Σελίδα 2 από 3 ΠρώτηΠρώτη 123 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 11 έως 20 από 29

Θέμα: Πετρελαιοκίνηση στο κέντρο!

  1. #11
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    98
    Μηνύματα
    1.575
    Thanked
    2228
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Samaro Εμφάνιση μηνυμάτων
    Οπως όμως είναι επίσης γνωστό, οι κινητήρες πετρελαίου είναι μεγαλύτερου κυβισμού. Που σημαίνει τεκμήρια.
    Πά! Πά! Πά!. Δέν την ξαναπατάω!!!!!!
    ΠΑΝΕΥΤΥΧΗΣ κάτοχος σειράς 120diesel εδώ, και μάλιστα μτχ από Γερμανία μοντέλο 06 με 120.000 χλμ αγορασμένο το καλοκαίρι του 09, πλέον 135000χλμ.

    Τεκμήριο ναι, μικρό ναι, οικονομία ΤΕΡΑΣΤΙΑ, ροπή ΠΑΝΤΟΥ, ευκολία κίνησης με 6η από τα 70χλμ (ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΠΛΑΚΑ), ποιότητα ταξιδιού άριστη.- (δεν υπάρχει λόγος να κατεβάσεις ταχύτητα εκτός αν θες να προσπεράσεις τρεις νταλίκες σουβλάκι), ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ.

    Η γυναίκα μου έκανε σερί χωρίς στάσεις ταξίδι 531 χλμ με μέση ωριαία 93.3 χλμ (από σπίτι στην Αθήνα σε σπίτι στη Θεσσαλονίκη, με παράκαμψη από Κοζάνη) και έκαψε 28λίτρα...


    Στα 240 η κατανάλωση η στιγμιαία είναι 16 λίτρα/100.

    Ταξιδεύοντας ΔΕΝ υπάρχει λόγος να δεις στιγμιαία κατανάλωση με διψήφιο νούμερο,ΕΚΤΟΣ από γρήγορες προσπεράσεις.
    Το ΜΟΝΟ αρνητικό είναι ο ήχος.-

    Μην ψαρώνετε από τις παλιές μπουρούχες ταξί, δεν υπάρχει ΚΑΜΙΑ ΜΑ ΚΑΜΙΑ σχέση.
    Χώρια που ΔΕΝ έχει τα προβλήματα των νέων κινητήρων 1600 και 2000 κυβικών.

    ΜΗΝ το σκέφτεσαι ΚΑΘΟΛΟΥ, αν γράφεις 20 και πάνω χλμ το χρόνο ΕΠΡΕΠΕ ΗΔΗ να έχεις πετρέλαιο.

    Εγώ πλέον ΔΕΝ ξαναπαίρνω βενζίνη.

    Δεν υπάρχει ΚΑΝΕΝΑΣ απολύτως λόγος.

    Εν τω μεταξύ με 200 ευρώ από 163ps και 30κιλά ροπής (από τις 1900) πηγαίνω στα 204...

  2. The Following 3 Users Say Thank You to oldcarskickass For This Useful Post:

    ///M3L (22-06-11), NickE60 (14-04-10), VanVIC (18-04-10)

  3. #12
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    2.344
    Thanked
    2207
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο oldcarskickass Εμφάνιση μηνυμάτων
    ΠΑΝΕΥΤΥΧΗΣ κάτοχος σειράς 120diesel εδώ, και μάλιστα μτχ από Γερμανία μοντέλο 06 με 120.000 χλμ αγορασμένο το καλοκαίρι του 09, πλέον 135000χλμ.

    Τεκμήριο ναι, μικρό ναι, οικονομία ΤΕΡΑΣΤΙΑ, ροπή ΠΑΝΤΟΥ, ευκολία κίνησης με 6η από τα 70χλμ (ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΠΛΑΚΑ), ποιότητα ταξιδιού άριστη.- (δεν υπάρχει λόγος να κατεβάσεις ταχύτητα εκτός αν θες να προσπεράσεις τρεις νταλίκες σουβλάκι), ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ.

    Η γυναίκα μου έκανε σερί χωρίς στάσεις ταξίδι 531 χλμ με μέση ωριαία 93.3 χλμ (από σπίτι στην Αθήνα σε σπίτι στη Θεσσαλονίκη, με παράκαμψη από Κοζάνη) και έκαψε 28λίτρα...


    Στα 240 η κατανάλωση η στιγμιαία είναι 16 λίτρα/100.


    Ταξιδεύοντας ΔΕΝ υπάρχει λόγος να δεις στιγμιαία κατανάλωση με διψήφιο νούμερο,ΕΚΤΟΣ από γρήγορες προσπεράσεις.
    Το ΜΟΝΟ αρνητικό είναι ο ήχος.-

    Μην ψαρώνετε από τις παλιές μπουρούχες ταξί, δεν υπάρχει ΚΑΜΙΑ ΜΑ ΚΑΜΙΑ σχέση.
    Χώρια που ΔΕΝ έχει τα προβλήματα των νέων κινητήρων 1600 και 2000 κυβικών.

    ΜΗΝ το σκέφτεσαι ΚΑΘΟΛΟΥ, αν γράφεις 20 και πάνω χλμ το χρόνο ΕΠΡΕΠΕ ΗΔΗ να έχεις πετρέλαιο.

    Εγώ πλέον ΔΕΝ ξαναπαίρνω βενζίνη.

    Δεν υπάρχει ΚΑΝΕΝΑΣ απολύτως λόγος.

    Εν τω μεταξύ με 200 ευρώ από 163ps και 30κιλά ροπής (από τις 1900) πηγαίνω στα 204...
    Αυτά τώρα γιατί μας τα λες? Για να βάλουμε πωλητήριο αύριο το πρωί?

    Πέρα από την πλάκα, ανταλλαγή E90 320i (150hp με 35.000 χλμ) με 320d (με 177hp μέχρι 50.000χλμ), πόση διαφορά θα ήθελε για να γίνει? Φαντάζομαι όχι πάνω από 5-6 χιλιάρικα...
    Συμφωνώ απόλυτα με το Σταμάτη πάντως, ότι και να περάσει το μέτρο αυτό, δύσκολα θα αλλάξει ο άλλος αυτοκίνητο μόνο γι'αυτό το λόγο τόσο χάλια που είναι η οικονομική κατάσταση σήμερα, αφού για να ισοφαρίσει το επιπλέον κόστος αγοράς με τις βενζίνες, θέλει αρκετά χρόνια (4-5), ιδίως αν δεν κάνει πολλά χιλιόμετρα. Αν πρόκειται να αγοράσει καινούριο βέβαια, αλλάζει το πράγμα, αλλά κάτι τέτοιο φαντάζει σπάνιο στις μέρες μας...

    Ας γίνει πάντως η κατάργηση της πετρελαιοκίνησης και βλέπουμε, γιατί προς το παρόν κυρίως εικασίες μπορούμε να κάνουμε, ιδίως αν αναλογιστούμε το πόσο μπάχαλο και έρμαιο στις ορέξεις των πετρελαϊκών εταιρειών είναι η χώρα μας...
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Driver M : 14-04-10 στις 21:35
    the more people agree with me
    the more I think I'm wrong

  4. #13
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    4.206
    Thanked
    7582
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο oldcarskickass Εμφάνιση μηνυμάτων
    ΠΑΝΕΥΤΥΧΗΣ κάτοχος σειράς 120diesel εδώ, και μάλιστα μτχ από Γερμανία μοντέλο 06 με 120.000 χλμ αγορασμένο το καλοκαίρι του 09, πλέον 135000χλμ.
    Τεκμήριο ναι, μικρό ναι, οικονομία ΤΕΡΑΣΤΙΑ, ροπή ΠΑΝΤΟΥ, ευκολία κίνησης με 6η από τα 70χλμ (ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΠΛΑΚΑ), ποιότητα ταξιδιού άριστη.-
    ΜΗΝ το σκέφτεσαι ΚΑΘΟΛΟΥ, αν γράφεις 20 και πάνω χλμ το χρόνο ΕΠΡΕΠΕ ΗΔΗ να έχεις πετρέλαιο.
    .
    α) Οπως είπα πιό πάνω,για να πάρεις αυτοκίνητο της προκοπής πρέπει να έχει τουλάχιστον 2.000 cc. δηλ τεκμήριο.
    β) για να αποσβέσεις την αξία αγοράς και service πρέπει να κάνεις τουλάχιστον 25.000 χιλ. ετησίως.
    Πρός Θεού μην παραξηγηθώ. Είμαι υποστηριχτής της πετρελαιοκίνησης και της ροπάρας της...

  5. #14
    Εγγραφή
    02-04-10
    Περιοχή
    ΑΘΗΝΑ + ΣΕΡΡΕΣ
    Μηνύματα
    778
    Thanked
    287
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο oldcarskickass Εμφάνιση μηνυμάτων
    ΠΑΝΕΥΤΥΧΗΣ κάτοχος σειράς 120diesel




    Εν τω μεταξύ με 200 ευρώ από 163ps και 30κιλά ροπής (από τις 1900) πηγαίνω στα 204...
    ???? 200????????? pm please details if you want...

  6. #15
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    98
    Μηνύματα
    1.575
    Thanked
    2228
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Driver M Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αυτά τώρα γιατί μας τα λες? Για να βάλουμε πωλητήριο αύριο το πρωί?

    Πέρα από την πλάκα, ανταλλαγή E90 320i (150hp με 35.000 χλμ) με 320d (με 177hp μέχρι 50.000χλμ), πόση διαφορά θα ήθελε για να γίνει? Φαντάζομαι όχι πάνω από 5-6 χιλιάρικα...
    Συμφωνώ απόλυτα με το Σταμάτη πάντως, ότι και να περάσει το μέτρο αυτό, δύσκολα θα αλλάξει ο άλλος αυτοκίνητο μόνο γι'αυτό το λόγο τόσο χάλια που είναι η οικονομική κατάσταση σήμερα, αφού για να ισοφαρίσει το επιπλέον κόστος αγοράς με τις βενζίνες, θέλει αρκετά χρόνια (4-5), ιδίως αν δεν κάνει πολλά χιλιόμετρα. Αν πρόκειται να αγοράσει καινούριο βέβαια, αλλάζει το πράγμα, αλλά κάτι τέτοιο φαντάζει σπάνιο στις μέρες μας...

    Ας γίνει πάντως η κατάργηση της πετρελαιοκίνησης και βλέπουμε, γιατί προς το παρόν κυρίως εικασίες μπορούμε να κάνουμε, ιδίως αν αναλογιστούμε το πόσο μπάχαλο και έρμαιο στις ορέξεις των πετρελαϊκών εταιρειών είναι η χώρα μας...

    Για την ανταλλαγή δεν έχω ιδέα φίλε μου.

    Εγώ αυτοκίνητο μέσα στο 2009 θα έπαιρνα.

    Μπήκα στη λούμπα να πάρω καινούριο, τα λεφτά που διέθετα δεν έφτανα για αυτό που ήθελα (ΠΟΤΕ δε φτάνουν) οπότε κοίταξα από Γερμανία πλευρά και εκμεταλλεύτηκα το μειωμένο τέλος ταξινόμησης.

    Να φανταστείς ότι μου βγήκε όσο ένα καλό 116 με καλό εξοπλισμό, και αν δεν είχα τύχει σε 2 - 3 κομπλεξικούς κατόχους 116 θα έπαιρνα 116.

    Για να φανταστείς, πάω βλέπω ένα 116 προ φεισλιφτ στα 15500¤ το πηγαίνουμε μαζί (εγώ συνοδηγός) σε δικό μου μάστορα, μου λέει οκ παρτο. Του λέω ευγενικά και μετά από ώρα παζαριών αύριο μετρητά 15000, θες; Με απάντηση λες και του έβρισα την μάνα μου λέει όχι, και κατέληξε να το πουλήσει μετά από 3 μήνες 13800.

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Samaro Εμφάνιση μηνυμάτων
    α) Οπως είπα πιό πάνω,για να πάρεις αυτοκίνητο της προκοπής πρέπει να έχει τουλάχιστον 2.000 cc. δηλ τεκμήριο.
    β) για να αποσβέσεις την αξία αγοράς και service πρέπει να κάνεις τουλάχιστον 25.000 χιλ. ετησίως.
    Πρός Θεού μην παραξηγηθώ. Είμαι υποστηριχτής της πετρελαιοκίνησης και της ροπάρας της...

    Για το α, το ίδιο ισχύει και για την βενζίνη όμως (τα 2000κυβικά).
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο E46 POWER Εμφάνιση μηνυμάτων
    ???? 200????????? pm please details if you want...
    δε χρειάζεται πμ κοίτα εδώ
    https://www.tuningbox.com/

  7. #16

    Προεπιλογή

    Λευτερη βλεπω οτι ακομα και μετα απο ενα χρονο εισαι το ιδιο ενθουσιασμενος...
    Μηπως ξεχασες το Ε30....

  8. #17
    Εγγραφή
    26-12-09
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    809
    Thanked
    1834
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    ακριβώς το ίδιο κι εγώ με τον Λευτέρη ( απόκτηση 6/09, από γερμανία, diesel) αλλά σε τριάρα e90 με steptronic. Ακριβώς οι ίδιες και οι εντυπώσεις μου. Στα μείον να προσθέσω την ευαισθησία στα παλιοπετρέλαια που μας βάζουν (που να το απαλευθερώσουν κιόλας).
    για να αποσβέσεις την αξία αγοράς και service πρέπει να κάνεις τουλάχιστον 25.000 χιλ. ετησίως.
    Πρός Θεού μην παραξηγηθώ. Είμαι υποστηριχτής της πετρελαιοκίνησης και της ροπάρας της...
    εδώ έχω αντίρρηση... και εξηγούμαι: όταν αγοράζεις ένα 325i υπολογίζεις πότε θα κάνεις απόσβεση από το αν θα αγόραζες 320i;; ΟΧΙ γιατί είναι διαφορετικά αυτοκίνητα και το αγόρασες επειδή γουστάρεις την παραπάνω δυναμή του, τον εξακύλινδρο και δεν ξερω κι εγώ τι άλλο.
    Στην περίπτωση της σύγκρισης 320d με 320i γιατί ψάχνουμε να βρούμε απόσβεση αφού οι διαφορές σε απόλυτες τιμές ιπποδύναμης και ροπής είναι σχεδόν η ίδια με το παραπάνω παράδειγμα;;;;
    Δεν δέχομαι λοιπόν ζήτημα 'απόσβεσης΄ αφού στην ουσία αγοράζεις ένα 325i με λιγότερα κυβικά και λιγότερα έξοδα.
    Ανδρών επιφανών πάσα γη τάφος

  9. #18
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    98
    Μηνύματα
    1.575
    Thanked
    2228
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Λευτερη βλεπω οτι ακομα και μετα απο ενα χρονο εισαι το ιδιο ενθουσιασμενος...
    Μηπως ξεχασες το Ε30....
    Ναι Σπύρο, όσο επιφυλακτικός ήμουν και σκεφτόμουν τι μαλακία έκανα, όταν το παρέλαβα και μέχρι να κάνω 200χλμ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ είχα μετανιώσει.

    Δεν είχε τον ήχο (5χρόνια με τον βρώμικο Μ20 είναι αυτά) και γενικά δε σε πώρωνε.

    Μετά που είδα το ωφέλιμο φάσμα του το έμαθα και είδα ότι ΔΕΝ έπινε τόσο, ε δε θέλει και πολύ. Σκέψου από τις 1900 μέχρι και τον κόφτη ανεβάζει με τον ΙΔΙΟ τρόπο.

    Το Ε30 ΔΕΝ ξεχνιέται, μόλις απολυθώ θα επανέλθει στην ενεργό δράση.

    +10 στα λεγόμενα του strof Καθώς και αυτός είναι ντιζελοκίνητος.

    Πρέπει να οδηγήσεις ένα για να καταλάβεις τα λεγόμενά μου.

    Δεν παινεύω το σπίτι μου (το παινεύω βασικά, αλλά δεν υπερβάλλω), είναι η σύγχρονη αλήθεια των πετρελαίων. Και το δικό μου το μοτέρ είναι το παλιό με τα 163 όχι το φρέσκο με τα 177.

  10. #19
    Εγγραφή
    25-12-09
    Περιοχή
    ΚΙΛΚΙΣ
    Ηλικία
    51
    Μηνύματα
    900
    Thanked
    1109
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    ενα πολυ ωραιο σαιτ,απο το οποιο εχουν ψωνισει καποιοι με BMW ειναι αυτο........
    και μαλλον καποια φαση θα την κανω και εγω την κινηση.....


    https://www.racechip.de/index.php

  11. #20
    Εγγραφή
    02-04-10
    Περιοχή
    ΑΘΗΝΑ + ΣΕΡΡΕΣ
    Μηνύματα
    778
    Thanked
    287
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο individual Εμφάνιση μηνυμάτων
    ενα πολυ ωραιο σαιτ,απο το οποιο εχουν ψωνισει καποιοι με BMW ειναι αυτο........
    και μαλλον καποια φαση θα την κανω και εγω την κινηση.....


    https://www.racechip.de/index.php
    εχω ακουσει οτι ολα αυτα δεν ειναι και οτι καλυτερο...μηπως ειναι προτιμοτερο να βαλω κανενα προγραμμα εστω και κονσερβα?

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτηΠρώτη 123 ΤελευταίαΤελευταία

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP