Οπως όμως είναι επίσης γνωστό, οι κινητήρες πετρελαίου είναι μεγαλύτερου κυβισμού. Που σημαίνει τεκμήρια.
Πά! Πά! Πά!. Δέν την ξαναπατάω!!!!!!![]()
Οπως όμως είναι επίσης γνωστό, οι κινητήρες πετρελαίου είναι μεγαλύτερου κυβισμού. Που σημαίνει τεκμήρια.
Πά! Πά! Πά!. Δέν την ξαναπατάω!!!!!!![]()
αντε μηπω δω καμια ασπρη μερα....diesel power και τα μυαλα στη ροπη...
ΠΑΝΕΥΤΥΧΗΣ κάτοχος σειράς 120diesel εδώ, και μάλιστα μτχ από Γερμανία μοντέλο 06 με 120.000 χλμ αγορασμένο το καλοκαίρι του 09, πλέον 135000χλμ.
Τεκμήριο ναι, μικρό ναι, οικονομία ΤΕΡΑΣΤΙΑ, ροπή ΠΑΝΤΟΥ, ευκολία κίνησης με 6η από τα 70χλμ (ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΠΛΑΚΑ), ποιότητα ταξιδιού άριστη.- (δεν υπάρχει λόγος να κατεβάσεις ταχύτητα εκτός αν θες να προσπεράσεις τρεις νταλίκες σουβλάκι), ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ.
Η γυναίκα μου έκανε σερί χωρίς στάσεις ταξίδι 531 χλμ με μέση ωριαία 93.3 χλμ (από σπίτι στην Αθήνα σε σπίτι στη Θεσσαλονίκη, με παράκαμψη από Κοζάνη) και έκαψε 28λίτρα...
Στα 240 η κατανάλωση η στιγμιαία είναι 16 λίτρα/100.
Ταξιδεύοντας ΔΕΝ υπάρχει λόγος να δεις στιγμιαία κατανάλωση με διψήφιο νούμερο,ΕΚΤΟΣ από γρήγορες προσπεράσεις.
Το ΜΟΝΟ αρνητικό είναι ο ήχος.-
Μην ψαρώνετε από τις παλιές μπουρούχες ταξί, δεν υπάρχει ΚΑΜΙΑ ΜΑ ΚΑΜΙΑ σχέση.
Χώρια που ΔΕΝ έχει τα προβλήματα των νέων κινητήρων 1600 και 2000 κυβικών.
ΜΗΝ το σκέφτεσαι ΚΑΘΟΛΟΥ, αν γράφεις 20 και πάνω χλμ το χρόνο ΕΠΡΕΠΕ ΗΔΗ να έχεις πετρέλαιο.
Εγώ πλέον ΔΕΝ ξαναπαίρνω βενζίνη.
Δεν υπάρχει ΚΑΝΕΝΑΣ απολύτως λόγος.
Εν τω μεταξύ με 200 ευρώ από 163ps και 30κιλά ροπής (από τις 1900) πηγαίνω στα 204...
Αυτά τώρα γιατί μας τα λες? Για να βάλουμε πωλητήριο αύριο το πρωί?![]()
Πέρα από την πλάκα, ανταλλαγή E90 320i (150hp με 35.000 χλμ) με 320d (με 177hp μέχρι 50.000χλμ), πόση διαφορά θα ήθελε για να γίνει? Φαντάζομαι όχι πάνω από 5-6 χιλιάρικα...
Συμφωνώ απόλυτα με το Σταμάτη πάντως, ότι και να περάσει το μέτρο αυτό, δύσκολα θα αλλάξει ο άλλος αυτοκίνητο μόνο γι'αυτό το λόγο τόσο χάλια που είναι η οικονομική κατάσταση σήμερα, αφού για να ισοφαρίσει το επιπλέον κόστος αγοράς με τις βενζίνες, θέλει αρκετά χρόνια (4-5), ιδίως αν δεν κάνει πολλά χιλιόμετρα. Αν πρόκειται να αγοράσει καινούριο βέβαια, αλλάζει το πράγμα, αλλά κάτι τέτοιο φαντάζει σπάνιο στις μέρες μας...
Ας γίνει πάντως η κατάργηση της πετρελαιοκίνησης και βλέπουμε, γιατί προς το παρόν κυρίως εικασίες μπορούμε να κάνουμε, ιδίως αν αναλογιστούμε το πόσο μπάχαλο και έρμαιο στις ορέξεις των πετρελαϊκών εταιρειών είναι η χώρα μας...
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Driver M : 14-04-10 στις 21:35
the more people agree with me
the more I think I'm wrong
α) Οπως είπα πιό πάνω,για να πάρεις αυτοκίνητο της προκοπής πρέπει να έχει τουλάχιστον 2.000 cc. δηλ τεκμήριο.
β) για να αποσβέσεις την αξία αγοράς και service πρέπει να κάνεις τουλάχιστον 25.000 χιλ. ετησίως.
Πρός Θεού μην παραξηγηθώ. Είμαι υποστηριχτής της πετρελαιοκίνησης και της ροπάρας της...![]()
Για την ανταλλαγή δεν έχω ιδέα φίλε μου.
Εγώ αυτοκίνητο μέσα στο 2009 θα έπαιρνα.
Μπήκα στη λούμπα να πάρω καινούριο, τα λεφτά που διέθετα δεν έφτανα για αυτό που ήθελα (ΠΟΤΕ δε φτάνουν) οπότε κοίταξα από Γερμανία πλευρά και εκμεταλλεύτηκα το μειωμένο τέλος ταξινόμησης.
Να φανταστείς ότι μου βγήκε όσο ένα καλό 116 με καλό εξοπλισμό, και αν δεν είχα τύχει σε 2 - 3 κομπλεξικούς κατόχους 116 θα έπαιρνα 116.
Για να φανταστείς, πάω βλέπω ένα 116 προ φεισλιφτ στα 15500¤ το πηγαίνουμε μαζί (εγώ συνοδηγός) σε δικό μου μάστορα, μου λέει οκ παρτο. Του λέω ευγενικά και μετά από ώρα παζαριών αύριο μετρητά 15000, θες; Με απάντηση λες και του έβρισα την μάνα μου λέει όχι, και κατέληξε να το πουλήσει μετά από 3 μήνες 13800.
Για το α, το ίδιο ισχύει και για την βενζίνη όμως (τα 2000κυβικά).
δε χρειάζεται πμ κοίτα εδώ
https://www.tuningbox.com/