παιδια καμια ιδεα για το πως θα βελτιωσουμε τα φρενα με τις υπαρχοντες δαγκανες????
παιδια καμια ιδεα για το πως θα βελτιωσουμε τα φρενα με τις υπαρχοντες δαγκανες????
Καλύτερα τακάκια,σωληνάκια υψηλής και υγρό ATE το μπλε
Sent from my GT-I8260 using Tapatalk
Αρχικό μήνυμα απο 850CSI
atplf (13-11-13), HLIAS - E36 (13-11-13), NikoZ3 (13-11-13), Vassilis ///M (13-11-13)
πάντα με προβλημάτιζε το θέμα αν και κατα πόσο αξίζει να κάνεις ''βελτιώσεις'' στο θέμα φρένα.
γνωρίζω περιπτώσεις που είχαν τελικά το αντίθετο αποτέλεσμα πχ βάζοντας άλλα τακάκια τα οποία δεν έπιαναν τις σωστές θερμοκρασίες ποτέ και σφύριζαν και δεν γράπωναν φυσικά και σωστά λόγω θερμοκρασιών.
το επόμενο ερώτημα είναι , οκ, αλάζω κάποια πράγματα και τι περιμένω τελικά??? καλύτερη απόσταση ακινητοποίησης? πολύ αμφιβάλω αν θα δει κανείς έστω και μισό μέτρο απο τα 100 - 0 ΚΜ/Η !
έχω καταλήξει λοιπόν οτι μικροεπεμβάσεις απλά κοστίζουν και μερικές φορές φέρνουν και αντίθετο αποτέλεσμα!
αυτό που μπορεί λοιπόν να κάνει κανείς σε ΠΡΩΤΗ φάση είναι να βοηθήσει τα υπάρχοντα φρένα ετσι ώστε να κρυώνουν ευκολότερα (τρυπητούς δίσκους) και να γραπώνουν καλύτερα (χαρακτούς δίσκους)
για ουσιαστικές βελτιώσεις (ξαναλέω οχι τίποτα τραγικό σε επιδόσεις) πρέπει να σκάσει πολλά χρήματα αλλάζοντας ουσιαστικά ολόκληρο το κύκλωμα με δαγκάνες, δίσκους, σωληνάκια, τακάκια κλπ.
για μένα είναι βελτίωση με πολλά ερωτηματικά...
μια σωστή ανάρτηση θα βελτιώσει το φρενάρισμα πολύ περισσότερο απο το να αλλάξω κάποια πράγματα στα φρένα μου σπασμωδικά...
Γνώμη μου![]()
atplf (13-11-13)
η ψυξη στους δισκους γινεται απο τα ''πτερυγια'' που εχουν αναμεσα τους. Οι τρυπες αλλα και οι ''χαρακιες'' δεν εχουν σκοπο τα ψυξουν αλλα να διωξουν την σκονη που δημιουργειται απο την τριβη η οποια σε ακραιες περιπτωσεις και θερμοκρασιες αεροποιειται και μενει μεταξυ τακακιου και δισκου!! Και ως γνωστον τα αερια ειναι ασυμπιεστα οποτε ουσιαστικα το τακακι χανει την επαφη του με την δισκοπλακα! Φυσικα αυτο το τελευταιο σε πολυ ακραιες καταστασεις επαναλαμβανω..
Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.
A8hnaios (13-11-13), atplf (13-11-13), Bazil Van Sinner (13-11-13), Leonidas_E39 (14-11-13), playmaker (13-11-13), Vassilis ///M (13-11-13)
Πηγαινε αγορασε δυο σετ κοκκινα EBC και βαλ'τα μπρος πισω και δεν προκειται να μεινει κανενα ερωτηματικο για το αν αξιζει η' οχι ...
Και μετα βαλε και τα υπολοιπα που ειπε και ο φιλος πιο πανω, δλδ σωληνακια υψηλης συν μπλε ΑΤΕ η' οποιο αλλο υγρο που ειναι 5.1 και
θα αλλαξοπιστισεις ολοκληρωτικα οταν θα δεις μετα πως τα φρενα θα κοκκαλωνουν το αμαξι. Και ισως για αρχη να θελει λιγο (πολυ λιγο) ζεσταμα και μετα ολα οκει και ακουραστα.
Για την αναρτηση ομως εχεις δικιο, εν μερει.![]()
atplf (13-11-13)
Οταν λετε σωστη αναρτηση, με ποια εννοια;;;
atplf (13-11-13)
Οσον αφορα την αναρτηση, προσωπικα θεωρω πως η αναρτηση πρεπει να εμποδιζει οσο μπορει αποτελεσματικοτερα την οποια μετατοπιση φορτιου κατα το φρεναρισμα γιατι δεν ειναι και οτι πιο ασφαλες οταν συμβαινει αυτο ...
Ακομα και τα bbk σε αμάξια που εχουν κάποιο φρένο δεν βελτιώνουν το φρενάρισμα αλλα την αντοχή κτλ σε κατάστασης πχ πίστας παίζει σε σταμάτημα να μη δεις στο δρόμο διάφορα σε μέτρα αν τα βάλεις κατω.αρα λάστιχα και ανάρτηση κάνουν διάφορα .σιγουα σωστό τακακι και δίσκος αξίζει .όπως και bbk να βάλεις παλι θες σωστό δίσκο τακακι που σε σχέση με αυτο που εχει το σετ μπορει να ειναι μερα με τη νύχτα
atplf (13-11-13)
δεν εχω τρελες απαιτησεις απο τα φρενα ....απλα να ηταν λιγο πιο αμεσση η αποκριση τους....οδηγησα ενα nissan 18-19 ετων νομιζω almera και επαθα πλακα απο το φρενο του.......και ουτε τρυπητοι δισκοι ουτε αεριζομενοι τιποτα...απλοι δισκοι και ταμπουρα πισω....χαιδευες το φρενο και ενιωθα την δυναμη....Ως αναφορα τα EBC τακακια τα εβαλε ο ξαδερφος μου σε passat αι ειδε διαφορα........ΕΙΔΟΜΕΝ..
Bitz (14-11-13)