Λοιπόν σήμερα είχα την χαρά να δω και να οδηγήσω και τα τρία μοντέλα για τα οποία σας έχω πρήξει, 525, 530 και 535.
Να ξεκινήσω με τη σειρά που τα είδα , το πρώτο ήταν ένα 525 με τα 177 άλογα, άρπαζε καλά από χαμηλά και αναφέρομαι για επιτάχυνσης μέσα στην πόλη αλλά όταν βγήκα στην εθνική γινόταν αισθητή η έλλειψη ιπποδύναμης…… αυτό που με εντυπωσίασε είναι η κατανάλωση, άλλα περίμενα και άλλα είδα. Μόλις που πατούσα το γκάζι ωστόσο η αλλαγές γίνονταν σε σχετικά υψηλές στροφές σχεδόν 2300-2500 με αποτέλεσμα αν και η οδήγηση έγινε με πολύ πολύ σύνεση και ηρεμία η κατανάλωση ξεπέρασε τα 11 λίτρα!!!!
Μετά πήγα σε ένα 535, με αυτό δεν βγήκα εθνική, μιας και η βόλτα μέσα στην πόλη μου έφτασε. Με τον ίδιο τρόπο οδήγησης είδα να γίνονται οι αλλαγές κάπου στις 1600 στροφές και κατανάλωση όση και το 525, άντε ένα λίτρο παραπάνω.
Στο τέλος πήγα στο 530 με τα 231 άλογα. Εκεί ερωτεύτηκα! Αν και το αμάξι σαν αμάξι δε μου άρεσε μια και ήταν κακό χρησιμοποιημένο με πολλές πολλές γρατζουνιές, άλλα το μοτέρ του όπως είπα το λάτρεψα. Δύναμη σε όλο το φάσμα των στροφών και με την άκρη του ματιού μου έπιανα πολλές φορές το λαμπάκι του esp να αναβοσβήνει στο ταμπλό.
Και εδώ (μιας και βλέπω πως κατέληξα μάλλον σε 530) θέλω να ρωτήσω πόσο αισθητή είναι η διαφορά μεταξύ του 530 με τα 231 και του 530 με τα 218;