφού το σασμάν δεν κάθεται κουτί στα Ε46άρια????

    Εφόσον το 6ταχυτο σασμάν θα μετατοπιστεί και θα έρθει πιό πίσω γιατί να μην κουμπώσει και ο εκάστοτε κεντρικός αφού θα είναι απο το ανάλογο μοντέλο...
    έχω την εντύπωση πως το μόνο 6άρι που μπορείς να βάλεις είναι από n42/n46 μεταγενέστερα. πάντα χωρίς μετατροπές.

    E46 n42 με 6άρι δεν έβγαινε οπότε δεν υπάρχει κεντρικός έτοιμος. εκτός αν από τύχη κάνει από το εξακύλινδρο, δηλαδή το 6άρι από Μ54 να έχει το ίδιο μήκος με 6αρι από Ν42 και να κάθεται στις ίδιες βάσεις

  7. #16
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    1.540
    Thanked
    1946
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο A8hnaios Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το σκέφτομαι κ εγώ,, Στό δικό μου δλδ κουμπωνει μια χαρά; Μιλάμε για 6cylinder μοτέρ
    Βάλε βγάλε δλδ χωρίς καμια μόντα;;
    αν έχεις εξακύλινδρο βάζεις σασμάν κεντρικό από 330 ή Μ3.
    εγώ στο Ε39 έβαλα από Μ3.

  8. The Following User Says Thank You to stefm5 For This Useful Post:

    Vassilis ///M (15-11-13)

  9. #17
    Εγγραφή
    08-08-10
    Περιοχή
    Α.Ηλιουπολη
    Μηνύματα
    9.952
    Thanked
    27412
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Ποιές οι διαφορές των 2;;



    ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΡΟΛΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΕΟΥΣ


    Current World Population Clock

    U.S.National Debt Clock



    Always we need a ballance between the car and the woman as a perfect man dream!

  10. #18
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    1.540
    Thanked
    1946
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    zf του 330, getrag του Μ3,Μ5
    διαφορετικές κατασκευές και διαστάσεις
    το getrag είναι πιό ισχυρό για να αντέχει μέχρι και ροπές Μ5

  11. The Following 3 Users Say Thank You to stefm5 For This Useful Post:

    A8hnaios (15-11-13), BILL007 (15-11-13), Vassilis ///M (15-11-13)

  12. #19
    Εγγραφή
    11-01-10
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    2.558
    Thanked
    2760
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    6 ταχυτητο απο ντιζελ μπαινει σε 6κυλινδρο ε46?

  13. #20
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    1.540
    Thanked
    1946
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο dark knight Εμφάνιση μηνυμάτων
    6 ταχυτητο απο ντιζελ μπαινει σε 6κυλινδρο ε46?
    όχι από Μ57. άλλη χελώνα

  14. The Following 2 Users Say Thank You to stefm5 For This Useful Post:

    BILL007 (15-11-13), dark knight (15-11-13)

Σελίδα 2 από 9 ΠρώτηΠρώτη 1234 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP