Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο tasos.kamv Εμφάνιση μηνυμάτων
Φίλε Γιώργη τα rough running values δείχνουν "σχετική σύγκριση" της γωνιακής επιτάχυνσης (rad/sec^2) σε κάθε έκκεντρο του στροφάλου... με απλά λόγια συγκρίνει τις γωνιακές επιταχύνσεις στα 4 σημεία του στροφάλου που παίρνουν "έργο-ισχύ" από τα 4 αντίστοιχα έμβολα μέσω του διωστήρα.. το dis λέει ότι τιμές σχετικής σύγκρισης από - 1.5 έως +1.5 είναι απολύτως εντός ορίων, ενώ ανάλογα με το πόσο αποκλίνεις από το -+1.5 σου λέει τι παίζει.. εσύ στον 3ο κύλινδρο είσαι αρκετά εκτός ορίων, που σημαίνει ότι ο 3ος κύλινδρος παράγει σημαντικά λιγότερο ισχύ-έργο (στη βενζίνη) σε σχέση με τους άλλους 3...
Δηλαδη και παλι στις τιμες των υπολοιπων κυλινδρων ειμαι εκτος οριων συμφωνα με το dis??

Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο wheelman Εμφάνιση μηνυμάτων
Ομολογώ οτι δεν το πολυκαταλαβα , από το μπορει να προέρχεται αυτή η διαφορα Τασσο

Sent from my ALCATEL ONE TOUCH 997D using Tapatalk
Αυτη ειναι και η μεγαλυτερη απορια Ηλια η διαφορα απο βενζινη σε lpg...