Σελίδα 2 από 2 ΠρώτηΠρώτη 12
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 11 έως 15 από 15

Θέμα: ε46 φρενα βελτιωση..

  1. #11
    Εγγραφή
    14-03-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    58
    Μηνύματα
    441
    Thanked
    571
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Φαντασου οτι βαζεις την οικογενεια και ξεκινας ενα ταξιδακι....με τα "νορμαλ" φρενα προς το τελος του ταξιδιου (καλοκαιρι) ειδικα σε στροφες σαν της Χαλκιδικης τα φρενα επιαναν λιγο.. τα ενοιωθα καπως...μετα την αναβαθμιση (χαρακτους,σωληνακια υψηλης,τακακια) αλλαξε συμπεριφορα τελειως..επιαναν χωρις καθυστερηση και 'φουσκωματα'...........σε νορμαλ και κοντινες αποστασεις δεν θα δεις διαφορα

    Στάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2

  2. The Following User Says Thank You to optostyle For This Useful Post:

    atplf (15-11-13)

  3. #12
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    7.731
    Thanked
    17909
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Σιγουρα αυτο το ''πακετο'' ειναι ιδανικο για αυτο που θελει ο φιλος. Ενα σετ σωληνακια ''αεροπορικου'' τυπου, καλο σετ τακακια και καλα υγρα ειναι υπεραρκετα και θα βελτιωσουν κατα πολυ την αισθηση και την διαρκεια.
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  4. The Following 2 Users Say Thank You to pilot For This Useful Post:

    atplf (15-11-13), BILL007 (15-11-13)

  5. #13
    Εγγραφή
    08-08-11
    Περιοχή
    χαιδαρι
    Ηλικία
    61
    Μηνύματα
    3.220
    Thanked
    7747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο pilot Εμφάνιση μηνυμάτων
    η ψυξη στους δισκους γινεται απο τα ''πτερυγια'' που εχουν αναμεσα τους. Οι τρυπες αλλα και οι ''χαρακιες'' δεν εχουν σκοπο τα ψυξουν αλλα να διωξουν την σκονη που δημιουργειται απο την τριβη η οποια σε ακραιες περιπτωσεις και θερμοκρασιες αεροποιειται και μενει μεταξυ τακακιου και δισκου!! Και ως γνωστον τα αερια ειναι ασυμπιεστα οποτε ουσιαστικα το τακακι χανει την επαφη του με την δισκοπλακα! Φυσικα αυτο το τελευταιο σε πολυ ακραιες καταστασεις επαναλαμβανω..
    Πιλοτε μου σορυ...αλλα τα αερια συμπιεζονται....τα υγρα ειναι ασυμπιεστα(υπο προυποθεσεις)

  6. The Following User Says Thank You to Bitz For This Useful Post:

    pilot (14-11-13)

  7. #14
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    7.731
    Thanked
    17909
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    ναι εχεις δικιο!! τραγικο λαθος και εχουμε να κανουμε και με αερα!! χαχαχαχαχ....

    παντως αυτο με την σκονη που ανεφερα ισχυει, φυσικα οπως ειπε και ο cobalt ειναι πρακτικα αδυνατο να συμβει σε συνθηκες που οδηγουμε εμεις, απλα το ανεφερα ''για την ιστορια'' που λενε.
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  8. The Following 4 Users Say Thank You to pilot For This Useful Post:

    BILL007 (15-11-13), Bitz (14-11-13), Leonidas_E39 (14-11-13), playmaker (14-11-13)

  9. #15
    Εγγραφή
    28-10-13
    Περιοχή
    θεσσαλονικη
    Μηνύματα
    22
    Thanked
    3
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    μαλλον κατι τετοιο θα γινει....ευχαριστω

Σελίδα 2 από 2 ΠρώτηΠρώτη 12

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP