Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 94

Θέμα: M3 csl E46, διαφορές με την απλη Μ3

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7411
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Vasilis M3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μόνο και μόνο η διαφορά βάρους στην οροφή του αυτοκινήτου...+25 κιλά η ηλιοροφή εκεί πάνω παίζει μεγάλο ρόλο...χώρια τα άλλα 100 κιλά του αυτοκινήτου...
    Ειναι και τα αλογα πολυ περισσοτερα απο 17 που γραφουν τα χαρτια σε συγκριση με το απλο Μ3.
    Σε δυναμομετρο εδω που εχουν δυναμομετρηθει παρα πολλα Μ3 Ε46, εκτος απο 1-2 περιπτωσεις δεν εβγαλε κανενα περισσοτερα απο 280 αλογα ροδες.
    Το δικο μου , στο ιδιο δυναμομετρο εβγαλε 315 αλογα τα οποια ειναι μεγαλη διαφορα απο τα 270-280 που βγαζουν τα απλά.
    Υποψην οτι στη δυναμομετρηση μια εισαγωγη οπως του CSL δεν δουλευει οπως πρεπει και η υπποδυναμη ειναι σαφως κατωτερη απ οτι στο δρομο.

    Το πως καποια μαμα Μ3 εβγαλαν 300 και 305 αλογα τροχους σε γνωστα Αθηναικα δυναμομετρα, ειναι αλλη ιστορια.
    M3 CSL

  2. #2
    Εγγραφή
    07-01-11
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    28
    Thanked
    24
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Συμφωνω με τα προηγουμενα ποστ ,αλλα αν βγαλεις 150 κιλα απ ενα απλο Μ3και πλησιασεις στην ιπποδυναμη, θα δεις αλλο αμαξι.

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP