Σχετικό- άσχετο. Στην πανελλήνια στους Πόρους το ματζικ polo 1.6 tdi dsg του Μερλιν δεν ξέρω πόσο έκαψε από Αθήνα αλλά ο δείκτης δεν είχε κουνηθεί καθόλου !
Σχετικό- άσχετο. Στην πανελλήνια στους Πόρους το ματζικ polo 1.6 tdi dsg του Μερλιν δεν ξέρω πόσο έκαψε από Αθήνα αλλά ο δείκτης δεν είχε κουνηθεί καθόλου !
alexm (28-10-13), doctore (28-10-13), hades7 (28-10-13), Konstantinos E60 (28-10-13)
aristent (28-10-13)
ναι αληθεια λεω,το 'χει κλεισμενο στο γκαραζ και δουλευει με αλλο οχημα!!!
πως και πως περιμενω να γραψει στο φορουμ τις εμπειριες απο την νεα του δουλεια,η οποια εχει πολυυυυ ενδιαφερον και πολλες ιστοριες να μας πει....
οσο για την οικονομια στα καυσιμα,εσυ δεν εχεις θεμα μ'αυτο....μαλλον οι φοροι και τα τελη της Ε60 σε "τσουζουν".....![]()
alexm (28-10-13), aristent (28-10-13), gant (28-10-13), hades7 (28-10-13), katsaraios (29-10-13), Konstantinos E60 (28-10-13), Leonidas_E39 (29-10-13), Ptboul (30-10-13), scania124 (28-10-13), VanVIC (28-10-13), zografias (29-10-13)
doctore (28-10-13)
LPG rulezzzz
Βαγγελη αν ξανασκεφτεις για Καλαματα στειλε π.μ μπας και βρεθουμε παρεα με Τζοσεφ..![]()
Αχαριστια & Αγνωμοσυνη το ελληνικο σπορ
"Ολα ειναι δρομος τωρα μονο στην Αθηνα"
VanVIC (30-10-13)
Υψηλή κατανάλωση => Μεγάλη ποσότητα ρύπων
Κανονικά λοιπόν ο Χαντές πρέπει να εξαιρεθεί του μέτρου μηδενικών τελών, και να πληρώνει όσο πλήρωνε όταν είχε το Μ3.
Έτσι θα είναι πιο δίκαιο το σύστημα.
320 γρ/χλμ βγάζει το Μ3, άντε ο Χαντες να βγάζει 300.
Είναι κατάφωρη αδικία !
Πληρώνω τα μαλλιοκέφαλά μου, όπως και οι ιδιοκτήτες Μ3, και ο Χαντές τίποτα.
Χώρια ότι το δικό μου είναι πιο οικολογικό.
Τo έχει πει και ο Κλάρκσον, και μάλιστα για το turbo.
Σε μερικές μολυσμένες πόλεις, ο αέρας που βγαίνει απ' την εξάτμιση είναι πιο καθαρός απ' τον αέρα που μπαίνει στην εισαγωγή !
Χαντέ πάρε επιτέλους ένα turbo, το περιβάλλον δεν το σκέφτεσαι ?