Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 15

Θέμα: ε46 φρενα βελτιωση..

  1. #1
    Εγγραφή
    28-10-13
    Περιοχή
    θεσσαλονικη
    Μηνύματα
    22
    Thanked
    3
    Rides
    0

    Προεπιλογή ε46 φρενα βελτιωση..

    παιδια καμια ιδεα για το πως θα βελτιωσουμε τα φρενα με τις υπαρχοντες δαγκανες????

  2. #2
    Εγγραφή
    20-05-10
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    1.586
    Thanked
    2083
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Καλύτερα τακάκια,σωληνάκια υψηλής και υγρό ATE το μπλε

    Sent from my GT-I8260 using Tapatalk
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 850CSI
    Ηταν ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ σα να οδηγας ενα TORNADO - EUROFIGHTER Καταδιωκτικο - Πολεμικο

  3. The Following 4 Users Say Thank You to Lambros46 For This Useful Post:

    atplf (13-11-13), HLIAS - E36 (13-11-13), NikoZ3 (13-11-13), Vassilis ///M (13-11-13)

  4. #3
    Εγγραφή
    21-12-10
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    828
    Thanked
    627
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    πάντα με προβλημάτιζε το θέμα αν και κατα πόσο αξίζει να κάνεις ''βελτιώσεις'' στο θέμα φρένα.

    γνωρίζω περιπτώσεις που είχαν τελικά το αντίθετο αποτέλεσμα πχ βάζοντας άλλα τακάκια τα οποία δεν έπιαναν τις σωστές θερμοκρασίες ποτέ και σφύριζαν και δεν γράπωναν φυσικά και σωστά λόγω θερμοκρασιών.

    το επόμενο ερώτημα είναι , οκ, αλάζω κάποια πράγματα και τι περιμένω τελικά??? καλύτερη απόσταση ακινητοποίησης? πολύ αμφιβάλω αν θα δει κανείς έστω και μισό μέτρο απο τα 100 - 0 ΚΜ/Η !

    έχω καταλήξει λοιπόν οτι μικροεπεμβάσεις απλά κοστίζουν και μερικές φορές φέρνουν και αντίθετο αποτέλεσμα!

    αυτό που μπορεί λοιπόν να κάνει κανείς σε ΠΡΩΤΗ φάση είναι να βοηθήσει τα υπάρχοντα φρένα ετσι ώστε να κρυώνουν ευκολότερα (τρυπητούς δίσκους) και να γραπώνουν καλύτερα (χαρακτούς δίσκους)

    για ουσιαστικές βελτιώσεις (ξαναλέω οχι τίποτα τραγικό σε επιδόσεις) πρέπει να σκάσει πολλά χρήματα αλλάζοντας ουσιαστικά ολόκληρο το κύκλωμα με δαγκάνες, δίσκους, σωληνάκια, τακάκια κλπ.

    για μένα είναι βελτίωση με πολλά ερωτηματικά...

    μια σωστή ανάρτηση θα βελτιώσει το φρενάρισμα πολύ περισσότερο απο το να αλλάξω κάποια πράγματα στα φρένα μου σπασμωδικά...

    Γνώμη μου

  5. The Following User Says Thank You to Cobalt For This Useful Post:

    atplf (13-11-13)

  6. #4
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    7.731
    Thanked
    17909
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    η ψυξη στους δισκους γινεται απο τα ''πτερυγια'' που εχουν αναμεσα τους. Οι τρυπες αλλα και οι ''χαρακιες'' δεν εχουν σκοπο τα ψυξουν αλλα να διωξουν την σκονη που δημιουργειται απο την τριβη η οποια σε ακραιες περιπτωσεις και θερμοκρασιες αεροποιειται και μενει μεταξυ τακακιου και δισκου!! Και ως γνωστον τα αερια ειναι ασυμπιεστα οποτε ουσιαστικα το τακακι χανει την επαφη του με την δισκοπλακα! Φυσικα αυτο το τελευταιο σε πολυ ακραιες καταστασεις επαναλαμβανω..
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  7. The Following 6 Users Say Thank You to pilot For This Useful Post:

    A8hnaios (13-11-13), atplf (13-11-13), Bazil Van Sinner (13-11-13), Leonidas_E39 (14-11-13), playmaker (13-11-13), Vassilis ///M (13-11-13)

  8. #5
    Εγγραφή
    12-06-10
    Μηνύματα
    131
    Thanked
    174
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Cobalt Εμφάνιση μηνυμάτων
    πάντα με προβλημάτιζε το θέμα αν και κατα πόσο αξίζει να κάνεις ''βελτιώσεις'' στο θέμα φρένα.

    γνωρίζω περιπτώσεις που είχαν τελικά το αντίθετο αποτέλεσμα πχ βάζοντας άλλα τακάκια τα οποία δεν έπιαναν τις σωστές θερμοκρασίες ποτέ και σφύριζαν και δεν γράπωναν φυσικά και σωστά λόγω θερμοκρασιών.

    το επόμενο ερώτημα είναι , οκ, αλάζω κάποια πράγματα και τι περιμένω τελικά??? καλύτερη απόσταση ακινητοποίησης? πολύ αμφιβάλω αν θα δει κανείς έστω και μισό μέτρο απο τα 100 - 0 ΚΜ/Η !

    έχω καταλήξει λοιπόν οτι μικροεπεμβάσεις απλά κοστίζουν και μερικές φορές φέρνουν και αντίθετο αποτέλεσμα!

    αυτό που μπορεί λοιπόν να κάνει κανείς σε ΠΡΩΤΗ φάση είναι να βοηθήσει τα υπάρχοντα φρένα ετσι ώστε να κρυώνουν ευκολότερα (τρυπητούς δίσκους) και να γραπώνουν καλύτερα (χαρακτούς δίσκους)

    για ουσιαστικές βελτιώσεις (ξαναλέω οχι τίποτα τραγικό σε επιδόσεις) πρέπει να σκάσει πολλά χρήματα αλλάζοντας ουσιαστικά ολόκληρο το κύκλωμα με δαγκάνες, δίσκους, σωληνάκια, τακάκια κλπ.

    για μένα είναι βελτίωση με πολλά ερωτηματικά...

    μια σωστή ανάρτηση θα βελτιώσει το φρενάρισμα πολύ περισσότερο απο το να αλλάξω κάποια πράγματα στα φρένα μου σπασμωδικά...

    Γνώμη μου

    Πηγαινε αγορασε δυο σετ κοκκινα EBC και βαλ'τα μπρος πισω και δεν προκειται να μεινει κανενα ερωτηματικο για το αν αξιζει η' οχι ...

    Και μετα βαλε και τα υπολοιπα που ειπε και ο φιλος πιο πανω, δλδ σωληνακια υψηλης συν μπλε ΑΤΕ η' οποιο αλλο υγρο που ειναι 5.1 και
    θα αλλαξοπιστισεις ολοκληρωτικα οταν θα δεις μετα πως τα φρενα θα κοκκαλωνουν το αμαξι. Και ισως για αρχη να θελει λιγο (πολυ λιγο) ζεσταμα και μετα ολα οκει και ακουραστα.

    Για την αναρτηση ομως εχεις δικιο, εν μερει.

  9. The Following User Says Thank You to NikoZ3 For This Useful Post:

    atplf (13-11-13)

  10. #6
    Εγγραφή
    29-11-12
    Περιοχή
    Χαλκιδα
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    395
    Thanked
    549
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Οταν λετε σωστη αναρτηση, με ποια εννοια;;;

  11. The Following User Says Thank You to JimE36 For This Useful Post:

    atplf (13-11-13)

  12. #7
    Εγγραφή
    12-06-10
    Μηνύματα
    131
    Thanked
    174
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Οσον αφορα την αναρτηση, προσωπικα θεωρω πως η αναρτηση πρεπει να εμποδιζει οσο μπορει αποτελεσματικοτερα την οποια μετατοπιση φορτιου κατα το φρεναρισμα γιατι δεν ειναι και οτι πιο ασφαλες οταν συμβαινει αυτο ...

  13. The Following 2 Users Say Thank You to NikoZ3 For This Useful Post:

    atplf (13-11-13), JimE36 (13-11-13)

  14. #8
    Εγγραφή
    19-05-11
    Περιοχή
    Αθήνα
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    488
    Thanked
    256
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ακομα και τα bbk σε αμάξια που εχουν κάποιο φρένο δεν βελτιώνουν το φρενάρισμα αλλα την αντοχή κτλ σε κατάστασης πχ πίστας παίζει σε σταμάτημα να μη δεις στο δρόμο διάφορα σε μέτρα αν τα βάλεις κατω.αρα λάστιχα και ανάρτηση κάνουν διάφορα .σιγουα σωστό τακακι και δίσκος αξίζει .όπως και bbk να βάλεις παλι θες σωστό δίσκο τακακι που σε σχέση με αυτο που εχει το σετ μπορει να ειναι μερα με τη νύχτα

  15. The Following User Says Thank You to playmaker For This Useful Post:

    atplf (13-11-13)

  16. #9
    Εγγραφή
    28-10-13
    Περιοχή
    θεσσαλονικη
    Μηνύματα
    22
    Thanked
    3
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    δεν εχω τρελες απαιτησεις απο τα φρενα ....απλα να ηταν λιγο πιο αμεσση η αποκριση τους....οδηγησα ενα nissan 18-19 ετων νομιζω almera και επαθα πλακα απο το φρενο του.......και ουτε τρυπητοι δισκοι ουτε αεριζομενοι τιποτα...απλοι δισκοι και ταμπουρα πισω....χαιδευες το φρενο και ενιωθα την δυναμη....Ως αναφορα τα EBC τακακια τα εβαλε ο ξαδερφος μου σε passat αι ειδε διαφορα........ΕΙΔΟΜΕΝ..

  17. #10
    Εγγραφή
    21-12-10
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    828
    Thanked
    627
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο pilot Εμφάνιση μηνυμάτων
    η ψυξη στους δισκους γινεται απο τα ''πτερυγια'' που εχουν αναμεσα τους. Οι τρυπες αλλα και οι ''χαρακιες'' δεν εχουν σκοπο τα ψυξουν αλλα να διωξουν την σκονη που δημιουργειται απο την τριβη η οποια σε ακραιες περιπτωσεις και θερμοκρασιες αεροποιειται και μενει μεταξυ τακακιου και δισκου!! Και ως γνωστον τα αερια ειναι ασυμπιεστα οποτε ουσιαστικα το τακακι χανει την επαφη του με την δισκοπλακα! Φυσικα αυτο το τελευταιο σε πολυ ακραιες καταστασεις επαναλαμβανω..
    αν δεν κάνω τόσο λάθος οι τρύπες είναι και για ψύξη.
    όσο για την εξάχνωση στην οποία αναφέρεσαι πρακτικά είναι αδύνατη αλλά αυτό είναι μια πολύ μεγάλη συζήτηση. θεωρητικά έχεις δίκιο όμως...

  18. The Following User Says Thank You to Cobalt For This Useful Post:

    Bitz (14-11-13)

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP