Σελίδα 2 από 4 ΠρώτηΠρώτη 1234 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 11 έως 20 από 39

Θέμα: Z4 γιατί και γιατί όχι

  1. #11
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    6.185
    Thanked
    10610
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Θορυβος λιγο παραπανω απο τα κλειστα αμαξωματα. Οχι ομως ενοχλητικος ή τπτ σπουδαιο. Το Ζ4 εχει 2πλη κουκουλα με ηχομονωση.

    Πολυ προσοχη στον μηχανισμο της κουκουλας. Οχι μονο στο μοτερ της, αλλα και να κλεινει ομαλα - μην εχει "παρει". Το γκουπ οταν κλεινει-σφραγιζει στην κλειδαρια, μην το φοβηθεις. ετσι ειναι.

    Να δεις καλα τους νεροχυτες που ειναι στο πλαι πισω απο τις πορτες μην εχουν σκουριες ή βρωμιες - φυλλα κλπ. Αν εχουν (ιδιως ο δδεξια - πισω απο τον συνοδηγο) το μοτερ της κουκουλας ειναι υποψηφιο να πεθανει.

    Να δεις το πανι να ειναι καθαρο και περιποιημενο. Την υφη του πανιου δλδ να μην ειναι φθαρμενο. Ριξε λιγο νερο πανω να δεις αν απορροφαται (αν ναι, εχει καιρο να κανει στεγανοποιηση) ή αν φευγει - κυλαει.

    Ελεχγος στο συστημα διευθυνσης και τιμονιου- καποια ειχαν βγαλει προβληματα

    Να το οδηγησεις σε κατσαρα σημεια στον δρομο να δεις μηπως τριζει πολύ.

    Κατα τα αλλα οι γνωστοι καλοι ελεγχοι σε αμαξωμα και μηχανικα μερη.

    Τι μοντελο σκεφτεσαι? Κινητηρα?

  2. The Following 13 Users Say Thank You to Kostas_1 For This Useful Post:

    alexm (21-10-13), Andri (20-10-13), aristent (20-10-13), BILL007 (20-10-13), bill_m3 (20-10-13), Christopherk (20-10-13), doctore (20-10-13), Nino (20-10-13), ntinos (21-10-13), PANOS-E60 (20-10-13), Ptboul (21-10-13), VanVIC (20-10-13), Z4 DCT (02-02-15)

  3. #12
    Εγγραφή
    01-04-12
    Περιοχή
    Inside of BMW
    Μηνύματα
    3.103
    Thanked
    2318
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Διάβασε και αυτό : https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=13039

    Αρχικά και εγώ για Ζ4 πήγα στην αντιπροσωπεία αλλά δεν κρατήθηκα και έφυγα με το Ε92...

  4. The Following 4 Users Say Thank You to Andri For This Useful Post:

    BILL007 (20-10-13), Kostas_1 (20-10-13), Ptboul (21-10-13), trifonas (20-10-13)

  5. #13
    Εγγραφή
    07-01-13
    Περιοχή
    Athens/ Κορυδαλλός
    Ηλικία
    39
    Μηνύματα
    860
    Thanked
    619
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο sharky Εμφάνιση μηνυμάτων
    Θορυβος λιγο παραπανω απο τα κλειστα αμαξωματα. Οχι ομως ενοχλητικος ή τπτ σπουδαιο. Το Ζ4 εχει 2πλη κουκουλα με ηχομονωση.

    Πολυ προσοχη στον μηχανισμο της κουκουλας. Οχι μονο στο μοτερ της, αλλα και να κλεινει ομαλα - μην εχει "παρει". Το γκουπ οταν κλεινει-σφραγιζει στην κλειδαρια, μην το φοβηθεις. ετσι ειναι.

    Να δεις καλα τους νεροχυτες που ειναι στο πλαι πισω απο τις πορτες μην εχουν σκουριες ή βρωμιες - φυλλα κλπ. Αν εχουν (ιδιως ο δδεξια - πισω απο τον συνοδηγο) το μοτερ της κουκουλας ειναι υποψηφιο να πεθανει.

    Να δεις το πανι να ειναι καθαρο και περιποιημενο. Την υφη του πανιου δλδ να μην ειναι φθαρμενο. Ριξε λιγο νερο πανω να δεις αν απορροφαται (αν ναι, εχει καιρο να κανει στεγανοποιηση) ή αν φευγει - κυλαει.

    Ελεχγος στο συστημα διευθυνσης και τιμονιου- καποια ειχαν βγαλει προβληματα

    Να το οδηγησεις σε κατσαρα σημεια στον δρομο να δεις μηπως τριζει πολύ.

    Κατα τα αλλα οι γνωστοι καλοι ελεγχοι σε αμαξωμα και μηχανικα μερη.

    Τι μοντελο σκεφτεσαι? Κινητηρα?

    Πρέπει να με έχεις καλύψει σε όλα τα σημεία..
    Πάω για E85 σε οποιαδήποτε κυβικά δεν με νοιάζει τόσο. Καθαρό αμάξι με νοιάζει να είναι πιο πολύ, το μόνο που θα μου έκανε την διαφορά είναι στον εξοπλισμό το Cruise control γιατί έχω ένα ψιλό θέμα Με τα πόδια και σε μακρινές αποστάσεις με κουράζει.

  6. The Following User Says Thank You to Christopherk For This Useful Post:

    Kostas_1 (20-10-13)

  7. #14
    Εγγραφή
    01-04-12
    Περιοχή
    Inside of BMW
    Μηνύματα
    3.103
    Thanked
    2318
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Christopher 325Ci E46 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πρέπει να με έχεις καλύψει σε όλα τα σημεία..
    Πάω για E85 σε οποιαδήποτε κυβικά δεν με νοιάζει τόσο. Καθαρό αμάξι με νοιάζει να είναι πιο πολύ, το μόνο που θα μου έκανε την διαφορά είναι στον εξοπλισμό το Cruise control γιατί έχω ένα ψιλό θέμα Με τα πόδια και σε μακρινές αποστάσεις με κουράζει.
    Για ταξίδια το θέλεις δηλαδή το Ζ4? Δεν ξέρω κατά πόσο ξεκούραστο είναι, ας μας πει κανένας κάτοχος...

  8. #15
    Εγγραφή
    16-11-10
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    375
    Thanked
    315
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Andri Εμφάνιση μηνυμάτων
    Διάβασε και αυτό : https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=13039

    Αρχικά και εγώ για Ζ4 πήγα στην αντιπροσωπεία αλλά δεν κρατήθηκα και έφυγα με το Ε92...
    Συμφωνω και γω.Προσωπικα δεν θα επαιρνα ποτε διθεσιο αυτοκινητο.Μονο smart.Δινεις τοσα πολλα χανεις τοσα πολλα για το ντιζαιν.
    Δεν λεω ωραιο το Ζ4 αλλα...
    Στη θεση σου θα παιρνα ενα Μ3 Ε46 ή 330-335 Ε93.
    Δικα μου γουστα ετσι

  9. #16
    Εγγραφή
    07-01-13
    Περιοχή
    Athens/ Κορυδαλλός
    Ηλικία
    39
    Μηνύματα
    860
    Thanked
    619
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Andri Εμφάνιση μηνυμάτων
    Για ταξίδια το θέλεις δηλαδή το Ζ4? Δεν ξέρω κατά πόσο ξεκούραστο είναι, ας μας πει κανένας κάτοχος...
    Ταξίδια όπως έχω γράψει και παραπάνω είναι δύο τρία το πολύ το χρόνο. Φαντάσου όμως και Χαλκίδα να πάω κουράζομαι στο πόδι χωρίς Cruise.

  10. #17
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    6.185
    Thanked
    10610
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Το roadster ειναι τροπος ζωης που λενε και ειναι να μην ξεκινησεις.
    Μετα δεν μπορεις αλλιως.

    Στα ταξιδια ειναι οχι μονο ξεκουραστο αλλα σου προσφερει αυτη την διαφορετικη ομορφια και αισθηση ελευθεριας που μονο αυτο μπορει να δωσει.

    Ειναι αυτοκινητο απολαυσης

    sent from my s4 mini

  11. The Following 13 Users Say Thank You to Kostas_1 For This Useful Post:

    A8hnaios (21-10-13), Andri (20-10-13), aristent (20-10-13), bill_m3 (20-10-13), Christopherk (20-10-13), dark knight (20-10-13), giannis z3 (02-02-14), jkourkoulis (21-10-13), KalpasM3 (20-10-13), Nino (20-10-13), pilot (20-10-13), Ptboul (21-10-13), VanVIC (20-10-13)

  12. #18
    Εγγραφή
    29-05-10
    Περιοχή
    Ασπροπυργος
    Μηνύματα
    546
    Thanked
    568
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Φιλε μου θα σου δωσω μια ταπεινη συμβουλη σαν κατοχος Ζ4...
    Αν δεν εχεις αλλο αυτοκινητο "γενικης" χρησης,μην αγορασεις Ζ4!
    Ειναι αυτοκινητο απολαυσης,οπως εγραψαν πιο πανω και τα παιδια!
    Ακομα και για ταξιδι ειναι κουραστικο αυτοκινητο!
    Αν εισαι Αθηνα,κανονιζουμε ενα ραντεβου να το δεις,να σε κανω βολτα,αλλα και να το οδηγησεις για να βγαλεις τα συμπερασματα σου!
    Μιλαω σαν κατοχος Ε89...Για το Ε85 δεν μπορω να εκφερω αντικειμενικη γνωμη...Ας μιλησει καποιος αλλος πιο αρμοδιος!


    E89 Z4 sDrive35i DCT

    Custom exhaust by Power Up Exhausts/CP-e DCI/Stett Performance FMIC/Forge Motorsport Dual BOV/ECU reflash by Ace Motorsport/stock twins/Work Emotion CR-CAI wheels

    Tuned by Ace Motorsport

  13. The Following 3 Users Say Thank You to Karizma Z4 For This Useful Post:

    aristent (20-10-13), EVERGET (20-10-13), VanVIC (20-10-13)

  14. #19
    Εγγραφή
    11-01-10
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    2.548
    Thanked
    2755
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    εχοντας οδηγησει Ζ4 ειναι οντως μηχανημα οδηγικης απολαυσης.αισθανεσαι οτι το φορας.απο τη θεση οδηγησης,τις κομπακτ διαστασεις,την οδικη συμπεριφορα,.οδηγοντας σε ενα επαρχιακο δρομο με στροφες και ανοιχτη κουκουλα θα κολλησεις με το Ζ4.δεν ειναι αμαξι που θα το διαλεξεις με τη λογικη,ειδικα στην Ελλαδα της κρισης του 2013,αλλα θα το διαλεξεις με το συναισθημα για την απολαυση που προσφερει!

  15. #20
    Εγγραφή
    22-02-10
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    12.860
    Thanked
    25860
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Μια και ειμαι κατοχος Ε60,που αναζητουσες αρχικα,πιστευω οτι ουτε και αυτο ειναι ενα καθημερινο οχημα,αλλα τιποτε δεν σ'εμποδιζει να το χρησιμοποιεις καθημερινα,ουτε αυτο ,αλλα φυσικα ουτε και ενα Ζ4.....εξαρταται ομως καθαρα απο το πως θα το χρησιμοποιεις,την καθημερινοτητα σου,αν σε ενδιαφερει η καταναλωση,συντηρηση κλπ. εξοδα που προκυπτουν απο την καθημερινη χρηση τους.


    Πιστευω οτι σε σχεση με την Ε46 που ειχες,θεωρω αναβαθμιση την Ε60 και διαφορετικης οδηγικης προσεγγισης την Ζ4.......οποιο και να παρεις,θα εχεις ενα διαφορετικο οχημα απο αυτο που ειχες και σε καποια σημεια καλυτερο,αλλα και σε καποια χειροτερο.

  16. The Following User Says Thank You to aristent For This Useful Post:

    Karizma Z4 (20-10-13)

Σελίδα 2 από 4 ΠρώτηΠρώτη 1234 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP